Bekijk volle/desktop versie : Moordaanslag op Sharon mislukt !



30-06-2004, 10:45
Palestijnse militanten hebben dinsdag verschillende handgemaakte raketten afgevuurd vanuit de Gazastrook. De raketten vielen op ongeveer 200 meter van de Israëlische premier Ariel Sharon toen die dinsdagnamiddag de stad Sdérot (in het zuiden van Israël) bezocht, zo meldt een Israëlische verantwoordelijke.

"De raketten vielen op ongeveer 150 à 200 meter van de plaats waar de premier, de minister van Defensie, Shaoul Mofaz, en enkele lokale personaliteiten waren samengekomen", zo klinkt het. Sharon was naar Sdérot gekomen naar aanleiding van de dood maandag van twee Israëli's, onder wie een kind van drie jaar. Zij werden gedood door een raket die vanuit de Gazastrook was afgevuurd door militanten van Hamas. (LAN)

Vroeg of laat is het weleens raak !

Sword

30-06-2004, 10:47



Citaat:
Origineel gepost door sword
Palestijnse militanten hebben dinsdag verschillende handgemaakte raketten afgevuurd vanuit de Gazastrook. De raketten vielen op ongeveer 200 meter van de Israëlische premier Ariel Sharon toen die dinsdagnamiddag de stad Sdérot (in het zuiden van Israël) bezocht, zo meldt een Israëlische verantwoordelijke.

"De raketten vielen op ongeveer 150 à 200 meter van de plaats waar de premier, de minister van Defensie, Shaoul Mofaz, en enkele lokale personaliteiten waren samengekomen", zo klinkt het. Sharon was naar Sdérot gekomen naar aanleiding van de dood maandag van twee Israëli's, onder wie een kind van drie jaar. Zij werden gedood door een raket die vanuit de Gazastrook was afgevuurd door militanten van Hamas. (LAN)

Vroeg of laat is het weleens raak !

Sword
Jatoch nooit geschoten is altijd mis

en ja oefening baart kunst ......

dus blijven proberen..

30-06-2004, 12:27
inshallah lukt t bij de 2e poging!

30-06-2004, 18:46
Repetitie...volgende keer "echie"

30-06-2004, 20:00


hopelijk duurt t niet lang meer voordat de joden weer hun koffers moeten pakken en een nieuwe diaspora maken.

30-06-2004, 20:14
Inshallah gaat hij gauw dood

30-06-2004, 20:14
de palestijnen kunnen wel honderd oorlogen verliezen maar de joden hoeven er maar een te verliezen en ze kunnen terug naar Wenen,Warchauw,of praag.
ik hoop dan ook voor ze dat ze het volhouden want de palestijnen kunnen niets verliezen en daardoor zijn ze in staat lang te vechten,israel kan dat niet volhouden om constant allert te zijn want daardoor gaat t zwaar wegen op hun dagelijkse leven en psychische gesteldheid van mensen;de palestijn wil graag als martelaar sterven terwijl de jood doodsbang is om te sterven.

30-06-2004, 20:26
waarom vinden jullie de soedanese slachtoffers meer waard dan de congolese????in congo zijn er afgelopen jaren miljoenen gestorven maar omdat daar geen arabieren bij t conflict betrokken zijn hoor je er niks over typisch joodse media.

30-06-2004, 20:30
kijk hoe je t ook went of keert de palestijnen krijg je niet klein.
de joden zijn door de eeuwen heen duidelijk de bedriegers en de leugenaars.dat ze domme europeanen voor hun kar spannen is tijdelijk want het duurt niet lang meer voor er weer joden haat komt in europa of amerika en dan word het echt moeilijk voor de zionisten uit tel aviv want dan krijgen ze weer met uitroeing te maken en dit keer weet ik niet of ze t halen en weer ergens anders dan aan land komen.

30-06-2004, 21:49
die sharon...mag van mij van de aardbodem verdwijnen..letterlijk en figuurlijk....maar wat ik niet begrijp is de haat jegens het hele Joodse volk....hebben jullie ze dan niet zien demonstreren?..... het Joodse volk is net als het Marokaanse...wij hebben Mo en zij Sharon...ze zijn beiden de baas en als het erop aankomt..heeft het volk niets te zeggen........

01-07-2004, 00:37
Volgende keer Insha'Allah granaat in z`n ass

01-07-2004, 00:48

Citaat:
Origineel gepost door NlLovester
zajek ya mesry hahah maar wie bedoel je eigenlijk??balkenende?
1 pot nat..
maar balkenende is toch nix waard..
nr 1 zijn sharon & bush

01-07-2004, 16:35


nou minga,ik wil onze mo koning niet vergelijken met sharon hoor,dus ik weet niet waar je die vergelijking vandaan haalt.ik zou sharon eerder met hitler vergelijken of farao.

01-07-2004, 22:10

Citaat:
Origineel gepost door groink
Haha, ze kunnen niet mikken, de achterlijke sukkels.

Palestijnen zijn alleen goed in het opblazen van zichzelf in een bus vol schoolkinderen.
en die joden met granaten en tanks en F16's huizen bombarderen en huizen binnenvallen.. waarom heb je `t daar niet over even..

02-07-2004, 11:58

Citaat:
Origineel gepost door sword
Palestijnse militanten hebben dinsdag verschillende handgemaakte raketten afgevuurd vanuit de Gazastrook. De raketten vielen op ongeveer 200 meter van de Israëlische premier Ariel Sharon toen die dinsdagnamiddag de stad Sdérot (in het zuiden van Israël) bezocht, zo meldt een Israëlische verantwoordelijke.

"De raketten vielen op ongeveer 150 à 200 meter van de plaats waar de premier, de minister van Defensie, Shaoul Mofaz, en enkele lokale personaliteiten waren samengekomen", zo klinkt het. Sharon was naar Sdérot gekomen naar aanleiding van de dood maandag van twee Israëli's, onder wie een kind van drie jaar. Zij werden gedood door een raket die vanuit de Gazastrook was afgevuurd door militanten van Hamas. (LAN)

Vroeg of laat is het weleens raak !

Sword
De dood komt iedereen halen, of het nou zo is of door een hartaanval. Moge Allah sub7ana wa ta3ala hem hard, zwaar en eeuwig straffen!