Bekijk volle/desktop versie : Dit kreeg ik zojuist in mijn e-mail.



15-02-2010, 16:08

Citaat:
بسم الله الرحمن الرحيم

Assalaamu 'Alaykum zusters!

Er is maashaa-e Allaah van 3 personen al 105,= binnengekomen. Graag wil ik wat voorstellen;

Het bedrag wat betaald moet worden is: Euro 3272,=. Euro 105,= is al binnen, dus nog Euro 3167,= :

Die Euro 167,= betaal ik (mijn man dan) inshaa-e Allaah. Dan vraag ik voor het restant, omwille van Allaah,

30 broeders/zusters die bereid zijn om 100 euro

fi sabilillaah weg te geven,

of 60 broeders/zusters die 50 euro willen geven

inshaa-e Allaah. Geef het met een zuivere intentie inshaa-e Allaah en ik vraag Allaah om het voor je te verveelvoudigen voor jou en je gezin in dit leven en in het volgende!

Wie o wie is bereid inshaa-e Allaah één van deze 2 bedragen vandaag of morgen over te maken? Kom op, moet dat niet te doen zijn? Morgen moet het bij ons op de rekening staan, zodat ik het woensdag kan overmaken naar de deurwaarder inshaa-e Allaah. Denk niet dat het voor niets is, je helpt er echt iemand mee en daarnaast help je ook jezelf met deze sadaqa die je geeft. En we kunnen allemaal hulp gebruiken voor onze Aakhirah inshaa-e Allaah.

Laat me weten via contact@moslimanetwerk.nl of je toezegt 50 of 100 euro over te maken inshaa-e Allaah. Ik hou eenieder op de hoogte als we er zijn en laat ook tussentijds weten hoever we al zijn inshaa-e Allaah. Mijn man is ook aan het vragen bij vrienden, dus misschien als we al een eind komen dat zij het af kunnen maken, inshaa-e Allaah.

DjazaakumAllaahu khayran..!

Umm Youssef


Was-Salaamu 'Alaykum Wa Rah'matullaahi Wa Barakaatuh

Sluit je aan bij ons zusternetwerk en draag je steentje bij!!
Website: http://www.moslimanetwerk.nl
Forum: http://forum.moslimanetwerk.nl
Hyves: http://moslimanetwerk.hyves.nl/
E-mail: O.Post@moslimanetwerk.nl







--------------------------------------------------------------------------------


Citaat:
Subject: FW: Spoedoproep ter voorkoming van huisuitzetting!
Date: Mon, 15 Feb 2010 10:59:20 +0100

Assalaamu 'Alaykum zusters,

Subh'aanAllaah, ik heb zojuist de woningbouw en de deurwaarder gesproken en er wordt geen uitstel meer verleend. Sterker nog, het geld moet zelfs al WOENSDAG binnen zijn, omdat ze 24 uur van tevoren moeten annuleren, anders komen de verhuiskosten er ook nog bij. Hoe dan ook, we moeten ook rekening houden met het feit dat mócht ze worden uitgezet, haar spullen dan gewoon op de stoep worden gezet. Mij is dan ook geadviseerd om alvast de waardevolle spullen en spullen die ze wil behouden ergens anders onder te brengen.

Zoals al in het bericht aangegeven, ze heeft geen plek op naartoe te gaan, geen vriendinnen, sociale contacten, familie.. Is er evt hier iemand van het forum uit omgeving Utrecht/Zeist/Driebergen/Nieuwegein/Wijk bij Duurstede/Ede die tijdelijk spullen op kan slaan en/of de zuster op kan vangen, mócht het toch zover komen? Liever het zekere voor het onzekere nemen en rekening houden met alles wat kan gebeuren.

Denk er alsjeblieft even goed over na. Dit is een zus in Islaam die wegens externe factoren op het punt staat alles kwijt te raken. Ze heeft een familie, is ze kwijt. Ze had een goede baan, is ze kwijt. Haar huis staat ze ook op het punt kwijt te raken. Omdat ze vanwege deze externe factor niet kan functioneren. Wat is de volgende stop? Wat komt er van haar, als wij haar nu niet helpen? Alh'amdulillaah, zij en wij hebben nog onze Islaam. Laten we dit tonen.

Wie mee wil denken, hulp kan bieden, oplossingen heeft, laat horen inshaa-e Allaah! contact@moslimanetwerk.nl.
Wa djazaaaaakumAllaahu khayran!

