Bekijk volle/desktop versie : wat nou als je gek op hem bent, en hem daar niet op durft aan te spreken?



Pagina's : [1] 2

15-02-2010, 11:01
ik ben al tijdje gek op een jongen, ik denk echt heel de dag aan hem. ik ben echt verliefd op hem!! Alleen weet ik niet wat ik moet doen, want ik wil de stap niet nemen dat hoort hij toch te doen?

en hoe weet hij dat ik hem leuk vind?'' ik weet echt niet wat ik moet doen

heeft iemand tips/advies voor me? zal jullie heel erg dankbaar zijn(K)

Alleen serieuze reactie graag


Beslamaa xx

15-02-2010, 11:03


Meid een tip voor jou ga hem nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooit vertellen dat je hem leuk vind verliefd op hem bent of iets in die richting....!!!
Laat het van zijn kant komen, komt er niks dan weet je he is not in to you!!

15-02-2010, 11:04

Citaat door ess-lady:
ik ben al tijdje gek op een jongen, ik denk echt heel de dag aan hem. ik ben echt verliefd op hem!! Alleen weet ik niet wat ik moet doen, want ik wil de stap niet nemen dat hoort hij toch te doen?

en hoe weet hij dat ik hem leuk vind?'' ik weet echt niet wat ik moet doen

heeft iemand tips/advies voor me? zal jullie heel erg dankbaar zijn(K)

Alleen serieuze reactie graag


Beslamaa xx

Wat zegt jouw geloof?

15-02-2010, 11:05
Op moment dat hij weeet dat je hem leuk vind is de lol ervan af en gaat hij opzoek naar een nieuwe uitdaging.
Een meid waar hij wel voor moet vechten en niet gelijk al heeft.!

15-02-2010, 11:06



Citaat door Metalsia_86:
Meid een tip voor jou ga hem nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooit vertellen dat je hem leuk vind verliefd op hem bent of iets in die richting....!!!
Laat het van zijn kant komen, komt er niks dan weet je he is not in to you!!





maar kan ik het ook niet laten merken ofzo?''
en als hij de stap niet zet

15-02-2010, 11:06

Citaat door Slaz:
Wat zegt jouw geloof?


Slaz hou een keer mattie

15-02-2010, 11:14

Citaat door ess-lady:
maar kan ik het ook niet laten merken ofzo?''
en als hij de stap niet zet



Meid ik zou da echt niet doen.. wacht het gewoon af ga niet plakkken of continu smsen bellen ect, want da wil hij gewoon weg rennen, doe maar gewoon lekker jou ding school werk stage bezig blijven, MEVROUW BIZZY en ALS HIJ JOU ZO GRAAG WIL WOLLAH GELOOF ME HIJ GAAT ALLES OP ALLES DOEN OM JOU TE KRIJGEN. EN DAT IS HOE HET HOORT!!!!!

Man hoort vrouw achterna en niet andersom..

15-02-2010, 11:23

15-02-2010, 11:27

Citaat door newhighlighter:
Slaz hou een keer mattie

Wat???

15-02-2010, 11:32
Dan ben je een mietje. Wie durft te geilen op afstand, moet zijn karwei maar afmaken.

15-02-2010, 11:36

Citaat door Gezeur:
Dan ben je een mietje. Wie durft te geilen op afstand, moet zijn karwei maar afmaken.

Vraag me af bij welk winkel die gasten het lef vandaan halen.

15-02-2010, 11:36

Citaat door Metalsia_86:
Meid ik zou da echt niet doen.. wacht het gewoon af ga niet plakkken of continu smsen bellen ect, want da wil hij gewoon weg rennen, doe maar gewoon lekker jou ding school werk stage bezig blijven, MEVROUW BIZZY en ALS HIJ JOU ZO GRAAG WIL WOLLAH GELOOF ME HIJ GAAT ALLES OP ALLES DOEN OM JOU TE KRIJGEN. EN DAT IS HOE HET HOORT!!!!!

Man hoort vrouw achterna en niet andersom..




dankjewel voor je advies meid(K)

15-02-2010, 11:46



Citaat door Slaz:
Wat???


laat die mensen lekker daten verliefd worden etc etc als echt moslim laat jij die mensen in hun waarde

15-02-2010, 11:47
Hebben zulke mensen een waarde dan.

15-02-2010, 11:49
Ewa kiem dini, tot die je voorbij loopt met zijn zijde een meid: hoi ess-lady. !

Pagina's : [1] 2