Bekijk volle/desktop versie : Stel...je Bent Aan Het Bidden En Je Laat Een Scheet Haha Wat Nu??



01-12-2002, 12:42
HALLO MENSEN

MISCHIEN VINDEN JULLIE DIT EEN RARE VRAAG MAAR HET GEBEURT DENK IK VAAK!!
JE BENT AAN HET BIDDEN EN JE LAAT EEN SCHEET OEPS....WAT MOET JE DAN DOEN??

01-12-2002, 18:08



Citaat:
Origineel gepost door moiself
HALLO MENSEN

MISCHIEN VINDEN JULLIE DIT EEN RARE VRAAG MAAR HET GEBEURT DENK IK VAAK!!
JE BENT AAN HET BIDDEN EN JE LAAT EEN SCHEET OEPS....WAT MOET JE DAN DOEN??
wat een domme vraag.denk nu zelf eens logisch na over wat je zou moeten doen.abdelsamad heeft het gezegd,en dat is ook wat je moet doen.

01-12-2002, 19:07
hahahahaahahaha,effe serieus ik lach me dood hier!
wollah,solly,het is gewoon rare gdachte!
woehahahaa
stel je voor je bent met je hele familie aan het bidden,en oppens laat je een scheet!hahahaaaha!
schande voor de familie!!!!
hahhahhahaha

01-12-2002, 21:02
wahahahhahahahaa ahhahahahahaah hahahahahha

01-12-2002, 23:34


wahahahahahhahaahhaha gewoon alles opnieuw doen he

02-12-2002, 12:20
Weet je ik heb het meegemaakt in de moskee!

Ik was een jaar of 19 (nu22) we waren el3asr aan het bidden een man voor mij van rond de 60jaar maar wel sterk nog enzo zie ik de hele tijd rare bewegingen maken. ineens hoor je tazzzzzzzt, hij draait zich om en gaat weg. blijkbaar waren die bewegingen niet genoeg om ze trekspieren optimaal te benutten.

weken lang moest ik lachen als ik hem zag lopen maar ik had geluk dat ik niet in de lach schoot tijdens het bidden.

Maar ff een antwoord op je vraag, je moet gewoon nog en keer roedoe doen en overnieuw bidden. We zijn mensen en zijn niet volmaakt. Iedereen lacht hier over deze stelling maar denk aan bejaarden die het niet kunnen inhouden?

maar je heb me wel laten lachen omdat ik weer het hele filmpje voor me zie, ik weet wat voor kleren hij aan had die dag alles. hij kwam wel gewoon weer ramghab bidden en dat zou ik dus ECHT NIET doen!!

beslamaaaaaaa

02-12-2002, 17:18
het is heel normaal hoor om per ongeluk een scheet te laten die arme man kom nou om je te gaan schamen hij kan er toch niks aan doen dat hij last heeft van zijn darmen

Om terug te komen na die DAAD
ik vind hem EEN GROTE HELD!!!!!!

03-12-2002, 09:37

Citaat:
Origineel gepost door HAJET75
het is heel normaal hoor om per ongeluk een scheet te laten die arme man kom nou om je te gaan schamen hij kan er toch niks aan doen dat hij last heeft van zijn darmen

Om terug te komen na die DAAD
ik vind hem EEN GROTE HELD!!!!!!
ja hajet75....ik ben het volkomen met je eens...ik bedoel hij heeft het toch niet expres gedaan....en oude mannen hebben vaak zoiets....maar het is eerlijk gezegd wel grappig als je hoort dat iemand een scheet laat tijdens het bidden...maar ja....

04-12-2002, 11:10

Citaat:
Origineel gepost door moiself
HALLO MENSEN

MISCHIEN VINDEN JULLIE DIT EEN RARE VRAAG MAAR HET GEBEURT DENK IK VAAK!!
JE BENT AAN HET BIDDEN EN JE LAAT EEN SCHEET OEPS....WAT MOET JE DAN DOEN??
nee hoor moet nog steeds effe lachen om jou

05-12-2002, 11:06

Citaat:
Origineel gepost door moiself
HALLO MENSEN

MISCHIEN VINDEN JULLIE DIT EEN RARE VRAAG MAAR HET GEBEURT DENK IK VAAK!!
JE BENT AAN HET BIDDEN EN JE LAAT EEN SCHEET OEPS....WAT MOET JE DAN DOEN??
WHAHAHAHAHA WAT EEN VRAAAAAAG

05-12-2002, 16:32
he nadoriAmin ik wil graag op jou antwoord reageren.
Over het inhouden van winden tijdens het gebed.
als je een wind laat dan heeft het geen nut om het in te houden, want je gebed zal toch niet meer gelden. Als het komt dan komt het ook al houd je het in. Snap je?

dit heb ik zo begrepen hoor, maar lijkt me ook voor een groot deels logisch.
Thalla :letsparty mabrouk ramadan