Bekijk volle/desktop versie : Franse meisjes folteren man



16-02-2010, 11:22
Franse meisjes folteren man


GRENOBLE - Drie Franse meisjes hebben bekend dat ze een man hebben gefolterd om achter de pincode van zijn bankpas te komen.

De man, een vijftiger, werd gekneveld en onder meer met kokend water, brandende sigaretten, een hamer en een mes toegetakeld in zijn woning in La Tronche bij Grenoble.

Dat meldden Franse media maandag. De verdachten gebruikten de pas zeker veertien keer om te winkelen.



Het slachtoffer ligt zwaargewond in een ziekenhuis in Grenoble. De directie van het hospitaal zag zich gedwongen maatregelen te nemen om de patiënt te beschermen tegen journalisten die zijn relaas wilden horen.

De meisjes van 14, 15 en 17 jaar moeten rekening houden met een langdurige gevangenisstraf. Een van de verdachten woonde naast de man.

Dat alleen maar om te winkelen.

http://www.nu.nl/buitenland/2185229/franse-meisjes-folteren-man.html

16-02-2010, 12:07


waaattt??


14,15 en 17?


17 3aath mijn leeftijd




hebben die een man van 50 gefolterd? wahiyaaaa psychischh whahaha

16-02-2010, 12:10
Tuig. Opsluiten, sleutel weggooien.

16-02-2010, 12:17
Zag het gisteren op het journaal. Die meisjes waren tussendoor ook nog naar de Mac geweest, hadden zelfs eten voor die man meegenomen en daarna gingen ze weer vrolijk verder met mishandelen......

16-02-2010, 12:19


En dan maken we ons zorgen dat we genetisch achteruit gaan.

We gaan eerder psychisch achteruit, en wel heel snel lijkt het.

16-02-2010, 12:46
Lijkt me sterk,meneer zou wel eerst gedacht hebben om die meisjes ééns lekker te pakken in zijn woning van dader naar slachtoffer.
Geen enkele man legt het af tegen meisjes van 15.

16-02-2010, 13:01

Citaat door GloriousBastard:
Lijkt me sterk,meneer zou wel eerst gedacht hebben om die meisjes ééns lekker te pakken in zijn woning van dader naar slachtoffer.
Geen enkele man legt het af tegen meisjes van 15.


Blame the victim.

16-02-2010, 13:02

Citaat door GloriousBastard:
Lijkt me sterk,meneer zou wel eerst gedacht hebben om die meisjes ééns lekker te pakken in zijn woning van dader naar slachtoffer.
Geen enkele man legt het af tegen meisjes van 15.


Idd..die gast zal wel snode plannen hebben beraamt.

16-02-2010, 14:51

Citaat door mira76:
Zag het gisteren op het journaal. Die meisjes waren tussendoor ook nog naar de Mac geweest, hadden zelfs eten voor die man meegenomen en daarna gingen ze weer vrolijk verder met mishandelen......


echt

16-02-2010, 14:52

Citaat door Rebel_1963:
En dan maken we ons zorgen dat we genetisch achteruit gaan.

We gaan eerder psychisch achteruit, en wel heel snel lijkt het.


zo lijkt het ook.

een woord tegen een ander en je krijgt een mes tegen je lijf.
Gelukkig is het wel een enorme minderheid.