Bekijk volle/desktop versie : Uitgehuwelijkt aan de vriend van mijn beste vriendin. *WG*



15-02-2010, 14:15
De ontknoping is op 22 mei 2010

Uitgehuwelijkt aan de vriend van mijn beste vriendin. xWGx[/SIZE]

[FONT="Garamond"][SIZE="3"]Salam, ik begin een nieuw verhaal, maar gebaseerd op waargebeurde feiten.
Het verhaal gaat over twee vriendinnen van mij en daarom ken ik het hele verhaal ook.
Ik vond het zelf wel zielig, maar zo zie je hoe liefde vriendschap kan breken[/SIZE][/FONT] [/FONT]



[FONT="Book Antiqua"][SIZE="3"]P[/SIZE]roloog

[SIZE="3"]De koude wind blies mijn haren naar achter. Mijn ogen waren rood van de tranen. Waarom ik ? Waarom ? Ik keek naar de woeste golven die te keer gingen.

Soms zou ik willen dat ik weg was, gewoon weg van de wereld. Weg van iedereen om me heen. Ik voelde me alleen, helemaal alleen en achtergelaten. De tranen vloeide langzaam op mijn wangen en vielen in het zand en verdwenen daarna.

Waarom verdwenen me problemen niet zo ? Waarom kwamen ze, maar gingen nooit weg ?
Langzaam liet ik mijn hoofd op mijn handen rusten. Ik wist niet meer wat ik moest doen, moest ik weglopen. Nee dat kon ik mijn ouders niet aandoen, maar waarom doen zij mij dit wel aan ?
Ik voelde een steek in mijn hart, het leek alsof ik niet bestond, alsof niemand om mij gaf.

Ik keek naar de hemel, wel gek eigenlijk. In Marokko zie je overal sterren terwijl je in Nederland geen één ster ziet. Ik probeerde een glimlach op mijn gezicht te toveren, maar mijn hart hield me tegen. Ik kon niet nep lachen, ik kon niks. Ik was niks.
‘’Ik wens.’’ Ik was even stil en keek naar de sterren.
‘’ Ik wens mijn leven terug !’’

15-02-2010, 14:15


Het kan soms dat er wel een stukje is geplaats, maar dat ik het stukje niet bij de inhoudsopgave heb gezet excuses daarvoor, maar soms moet ik snel weg en heb ik er geen tijd voor.[/SIZE]

[SIZE="6"][SIZE="7"]I[/SIZE]nhoudsopgave[/SIZE]

[/FONT]

[FONT="Book Antiqua"]Proloog
[URL="http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=78294535&postcount=7"]Denkend aan ‘vroeger’[/URL]
De ontmoeting
Vervolg : De ontmoeting
De bruiloft ღ
Vervolg : De bruiloft ღ
Worden zijn woorden daden ?
Waarom doe je mij dit aan ?
Vervolg : Waarom doe je mij dit aan ?
Vervolg 2 : Waarom doe je mij dit aan ?
Don’t cry baby
Mijn verhaal
Thank you !
De brief ღ
Vervolg : De brief ღ
Op naar Marokko..!
Jij en Ik = ?
Vervolg : Jij en ik = ?
But…
Goodbye
Wil je met mij trouwen ?
Vervolg : Wil je met mij trouwen ?
Ga weg !
Vervolg : Ga weg !
Onzichbare littekens-
Vervolg : Onzichtbare littekens-
Zonder geluid
Vervolg : Zonder geluid
Vervolg 2 : Zonder geluid
Tears~
Vervolg : Tears ~
Een nieuw begin met een slechte einde.
Vervolg 1.0 Een nieuw begin met een slechte einde.
Vervolg 2.0 Een nieuw begin met een slechte einde.
Think about you, baby !
Vervolg : Think about you, baby !
Me and You ?
Vervolg : Me and You ?
Vervolg 2 : Me and You ?
No Worries
1.0 De waarheid
2.0 De waarheid
3.0 De waarheid
4.0 De waarheid
De ene is niet de andere.
Her last chance!
Nog 5 dagen~~
Een dag uit duizenden
Zwarte magie`~
Vervolg 1.1 Zwarte magie~~
Vervolg 2.0 Zwarte magie~~
Gedwongen~~
Schijn bedriegt![/FONT]


[SIZE="4"][FONT="Garamond"]The end


15-02-2010, 14:24
Bij 1 uppie ga ik verder

15-02-2010, 14:30

Up, nieuwe fan.


