Bekijk volle/desktop versie : Champions League! 20:45; AcMilan Vs. Manchester United!!



Pagina's : [1] 2

16-02-2010, 12:24
Wat wordt dit een gruwelijke wedstryd!

Ik denk wel dat Milan deze gaat winnen, Milan doet et altyd goed tegen ManUtd.

Opgeroepen spelers: Abbiati, Dida, Abate, Antonini, Bonera, Favalli, Jankulovski, Kaladze, Nesta, Oddo, Thiago Silva, Ambrosini, Beckham, Flamini, Gattuso, Pirlo, Seedorf, Huntelaar, Inzaghi, Pato, Ronaldinho.

Afwezig: Borriello, Zambrotta.

Beste opstelling:

----------------------Dida--------------------
-Abate-------Nesta---T. Silva---Antonini
-----------------------Pirlo-------------------
--------Ambrosini----------Seedorf-------
-Beckham-------Pato--------Ronaldinho


Ik denk dat Leonardo met Pato als rechtsbuiten begint, en Huntelaar diepe spits. Misschien i.p.v Seedorf Gatusso. Maar ik hoop dat Seedorf gewoon basis staat!

16-02-2010, 13:13


Huntelaar hoort altijd in de spits vind ik.
Met Huntelaar pak je punten, best scorende spits van AC en alsnog geven ze daar voorkeur aan Boriello.

16-02-2010, 13:18

Citaat door BAWS_V2:
Huntelaar hoort altijd in de spits vind ik.
Met Huntelaar pak je punten, best scorende spits van AC en alsnog geven ze daar voorkeur aan Boriello.


Wat haat ik Borrielo zeg

16-02-2010, 13:18
Boriello is ook beter

Maarjaa, khoop dat Pato in de spits staat!

16-02-2010, 13:28



Citaat door dieselprada25:
Boriello is ook beter

Maarjaa, khoop dat Pato in de spits staat!


Hoe kan een spits die minder scoort beter zijn?!
Leg me even uit. Boriello is aanspeel punt?! Huntelaar ook.

Alleen kan Boriello verder van de goal af voetballen, The Hunt niet. Maar gozer Ac Milan hoort constant op helft van tegen stander te spelen.

16-02-2010, 13:39
Boriello heeft meer goals gescoord, dus ik weet niet waarom je zegt dat Huntelaar meer goals heeft. Huntelaar heeft in minder tijd gescoord, dus vergeleken met het aantal minuten heeft hij meer goals!

Dat is simpel, als je een hele wedstryd speelt is het zo dat je dus vaak niet verder dan 2 goals komt. Meestal scoor je er gewoon 1. Als je in de 70ste minuut erin komt, komt het ook vaak voor dat je er nog 1 kan mee prikken. Alleen heeft de 1 er 20min. voor nodig en de ander 70 min.

Als je de rollen zou omdraaien zou hetzelfde zijn. Dan zou boriello in veel minder tijd tot de zelfde aantal goals komen. Huntelaar is niet slecht. In de 16 is hij wel goed, Maar als hij daar maar een meter uit is, kan hij alweer niks. En dat kan Boriello wel. En die halve omhaal's van hem zyn togh prachtiig!

Gaa der vanuit dat je tegen ManUtd niet de hele tijd in de 16 staat. Zo makkelijk gaat het niet!

16-02-2010, 13:46

Citaat door dieselprada25:
Boriello heeft meer goals gescoord, dus ik weet niet waarom je zegt dat Huntelaar meer goals heeft. Huntelaar heeft in minder tijd gescoord, dus vergeleken met het aantal minuten heeft hij meer goals!

Dat is simpel, als je een hele wedstryd speelt is het zo dat je dus vaak niet verder dan 2 goals komt. Meestal scoor je er gewoon 1. Als je in de 70ste minuut erin komt, komt het ook vaak voor dat je er nog 1 kan mee prikken. Alleen heeft de 1 er 20min. voor nodig en de ander 70 min.

Als je de rollen zou omdraaien zou hetzelfde zijn. Dan zou boriello in veel minder tijd tot de zelfde aantal goals komen. Huntelaar is niet slecht. In de 16 is hij wel goed, Maar als hij daar maar een meter uit is, kan hij alweer niks. En dat kan Boriello wel. En die halve omhaal's van hem zyn togh prachtiig!

Gaa der vanuit dat je tegen ManUtd niet de hele tijd in de 16 staat. Zo makkelijk gaat het niet!


Huntelaar scoort altijd, Boriello grote naam blabla...
Ac Milan heeft geen trots meer, misschien moeten ze Mancini maar osptellen.

16-02-2010, 13:51

Citaat door BAWS_V2:
Huntelaar scoort altijd, Boriello grote naam blabla...
Ac Milan heeft geen trots meer, misschien moeten ze Mancini maar osptellen.



Saffi, was dat het..voor niks dat hele stukje tekst!



16-02-2010, 14:15

Citaat door dieselprada25:
Saffi, was dat het..voor niks dat hele stukje tekst!




Wollah a oehma, ik ben te druk om stuk terug te typen.
Ik bergijp je punt, maar ik ben van mening dat je met Huntelaar meer punten kan pakken dan met Boriello.
Maar dat maakt me allemaal niet uit, Ac Milan mag degraderen van mijn part

16-02-2010, 17:26
Huntelaar, Borriello .. whatever .. we hebben een scorende spits be3da, onze voorhoede is in orde, hopen dat Seedorf speelt .. Nesta en Silva weer samen ... we MOETEN winnen .. de hele wereld verwacht dat United gaat winnen .. hopen dat we ze weer kunnen verrassen zoals tegen Madrid

FORZA MILAN! Tutto Avanti Milanoooooooooooooooooooooooo (L)

16-02-2010, 17:28
Ik hoop echt dat Milan wint. Milan en Barca zijn favoriete clubs.

16-02-2010, 17:30
Milan Merda

16-02-2010, 17:31



Citaat door BAWS_V2:
Milan Merda



Hoezo is Milan volgens jou Merda?

16-02-2010, 17:37
Iedereen hoor ik Man United sterker komen altijd ver, Rooney beste speler in de wereld hun reddende engel van deze avond blablablablabla....

AC Milan heeft Pato, Ronaldinho en Seedorf die vanavond zullen laten zien dat Milan heel ver gaat komen. Milan moet winnen vanavond om alle critici de mond te snoeren. Ik hoop ook een topwedstrijd voor Dinho en Pato want als die vandaag hun dag hebben doei Man United. Wordt heerlijke beladen wedstrijd ik kijk hier al maanden naar uit eindelijk is het zo ver

16-02-2010, 17:40
80000 man zal aanwezig zijn in San Siro wordt echt een heerlijke sfeer

Pagina's : [1] 2