Bekijk volle/desktop versie : Libië weert Europeanen voorlopig



Pagina's : [1] 2 3

15-02-2010, 20:13
Toch handig zo een dubbele paspoort


Citaat:
Libië laat voorlopig geen Europeanen toe. Het Noord-Afrikaanse land heeft besloten geen visa meer te verstrekken aan mensen uit de 25 Schengen-landen waaronder Nederland. Dat hebben de ministeries van Buitenlandse Zaken van Italië en Frankrijk maandag bekendgemaakt.

De maatregel is een reactie op een plan van Zwitserland, een van de landen die onder het Schengen-akkoord vallen. Bern stelt een zwarte lijst op van kopstukken uit het Libische regime die in de toekomst niet meer naar het alpenland mogen reizen. Op de lijst zouden onder meer leider Muammar Kaddafi en zijn familie staan.

Libië en Zwitserland hebben de afgelopen jaren vaker geruzied. Toen de zoon van Kaddafi twee jaar geleden werd gearresteerd in Zwitserland, haalde Libië uit vergelding meer dan 5 miljard dollar van zijn Zwitserse bankrekeningen en stopte het de olieleveringen. Enkele dagen later werden twee Zwitserse zakenmannen opgepakt in Libië. Die zitten nog altijd vast.

http://www.depers.nl/buitenland/439215/Libieuml-weert-Europeanen-voorlopig.html

15-02-2010, 20:32



Citaat door Rolmops:
Wat hebben Europeanen uberhaupt in dat primitieve beestenland te zoeken?



Noor Afrika....Arabisch....gaat er bij voorbaat vanuit dat het primitief en een apenland is........



hoe vooringenomen is de Hollander anno 2010


en hoe dom ook.....om niette weten wat men daar te zoeken heeft.....


olie en gas.....smart ass

15-02-2010, 21:16
Ik zeg: petje af voor Kaddafi! Wanneer volgt de rest van de arabische landen?

15-02-2010, 22:05
Zoon van Gadaffi gedraagt zich weer eens als een beest en Pa lief is gelijk op zijn teentjes getrapt als hij wordt opgepakt. Het laat maar weer eens zien wat voor een vreselijke dictatuur er in Libie heerst. Geregeerd door een elite die zichzelf verrijkt en alleen het doel heeft om te overleven. Walgelijk land, walgelijk vent die Gadaffi.

15-02-2010, 22:11



Citaat door jamila2009:
Ik zeg: petje af voor Kaddafi! Wanneer volgt de rest van de arabische landen?

die dragen geen petjes

15-02-2010, 22:13

Citaat door Everlasting:
Zoon van Gadaffi gedraagt zich weer eens als een beest en Pa lief is gelijk op zijn teentjes getrapt als hij wordt opgepakt. Het laat maar weer eens zien wat voor een vreselijke dictatuur Libie is. Geregeerd door een elite die zichzelf verrijkt en alleen het doel heeft om te overleven. Walgelijk land, walgelijk vent die Gadaffi.


Libie is geen dictator. Meeloper

15-02-2010, 22:20

Citaat door Karima_X:
Libie is geen dictator. Meeloper

in libie zijn politieke partijen behalve die van ghadaffi verboden. hoe zou jij het noemen?

15-02-2010, 22:21
Wie krijgt er nou ruzie met Zwitserland?

15-02-2010, 22:26

Citaat door Karima_X:
Libie is geen dictator. Meeloper


Kom kom, niet flauw doen hé. Ik heb daar enkele jaren geleden op school een presentatie over moeten geven en het enige dat ik (en degenen met een klein beetje verstand) kon concluderen is dat Moammar El Khaddafi wel degelijk een dictator is en waarschijnlijk altijd zal blijven.

15-02-2010, 22:27

Citaat door Saida25:
Kom kom, niet flauw doen hé. Ik heb daar enkele jaren geleden op school een presentatie over moeten geven en het enige dat ik (en degenen met een klein beetje verstand) kon concluderen is dat Moammar El Khaddafi wel degelijk een dictator is en waarschijnlijk altijd zal blijven.

ouch!

15-02-2010, 22:30
Dus omdat hij ruzie heeft met zwitserland, weigert hij direct alle Europeanen. Wat een kortzichtige racist, gelukkig dat Europa moslims niet op dezelfde manier behandeld.

15-02-2010, 22:33

Citaat door Saida25:
Kom kom, niet flauw doen hé. Ik heb daar enkele jaren geleden op school een presentatie over moeten geven en het enige dat ik (en degenen met een klein beetje verstand) kon concluderen is dat Moammar El Khaddafi wel degelijk een dictator is en waarschijnlijk altijd zal blijven.



Goed gezien schoonheid!

15-02-2010, 22:34



Citaat door Mourri:
Toch handig zo een dubbele paspoort


Prima. Een k.. land waar je toch niet wil zijn of via wil vliegen.

15-02-2010, 22:35

Citaat door Karima_X:
Libie is geen dictator. Meeloper


Libië is een land in Noord-Afrika en geen dictator idd

wat ben jij slim

15-02-2010, 22:39

Citaat door THE_WHAT:
Libië is een land in Noord-Afrika en geen dictator idd

wat ben jij slim




Daar wou ik zelfs niet op reageren, zo lomp vond ik het

Pagina's : [1] 2 3