15-02-2010, 14:35


nOU VERVOLG!!

15-02-2010, 14:38
D[/SIZE]enkend aan ‘vroeger’

[SIZE="3"]M[/SIZE][SIZE="2"]et een brok in mijn keel keek ik mijn vader aan. Had ik het wel goed gehoord ? Wilde hij mij uithuwelijken aan een wild vreemde man ? Nee dat kan niet, mijn lieve vader zou mij dat nooit aandoen toch ? Ik lachte een beetje, omdat ik dacht dat hij een grap maakte. ‘’Je hebt me echt te pakken pa, ik dacht dat je het meende’’ Mijn vader keek me serieus aan en zuchtte. ‘’Ik meen het mijn dochter.’’ Het leek alsof de wereld stil stond bij zijn woorden. Waarom ? Waarom in godsnaam word ik uitgehuwelijkt aan een wild vreemde man die ik niet ken, die ik nooit heb gezien, die ik niet wil leren kennen.

Ik deed mijn kamer op slot, ik wist dat het geen zin had om een discussie met mijn vader te beginnen. Zijn wil is de wet in dit huis. Ik kon het nog steeds niet geloven. Ik ?
Ik die word uitgehuwelijkt. Het klonk een beetje raar in mijn oren. Maar toen ik besefte dat ik geen keus had viel ik op mijn bed en de tranen begonnen al op mijn kussen te stromen. Wat had ik misdaan ?

Ik pakte mijn telefoon en belde mijn beste vriendin Soraya op, zij moest mij helpen. Ik toetste haar nummer in en na een paar keer overgaan nam iemand op.
‘’Hallo’’ hoorde ik aan de andere kant. Het was zeker Soraya’s stem niet, het was een mannenstem, misschien haar vader, maar dat kon niet, want Soraya’s vader was naar Marokko.
‘’Hé, hallo. Is Soraya daar ? ‘’ zei ik twijfelend.
‘’Nee ze is hier niet, dag’’
Aan de andere lijn werd opgehangen. Oké ? WTF had dat te betekenen ? Ik belde naar Soraya’s andere nummer en gelukkig nam zij dit keer op.
‘’Hé zina, ik belde je bij die andere nummer maar een man nam op’’
‘’ Ó das Soufiane zeker, je weet wel mijn vriendje’’
‘’ Ó hij deed echt raar. Maar zina’’ Ik stopte met mijn zin en begon te huilen.
‘’Schat wat is er ? Waarom huil je ? Wat is er gebeurd ? Ik kom er nu aan ! ‘’
De lijn werd verbroken en ik gooide mijn telefoon weg en huilde het uit.

Ik hoorde de deurbel gaan en ik veegde snel mijn tranen weg en liep naar beneden. Ik maakte de deur open en zag Soraya daar met een bezorgde gezicht. Ze kwam me gelijk omhelzen en vroeg wat er was.
‘’Ik word uitgehuwelijkt, ik word uitgehuwelijkt aan een man die ik niet eens ken’’ zei ik met betraande ogen. Soraya keek me ongelovig aan. ‘’Schat toch’’ ze veegde mijn tranen weg ‘’Niet huilen, het komt goed. Het is Allah’s wil.’’ Ze had gelijk, ik moest het accepteren en het beste ervan maken.

We praten over ditjes en datje totdat mijn vader kwam. ‘’ Je toekomstige man komt morgen je hand vragen’’ zei hij droog en liep weg. Dat was het, ik was niet geboren voor geluk in mijn leven. Ik was geboren voor ongeluk. ‘’Het komt goed’’ zei Soraya. Ik knikte en ze keek naar de klok en jammer genoeg moest ze weg, omdat ze morgen vroeg moest gaan werken. Ik nam afscheid en voelde me gelijk alleen, alleen en achtergelaten.

Ik ging op mijn bed liggen en dacht aan morgen, wat als die man al getrouwd is. Wat als hij mij gaat mishandelen. Wat als hij een oude man blijkt te zijn. Ik werd bang van die gedachtes en viel in slaap en droomde over mijn toekomst met mijn man die bestond uit ellende en tranen !

