Bekijk volle/desktop versie : Ik begrijp dit niet van de meeste Marokkaanse jongens...



Pagina's : [1] 2

14-02-2010, 15:52
Salaam alaykom allemaal,

Waarom willen Marokkaanse jongens die zelf ontmaagd zijn BIJNA altijd een maagd meisje hebben?
Dit is zo oneerlijk terwijl de Islaam juist heel duidelijk hier in is. Geen van beide moge ontmaagd zijn maar helaas hanteren ze onophoudelijk vanuit het perspectief van de cultuur.
Genade is niet alleen voor een man maar ook voor een dame, Waarom kunnen ze er niet mee leren leven? SobhaanaAllaah wat voor verschil zit er in? Het maakt de ene niet stoer en de andere een H oer. ZINA is ZINA of het een jongen of een meisje is!

14-02-2010, 16:09


ik denk dat heeft met cultuur te maken hebben...idd wat maakt het uit...voor sommig maakt het wel uit...hoe en wat allahu a3lam...

14-02-2010, 16:58

Citaat door ibnu_adam:
ik denk dat heeft met cultuur te maken hebben...idd wat maakt het uit...voor sommig maakt het wel uit...hoe en wat allahu a3lam...



Broeder, wees eerlijk zou jij het wel aankunnen en je leven als nog met haar verenigen ?

14-02-2010, 16:59
ta9wa allah o iman bi allah zijn all de belangrijkst, waroom niet

14-02-2010, 17:01


Het is puur cultuur en trots.

Ik ken genoeg broeders die nog maagd zijn. Alhamdoulilah.

Ik snap sowieso niet dat man noch vrouw hun zonde bekend maken.
Je kiest toch voor de persoon, niet voor hun zondes.

14-02-2010, 17:05
Jouw laatste zin is mooi verwoord ''Je kiest toch voor de persoon, niet voor hun zondes' En Ibnu_Adam, dachten er maar meer zoals jou, AlhamdoeliLaah.

14-02-2010, 17:06
idd ''Je kiest toch voor de persoon, niet voor hun zondes'

14-02-2010, 17:28
weet je wat ik niet begrijp: is dat jullie je hier nog steeds druk om maken.

als een jongen dat graag wil en het meisje in kwestie vind het niet erg dat hij dat eist ondanks het feit dat hij zelf geen maagd meer is dan is daar toch nix mis mee !

het meisje zal ongetwijfeld ook bepaalde eisen hebben, alleen dan hele andere..

nogmaals, begrijp echt niet waar jullie je druk om maken..

14-02-2010, 17:30

Citaat door islamismygeloof:
Salaam alaykom allemaal,

Waarom willen Marokkaanse jongens die zelf ontmaagd zijn BIJNA altijd een maagd meisje hebben?
Dit is zo oneerlijk terwijl de Islaam juist heel duidelijk hier in is. Geen van beide moge ontmaagd zijn maar helaas hanteren ze onophoudelijk vanuit het perspectief van de cultuur.
Genade is niet alleen voor een man maar ook voor een dame, Waarom kunnen ze er niet mee leren leven? SobhaanaAllaah wat voor verschil zit er in? Het maakt de ene niet stoer en de andere een H oer. ZINA is ZINA of het een jongen of een meisje is!



moet een ontmaagde jongen nu dan specifiek op zoek gaan naar een ontmaagde meisje ?

14-02-2010, 17:30
Deze topic blijft en ga hem niet sluiten omdat jij deze onderwerp uitgekauwd vind.

14-02-2010, 17:32

Citaat door sektini:
moet een ontmaagde jongen nu dan specifiek op zoek gaan naar een ontmaagde meisje ?


Dat is wat jij eruit hebt kunnen halen maar wat ik niet heb gesuggereerd.

14-02-2010, 17:33

Citaat door islamismygeloof:
Dat is wat jij eruit hebt kunnen halen maar wat ik niet heb gesuggereerd.



dat is mijn stelling geen conclusie....



beter lezen.

14-02-2010, 17:39



Citaat door sektini:
dat is mijn stelling geen conclusie....



beter lezen.


Stelling of een conclusie je hebt er niks van begrepen. Het beste om een antwoord op je vraag te gegeven is vanuit je eigen invalshoek te bezichtigen. Ieder zijn eigen denkpatroon zonder karakteristiek ervoor te zijn.

Beter denken

14-02-2010, 17:41

Citaat door islamismygeloof:
[FONT="Palatino Linotype"]Stelling of een conclusie je hebt er niks van begrepen. Het beste om een antwoord op je vraag te gegeven is vanuit je eigen invalshoek te bezichtigen. Ieder zijn eigen denkpatroon zonder karakteristiek ervoor te zijn.

Beter denken [FONT]




tjonge, je komt echt uit een ei he ?


en leer ook zinnen vormen

14-02-2010, 17:43

Citaat door sektini:
tjonge, je komt echt uit een ei he ?


en leer ook zinnen vormen


Dat was een typ fout, dat is menselijk.

Pagina's : [1] 2