Fi Amaanillaah
--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
From: contact@moslimanetwerk.nl
Subject: Spoedoproep ter voorkoming van huisuitzetting!
Date: Mon, 15 Feb 2010 09:58:36 +0100
To:


SPOEDOPROEP! SPOEDOPROEP! SPOEDOPROEP!




Bismillaahir Rah’maanir Rah’eem



Stichting Moslimanetwerk vraagt, omwille van Allaah, om jouw bijdrage.



Een alleenstaande zuster heeft door zware persoonlijke problemen, waardoor ze van tijd tot tijd blokkeert en niet meer functioneert, een enorme huurachterstand opgelopen. Dit probleem loopt al een jaar en, bi idhnillaah, heeft ze tot nu toe telkens haar hoofd net boven water weten te houden.



Eind vorig jaar is er een vonnis uitgesproken door de rechter dat zij uit huis gezet mocht worden. Alh’amdulillaah heeft zij toen nog uitstel weten te krijgen van de woningbouw en heeft ze ondertussen wegen gezocht om aan geld te komen. Vanwege haar ‘aandoening’ heeft ze weinig tot geen sociale contacten en heeft ze slecht tot geen contact met haar familie. Ze staat in dat opzicht in deze zoektocht naar een oplossing dan ook alleen.



Nu is het dan zover gekomen dat er aanstaande donderdag 18 februari 08.30u een huisuitzetting zal plaatsvinden, tenzij zij de helft van de totale schuld ad. 6544,18 euro betaalt. Dit komt neer op zo’n 3250,= euro.



Dit is een hoop geld, wij beseffen dat ook. Maar in dit geval is het wel echt ontzettend noodzakelijk dat dit z.s.m. betaald wordt. Deze zuster heeft zich eergisteren aangemeld bij Moslimanetwerk. We hebben haar eergisteren en gisteren langere tijd door de telefoon gesproken en vandaag hebben wij haar persoonlijk ontmoet en alle papieren gecontroleerd.



We zullen ook een vervolgtraject met deze zuster starten inshaa-e Allaah i.s.m. de schuldhulpverlening met wie wij morgenochtend contact op zullen nemen. Ook zullen wij morgen de woningbouw contacteren met de mededeling dat wij bezig zijn met een inzameling en of mevrouw (nog wat) meer uitstel kan krijgen, inshaa-e Allaah.



Wie o wie, wil voor deze zuster, welke wij vandaag hebben ontmoet en een goed en lang gesprek mee hebben gehad, een gulle donatie als sadaqa overmaken? Moslimanetwerk maakt deze donatie direct over naar de schuldeiser. Ook is het eventueel mogelijk om een bedrag te lenen aan de zuster, welke zij weer aflost, inshaa-e Allaah. Deze geldlening wordt echter wel rechtstreeks met de zuster aangegaan. Nadere afspraken worden ook onderling besproken. Een voorbeeldovereenkomst van een geldlening kan worden opgevraagd via contact@moslimanetwerk.nl.



Sadaqa voor deze zuster kan worden overgemaakt op rekeningnummer

660448246 t.n.v. Stichting Moslimanetwerk te Amsterdam o.v.v. “Huurschuld zuster”.


Om een geldlening te verstrekken aan de zuster of voor meer informatie, kan er gemaild worden naar contact@moslimanetwerk.nl o.v.v. “Huurschuld zuster”, of er kan gebeld worden met 06-18229210. Bij geen gehoor kan er t/m 18 februari a.s. ook nog gebeld worden met 06-13107901.





Moge Allaah onze intenties zuiveren en moge Hij het voor eenieder die geeft vermeerderen en dat zij het mogen terugvinden in hun weegschaal met goede daden op de Laatste Dag!



Stichting Moslimanetwerk

Was-Salaamu ‘Alaykum Wa Rah’matullaahi Wa Barakaatuh



-- Met vriendelijke groet -Was-Salaamu 'Alaykum,Stichting Moslimanetwerkhttp://www.moslimanetwerk.nlhttp://forum.moslimanetwerk.nlhttp://moslimanetwerk.hyves.nl

Moge Allah jullie insch'Allah belonen, wie haar ook helpt.


15-02-2010, 21:03


http://jonksx.freehostia.com/index.html