15-02-2010, 14:39
shokran!

liefs VZ

15-02-2010, 14:39

Up.


15-02-2010, 15:04
D[/SIZE]e ontmoeting

[SIZE="3"]I[/SIZE][SIZE="2"]k werd vroeg wakker gewekt door mijn moeder. Ik deed langzaam mijn ogen open en keek naar de zon die door de gordijnen naar binnen scheen. Rot weer dacht ik. Waarom schijnt de zon terwijl het in mijn hart alleen, maar regent. Ik pakte mijn IPod en luisterde naar een liedje.

You only see what your eyes want to see
How can life be what you want it to be
You're frozen
When your heart's not open

You're so consumed with how much you get
You waste your time with hate and regret
You're broken
When your heart's not open

Ik luisterde het liedje af van Madonna en deed mijn IPod uit en stond op. Ik liep naar de douche en nam een snelle douche.

Ik pakte een jeans broek en een leuke jurkje. Ik deed mijn haren krullend los. Ik deed een beetje mascara en lipglos op, ik hield niet zoveel van make-up. Naturel blijft het mooist.

Ik liep naar beneden en hielp mijn moeder met het eten maken, ik zag dat zij het ook moeilijk heeft. ‘’Yasmina beloof je dat je me vaak komt op zoeken’’ zei mijn moeder op een gegeven moment. Ik kreeg er tranen van. ‘’Mama jij bent en blijft mijn hart. Ik kom vaak op bezoek. Ik hou van u moeder en dat zal ik heel mijn leven doen. U bent de reden dat ik toch ga trouwen. Ik wil dat u trots op mij kan zijn’’ Ik zag dat mijn moeder er tranen van kreeg en ik kon het zelf ook niet droog houden. Wat hield ik veel van haar. Ik knuffelde haar en liet mijn tranen vloeien. Zij was de reden dat ik doorga met het huwelijk.

Ik liep naar boven en veegde mijn tranen weg en deed me mascara opnieuw. Ik hoorde de deurbel net dat ik klaar was. Daar zou hij zijn. Ik keek even in de spiegel en zag die verdrietige ogen van mij. Ik nam een zucht en liep naar beneden en begroette iedereen, ik had mijn toekomstige man nog niet gezien maar dat zou straks komen. Ik hielp mijn moeder met thee maken en zette koekjes in bordjes. ‘’Breng de thee alvast’’ zei mijn moeder. Ik knikte en liep naar de woonkamer waar ik iedereen zag. Ik keek naar een knappe jongen, wauw. Hij leek op een filmster. Zou dat mijn man worden ?
‘’Salam benti’’ zei mijn toekomstige schoonmoeder.
‘’Salam ghalti’’ zei ik beleeft.
‘’Alles goed ?’’ zei ze glimlachend.
‘’Hamdoulillah en met u galti ?’’
‘’Hamdoullillah’’
Ik ging naast een meisje zitten en ze begon een beetje te praten met mij totdat mijn o zo lieve vader een voorstel deed om met mijn toekomstige man te wandelen.

15-02-2010, 16:38
UpUp nieuwe fann!

Xx

15-02-2010, 17:26
[B]V[/SIZE]ervolg : De ontmoeting[/FONT][/B]

[SIZE="2"][SIZE="3"]W[/SIZE]e liepen samen naar een parkje en gingen zitten. Ik voelde me niet zo echt op mijn gemak bij hem.
‘’Hoe heet jij ?’’ vroeg hij om de stilte te verbreken. ‘’Yasmina en jij ?’’
Hij keek me aan. ‘’Ik ben Soufiane’’ Ik gaf hem een hand die hij aannam. ‘’Luister Yasmina, ik wil eigenlijk niet trouwen. Ik heb een vriendin waar ik ontzettend veel van hou, maar omdat jou vader en mijn vader beste vrienden zijn moet ik van mijn vader’’ Wow dat kwam hard aan, ook al kende ik deze jongen niet ik begon hem leuk te vinden. ‘’Ik wil ook niet trouwen met jou, ik ben ook maar uitgehuwelijkt’’ Hij keek mij aan en ik voelde een paar vlinders in mijn buik rondzwerven. Hij keek weg en ik zag in de toekomst niks voor ons alleen maar verdriet. Hij stond op en ik ging gewoon achter hem aan.

