Bekijk volle/desktop versie : Casillas flirt met journaliste



Pagina's : [1] 2

16-02-2010, 00:06


Iker Casillas is een van de meest gewilde vrijgezellen in Spanje en tevens voor de roddelpers een gewild onderwerp. De keeper van Real Madrid zou niet alleen op het veld naar prijzen jagen, maar naast het veld ook op de sexy journaliste Sara Carbonero, waarmeer hij een hoofdprijs zou binnenhalen. Sara is een van Spanje's meest begeerde vrouwen.

Volgens de Spaanse media zou het een sprookje zijn als beide samenkomen. Sara Carbonero (26 jaar) werd afgelopen jaar door het Amerikaanse blad FHM tot mooiste journaliste van de wereld uitgeroepen. Vorige week werden beide na de overwinning op Espanyol samen gezien in een discotheek. Casillas ging zoals gebruikelijk na een overwinning, wat drinken met vrienden, waarbij de sport journaliste ook hoorde. Beide lieten duidelijk merken aan hun omgeving dat ze wat meer waren dan vrienden en hielden hiermee andere vrouwelijke en mannelijke jagers op afstand.

Bronnen rondom Casillas weten te melden dat ze Iker niet meer zo opgetogen hebben gezien sinds het winnen van de negende Europa cup. Dezelfde bronnen bevestigen aan La Otra Crónica (El Mundo): "Iker zegt dat hij nog nooit iemand als haar heeft gezien. Dit zou de vrouw van zijn leven zijn".

Het lijkt er in ieder geval op dat een verliefde Iker positief is voor zijn sportieve prestaties, want met 15 tegengoals in 21 wedstrijden haalt hij op dit moment het beste gemiddelde in zijn sportieve carrière.


16-02-2010, 00:27


Hotboy ie7meh

16-02-2010, 00:51
dat is geen journaliste meer..

16-02-2010, 00:56
wat een mooie vrouw

16-02-2010, 01:03


Tazz, als cassillas met mij een relatie wil, wil ik dat ook wel hoor

16-02-2010, 01:03
leuk man een vrouw die bij iedereen bekend is. NOT

16-02-2010, 01:04
Woah Ik dacht dat 'ie (nog) al getrouwd is.. Bse7to.

16-02-2010, 01:15

Citaat door Tangerino:
leuk man een vrouw die bij iedereen bekend is. NOT


ze zal toch vroeg of laat bekend worden
of is casillas een orthodoxe gelovige?? en moet ze niqab dragen?


Maar jij vind het dus niks

16-02-2010, 01:16

Citaat door sieralista:
Woah Ik dacht dat 'ie (nog) al getrouwd is.. Bse7to.


Dacht je dat al die tijd, meskiena

16-02-2010, 01:17

Citaat door _Mister_Riffi:
ze zal toch vroeg of laat bekend worden
of is casillas een orthodoxe gelovige?? en moet ze niqab dragen?


Maar jij vind het dus niks
Wat heeft dat met elkaar te maken? ik ken ook genoeg bekendheden die de media absoluut niet toelaten in hun prive leven.

16-02-2010, 01:18

Citaat door Tangerino:
Wat heeft dat met elkaar te maken? ik ken ook genoeg bekendheden die de media absoluut niet toelaten in hun prive leven.


Dat zijn er dan heeeel weinig, meeste voetbalvrouwe poseren naakt in bladen, deze doet enkel journaal

16-02-2010, 01:29

Citaat door _Mister_Riffi:
Dat zijn er dan heeeel weinig, meeste voetbalvrouwe poseren naakt in bladen, deze doet enkel journaal



Of het zijn er heel veel het is maar net wie je op het oog hebt.

16-02-2010, 01:30


Lemli7.

16-02-2010, 04:53
goed geregeld.. daarom zeg ik altijd tegen mensen.. wacht gewoon af.. niet te snel trouwen.. maar ja dan luisteren ze niet he.. gelukkig doet casillas dat wel.. kijk dan neem je gewoon moeders mooiste mee naar huis. Er zijn meer vrouwen op de wereld dan mannen.. dus keuze genoeg. Je krijgt zowizo spijt als je vroeg trouwt..

16-02-2010, 09:21
Wollah zij heeft iets van mijn spaans lerares hahahahah vet alleen zij heeft lichtere ogen.

Maar ja kan ook niet anders elke sara is meestal knap hahaha

Pagina's : [1] 2