Bekijk volle/desktop versie : ontmaagd



Pagina's : [1] 2

15-02-2010, 16:30

Citaat door gewensteanoniem:
pffffffffffffff



















waarom geloven jongens t.w niet meer als een meisje zegt dat ze nog maagd is? ik bedoel ze geloven het niet, ik heb nu een relatie hij gelooft me niet, hij mag wel kijken
.

15-02-2010, 16:31

Omdat mannen anders denken over het woord maagd dan vrouwen. Voor vrouwen is het dat vliesje. Voor mannen meer dan alleen dat.

15-02-2010, 16:39

Citaat door gewensteanoniem:
pffffffffffffff


waarom geloven jongens t.w niet meer als een meisje zegt dat ze nog maagd is? ik bedoel ze geloven het niet, ik heb nu een relatie hij gelooft me niet, hij mag wel kijken


je wilt hem nog laten kijken, gekkerd

als hij jou niet geloof dan pech voor hem...jij weet beter, je hoeft je niet te verdedigen....zoalng je niet gelogen hebt natuurlijk

15-02-2010, 16:43

Citaat door cassetete:
je wilt hem nog laten kijken, gekkerd

als hij jou niet geloof dan pech voor hem...jij weet beter, je hoeft je niet te verdedigen....zoalng je niet gelogen hebt natuurlijk






helemaal met je mee eens hoor

16-02-2010, 11:12


Citaat door gewensteanoniem:
voormij is het ook meer dan een vliesje!!

Gelukkig.

16-02-2010, 11:16
relatie is haraaaam

16-02-2010, 11:22

Citaat door gewensteanoniem:
ja ik heb tegen hem gezegt, kom me hand maar vragen als je me vertrouwt, en als dat het lot is hij wou liever een relatie


wat zie je als relatie?

16-02-2010, 11:22
Wat een loser zeg. Het feit dat hij vraagt of je maagd bent en dan ook nog niet geloven als je zegt dat je maagd bent. Waarom twijfelt hij aan je verhaal?

Lijkt mij een onzeker mannetje.

16-02-2010, 11:33

Citaat door gewensteanoniem:
nou gewoon elkaar zien, liefde geven? maar ik wil niets doen .. maar ik weet dat je geen relatie mag hebben..


Hoe geef je liefde dan??

16-02-2010, 11:34

Citaat door gewensteanoniem:
bij elkaar zijn, hahaah kom op....
als ik naar hem kijk wordt ik zo verliefd!!


Is hij ook verliefd op jou?

16-02-2010, 11:37

Citaat door gewensteanoniem:
Ja, ik merk dat ook aan hem.. maar ik begrijp ookwel dat hij zeker moet weten dat ik maagd ben... maar hij moet me gewoon geloven!!


Is hij nog maagd?

16-02-2010, 11:39

Citaat door gewensteanoniem:
Nee..


Wat zeurt ie dan

16-02-2010, 11:41

naajaa slaat egt nergens op
et is inderdaad meer dan een vliesje

16-02-2010, 11:42

Citaat door hopelosee:
naajaa slaat egt nergens op
et is inderdaad meer dan een vliesje


Het is gewoon gezeik, liefde stijgt boven meer dan vliesjes.

16-02-2010, 11:43

Citaat door gewensteanoniem:
ja ik heb tegen hem gezegt, kom me hand maar vragen als je me vertrouwt, en als dat het lot is hij wou liever een relatie


Je zegt zelf dat hij geen maagd meer is. Hij wilt je hand niet komen vragen. Maar hij wilt wel weten of jij maagd bent...trap er niet in....voor je het weet lig je ermee in bed...en dan heeft hij misschien een " bewijs"....een bewijs om jou te dumpen

Zulke mannen kennen geen scrupules, dus dump hem voor hij jou dumpt. Er zijn mannen zat die wel serieus zijn.

Pagina's : [1] 2