Thuis aangekomen gingen ze direct weg en de bruiloft was over ongeveer drie weken. De verloving was over twee weken en drie dagen.

Ik liep naar boven en keek even uit het raam. Ik zag de zon langzaam ondergaan en het werd steeds donker. Zou mijn leven ook zo donker worden ?

Ik belde Soraya op en ze nam gelukkig op. ‘’Hé hbiba’’ zei ik za3ma vrolijk. ‘’Hé zina, alles goed ?’’
‘’Goed met jou ?’’
‘’Goed goed en was die man gekomen ?’’
‘’Ja, hij is echt knap en best wel schattig. Ik denk dat ik vlinders in mijn buikje krijg’’
‘’Oeh hoe heet hij ?’’ hoorde ik haar lachen.
‘’Soufiane’’
‘’oeh we gaan allebei trouwen met een Soufiane, mijn vriend heet ook zo’’
Ik moest ook een beetje lachen en zei toen dat ik moest ophangen, omdat mijn moeder mij riep.

Ik liep naar beneden en ging naar mijn moeder. ‘’Ja moeder u riep mij ?’’ zei ik.
‘’Ja mijn dochter kom zitten’’ Ik deed wat mijn moeder zei en ze begon te praten.
‘’Mijn lieve dochter je bent al twintig jaar, maar ik zal je echt missen mijn dochter. Ik weet niet wat ik zonder je moest. Ik hou van je en ben er altijd voor je dat je dat weet. Je kan altijd bij mij terecht komen’’ Ik kon de tranen niet meer in bedwang houden en gaf mijn moeder een knuffel en een kus op haar voorhoofd.

De dagen gingen als een speer voorbij en de verloving en henna feest waren allemaal geslaagd en voorbij, jammer dat Soraya toen niet kon komen, maar haar moeder was een beetje ziek en ze moest voor haar zorgen maar ze had beloofd op de trouwfeest te komen en morgen was de grote dag.

15-02-2010, 17:59
waauww kun je nu verder gaan aan gezien je nu tog online bnt please!!

15-02-2010, 18:02


xxxjes you're New Fan

15-02-2010, 18:07
D[/SIZE]e bruiloft ღ

[SIZE="3"]I[/SIZE][SIZE="2"]k liep de zaal binnen, het was erg mooi versierd. Ik voelde vlinders in mijn buik. Zou ik echt weg gaan, weg van mijn ouders, weg van huis. Weg van mijn oude leventje en een nieuwe leven beginnen.
‘’Zina !’’ hoorde ik achter mij. Ik draaide me om en zag Soraya in haar mooie takshita, ze zag er uit als een prinses, ik gaf haar de viergebruikelijke kusjes. ‘’Gefeliciteerd zina, hopelijk worden jullie gelukkig samen’’ Ik glimlachte liefjes en zei sokran. De negaffe kwam naar me toe en nam me mee naar een kamertje. Ze glimlachte liefjes en begon aan mijn make-over.

Ik voelde ergens in mij wel blijdschap maar ergens voelde ik mij wel verdrietig. Ik zou trouwen met een wild vreemde. Er klopte iemand op de deur en de negaffe deed open. Ik zag mijn lieve vriendin Naoual, ik was erg close met haar maar ze was verhuisd. Ik groette haar, want kon haar geen kusjes geven anders zou mijn make-up verpestten. Ze feliciteerde mij en liep toen weg.

De negaffe was klaar met alles en ik keek goedkeurend naar de spiegel. Al zeg ik het zelf ik zag er prachtig uit in mijn groene jurk. De negaffe ging weg om Soufiane te halen en om de dj en fotograaf te meldden dat we eraan zouden komen.

De negaffe en Soufiane kwamen naar mij toe en ik zag dat hij naar mij keek. Hij pakte mijn hand en samen liepen we naar de mensen. Ik hoorde al het gezang van de mensen, we waren dichterbij de deur en daar waren wij dan. In het oog van al die mensen. Ik keek Soraya lachend aan maar haar gezicht zag er niet blij uit, ik zag zelf een traan uit haar oog rollen. Waarom wist ik niet..

15-02-2010, 18:09
uppppppàh snel verder wil nog meer

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84