Bekijk volle/desktop versie : Mensuh help, ik zoek een jurk voor de Huwelijksvoltrekking



16-02-2010, 10:39
Mensen ben dringend op zoek naar een jurk die ik aan kan trekken voor bij de huwelijksvoltrekking bij de gemeente..


Heeft iemand advies of waar ik iets kan halen. Het is voor 2 maart, moet niet al te duur zijn


WIE O WIE..

16-02-2010, 11:00


het is de goedkope versie. Alleen mijn schoonfamilie die willen erbij zijn. IK wil gewoon een haijab daar dragen. dus ze komen met veel man.. Terwijl ik dat gewoon onnodig vind.

16-02-2010, 11:01

Citaat door Droomprinsjesje:
Ik weet echt niet meid. Doe je de goedkope versie met 2 getuigen erbij of huur je zaal voor meerdere gasten erbij etc. Als dat eerste het geval is, zou ik er niet te veel geld in steken. Als je geen hidjaab draagt is een mantelpakje wel mooi. Gewoon mooi net rokje in het wit of creme met bijpassende colbert. Mijn zusje draagt el hijaab en die had een driekwartrokje met lange laarzen eronder, colbert en bijpassende colbert. Alleen mijn pa en haar schoonpa waren er bij. Bij thuis komst was haar schoonma en schoonzus en wij als haar zussen aan het wachten en toen heeft ze een mooie caftan aangedaan.

Mocht je bij de gemeente wel de uitgebreide versie doen qua huwelijks voltrekking, dan is het idd wel leuk om het anders aan te pakken.

Succes meid!



weet je wat het is . Ik wil niet teveel geld uitgeven vind ik gewoon zonde

16-02-2010, 11:18

Citaat door Droomprinsjesje:
Niet te veel geld aan uitgeven. Kijk eerst in je eigen kast of je iets geschikts hebt hangen. Leuk rokje ofzo.

Zie niet, reis naar primark in Rotterdam. Spot goedkoop en koop daar een leuk pakje en voor 5 euro een super feestelijk leuk tasje. Met een mooie hoofddoek ben je klaar.

Wat ik zelf inshaAllah wil doen is wel investeren is een mooie wit of creme broekpak. Na de bruiloft bij het verlaten van de zaal kan ik die weer aandoen. In mijn bruidsjurk weg gaan lijkt me niet zo fijn omdat we dan meteen door reizen inshaAllah en niet gelijk naar huis gaan inshaAllah.



bedankt, ja dat moet je doen.. Ik wilde ook gelijk weggaan bij de bruiloft om dan op vakantie te gaan. Maar mijn man wilde dat niet. PFF omdat ik dan de enige ben die dat gaat doen in de familie.

Bedankt ik denk dat ik dat gewoon ga doen. Geld uitgeven in een pak.

Bedankt voor je reactie. Ik wens je veel geluk met je aanstaande

16-02-2010, 11:23



Citaat door Droomprinsjesje:
Niet te veel geld aan uitgeven. Kijk eerst in je eigen kast of je iets geschikts hebt hangen. Leuk rokje ofzo.

Zie niet, reis naar primark in Rotterdam. Spot goedkoop en koop daar een leuk pakje en voor 5 euro een super feestelijk leuk tasje. Met een mooie hoofddoek ben je klaar.

Wat ik zelf inshaAllah wil doen is wel investeren is een mooie wit of creme broekpak. Na de bruiloft bij het verlaten van de zaal kan ik die weer aandoen. In mijn bruidsjurk weg gaan lijkt me niet zo fijn omdat we dan meteen door reizen inshaAllah en niet gelijk naar huis gaan inshaAllah.



bedankt, ja dat moet je doen.. Ik wilde ook gelijk weggaan bij de bruiloft om dan op vakantie te gaan. Maar mijn man wilde dat niet. PFF omdat ik dan de enige ben die dat gaat doen in de familie.

Bedankt ik denk dat ik dat gewoon ga doen. Geld uitgeven in een pak.

Bedankt voor je reactie. Ik wens je veel geluk met je aanstaande

16-02-2010, 12:04
zoiets misschien?
Die kan je huren.. Een rok, daarover de jurk en dan dat open gedeelte. Een witte body eronder met een hoofddoek is prachtig..


16-02-2010, 13:25
te huur


16-02-2010, 22:51
ik vind ze een beetje te