Bekijk volle/desktop versie : Sabiha werd levend begraven...



Pagina's : [1] 2 3

30-06-2004, 11:57

Citaat door Darmila:
Sabiha was 16 jaar ze had een vader een moeder en een broer en wat voor eentje....hij behandelde haar als stront, sloeg haar, mishandelde haar, sloot haar op, en scheurde haar kleren, volgde haar naar school en naar de stad, en deed nog veel meer erge dingen die onvoorstelbaar waren. Youssef (de broer van Sabiha) was groot en sterk niemand kon tegen hem op hij was de baas in huis zelfs papa niet die kon niet tegen hem op! Hij had geen enkel respect voor meiden hij vond ze allemaal hoeren en sletten en als hij een keer een vriendin had dan dumpte hij haar meteen en zei zo die heb ik ook weer gehad.. Hij was 19 jaar en zo onvolwassen hij dacht dat ik ook zo was net als alle anderen zoals hij dat altijd zei... Alle marokkaanse meisjes zijn erg verteld hij ons thuis altijd en ook Sabiha, ook al was ik een rustig meisje die altijd netjes erbij liep netjes mijn hoofddoek op had en de islam na leefde nee ik was slecht en scheinheilig en ik kon er niets aan doen want ik durfde niet!



Mijn vader was een lieve man, mijn moeder was ziek ze had een ongeneeslijke ziekte en de dokter had gezegd dat het er niet goed uit zag, en dat ze misschien nog maar weinig te leven had, ze was alles voor me ik kon het goed met haar vinden ze was vaak ziek maar ik deed alles voor haar ze zei altijd kind heb sbar met je broer en je vader hij draait wel bij...dan dacht ik bijmezelf ik weet het niet mama maar ik zal mijn best doen en dan komt inshallah allemaal goed..

Maar helaas werd het alleen maar erger!

.

30-06-2004, 12:10


je eerste fan ga doorrrrrrrrrrrrrrrrrGroetjes

30-06-2004, 12:15
Als je beloofd om elke dag een vervolg te schrijven dan ben ik je tweede fan.

30-06-2004, 12:49
Hooiiiiii Darmila....
Je bent bezig met een mooi verhaalll.....,
Maar je moet wel vaak vervolgjes schrijven jah...???
Oké, want ik kan er namelijk niet tegen wanneer een verhaal zo spannend is, en ik kan hem dan niet meteen doooorr lezen...
Oké doei doei...
IK WACHT OP JE VERVOLGJE....
pS: ik ben je derde fan......

XxXxXxXxXxX-----jessssssssssss Naima

30-06-2004, 12:51


[GLOW=deeppink]Hoi Hoi,


Ik Wou Even kwijt Dat Ik Vanaf Vandaag Je Verhaal Ga Lezen En Dat Ik Het Zeer Mooi Vind.


Meid De Tranen Vielen Al Snel Naar Beneden Dus Ik Weet Zeker Dat Het Een Pracht Verhaal Word.


Ik Zou Zeggen Ga Gauw Verder Want Ik Ben Je Derde Fan.


Ojah Nog Een Vraagje:


Is Dit Waargebeurt ???



Nou Ik Hoop Dat Je Nog Een Vervolg Gaat Typen Voor Ons

Dikke Kus Chilgirl a.k.a Fouzia [/GLOW]
:blauwkus:

30-06-2004, 13:17
heeeey meid


doe snel met je verhaal is echt een goed verhaal
ik ben je euh....4de fan schrijf snel verder

souke

30-06-2004, 14:01
HEEEEEEEEYYYY MEID EEN TOPVERHAAL GA GAUW DOOR EEN NIEUWE FAN MELD ZICH HIER

30-06-2004, 14:30
ewa Barmila komt er nog een lange vervolg voor vandaag je krijgt er trouwens meer fans bij dus kom op

30-06-2004, 14:54
Meid,
ga als de sodemieter door ik begin nu al verliefd te worden...

30-06-2004, 15:20


mooi verhaal
ga aub verder

groetjes,
daoya

30-06-2004, 17:07
mooi verhaal ga snel verder maar is het echt gebeurd verhaal


kussies amina

30-06-2004, 17:19
EEEEEYYYYYYYYYYYYYYYY
'
GAAAAAAAAAA SNELLLLLLLLLLLLLLLL DOOOOOOOOOORRRR....


GROETJES NAIMA

01-07-2004, 15:19


goed verhaal ga verder ..XX je nieuwe fan

01-07-2004, 15:47
hey ga snel verder

02-07-2004, 11:03
heej meid!!

je verhaal si egt gewoon prachtig.. egt kheb bijna bij de eerste stukje gehuild.. maar kheb me eigen ingehouden.. nou khoop egt dar je snel door gaat.. khoop ut liefste nu of anders vanavond kijkw el gewoon dadelijk weer okeej..
doei doei..
XxX..xsamirax..XxX

Pagina's : [1] 2 3