Bekijk volle/desktop versie : tegenslagen in je leven



Pagina's : [1] 2

16-02-2010, 16:26
Wie blijft er ook constant tegenslagen in haar/zijn leven krijgen. Ik word er gewoon moe van, en kan het niet meer aan. oefffffff

16-02-2010, 16:31


het leven bestaat uit goede en slechte tijden meid. Gewoon niet opgeven. Of je accepteert het of je vecht tegen. als is het soms zinloos.

16-02-2010, 16:33

Citaat door bazatoen:
Wie blijft er ook constant tegenslagen in haar/zijn leven krijgen. Ik word er gewoon moe van, en kan het niet meer aan. oefffffff

heb geduld lieverd ..naar ieder tegenslag komt er weer iets moois terug ..ina Allah ma3 sabierien ila sabrou...

16-02-2010, 16:40
Dank jullie wel voor jullie reacties en lieve woorden.

Hamdolilah blijf ik altijd zeggen, ik word alleen zo levensmoe van alles
Ik krijg al 10 jaar alleen maar tegenslagen, ik ben gewoon op.....

16-02-2010, 16:40


same over here!

echt waar heb er ook last van, heb ook al zoveel tegenslagen gehad.
Maar alhamdulah

16-02-2010, 16:44

Citaat door bazatoen:
Wie blijft er ook constant tegenslagen in haar/zijn leven krijgen. Ik word er gewoon moe van, en kan het niet meer aan. oefffffff



Probeer negatieve energie te vermijden.

16-02-2010, 16:48
Als je zelf niet positief bent ingesteld dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Heb je problemen dan elk probleem oplossingsgericht aanpakken.

16-02-2010, 16:51

Citaat door Isha_2:
Als je zelf niet positief bent ingesteld dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Heb je problemen dan elk probleem oplossingsgericht aanpakken.

klopt met een hoop wilskracht kom je ook al een eind..
en ik kan het weten .heb nooit bij de pakken neer gezeten ..door gaan en ik zie wel wat morgen mij brengt...

16-02-2010, 16:54

Citaat door Isha_2:
Als je zelf niet positief bent ingesteld dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Heb je problemen dan elk probleem oplossingsgericht aanpakken.


Het zijn geen tegenslagen zoals geen werk etc hebben. Wat dat betreft hamdolilah, het zijn emotionele tegenslagen. Iemand verliezen die belangrijk voor je is, scheiden etc.

Ik denk dat ik gewoon even een depri moment heb,

16-02-2010, 16:58

Citaat door bazatoen:
Het zijn geen tegenslagen zoals geen werk etc hebben. Wat dat betreft hamdolilah, het zijn emotionele tegenslagen. Iemand verliezen die belangrijk voor je is, scheiden etc.

Ik denk dat ik gewoon even een depri moment heb,



In dat geval dame: Allah swt sluit geen deur voordat hij bij voorbaat al een ander op een kier heeft staan.

16-02-2010, 17:06

Citaat door Isha_2:
In dat geval dame: Allah swt sluit geen deur voordat hij bij voorbaat al een ander op een kier heeft staan.

Dat zegt me moeder ook altijd

16-02-2010, 17:31

Citaat door Isha_2:
In dat geval dame: Allah swt sluit geen deur voordat hij bij voorbaat al een ander op een kier heeft staan.



Shokran,
Ik voel me hamdolilah al wat beter. Ik vertrouw op Allah en wacht mijn geluk gewoon af.

16-02-2010, 17:40



Citaat door Isha_2:
Als je zelf niet positief bent ingesteld dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Heb je problemen dan elk probleem oplossingsgericht aanpakken.


Helemaal waar. Ik leef al 17 jaar in de hel. Tegenslagen van een naar de ander. Teleurstellingen van een naar de ander maar elhamdl weet ik dat ik geduld moet hebben en dat dit slechts allemaal een beproeving is van Allah swt. Ieder huis heeft een kruis.

16-02-2010, 17:42

Citaat door bazatoen:
Wie blijft er ook constant tegenslagen in haar/zijn leven krijgen. Ik word er gewoon moe van, en kan het niet meer aan. oefffffff



Kijk naar de mensen die het erger hebben dan jij....

16-02-2010, 17:43
De zuiverste zielen worden het meest beproefd. Wend je tot Allah en je zult versteld zijn van al het geluk wat op je afkomt. Moge Hij je alles schenken wat je hartje begeert

Pagina's : [1] 2