Bekijk volle/desktop versie : breenpauwer



Pagina's : [1] 2 3

01-12-2002, 01:21
normale gasten zouden een sample gebruiken van iemand, maar die sappie van een breenpauwer wil ons gewoon laten geloven dat ie een liedje heb gemixed met nas samen???????? wat is dat, net alsof nas de moeite neemt zijn one mic te herschrijven voor een of andere brillejood kneuzekind.....

moest ik effe kwijt

01-12-2002, 01:22



Citaat:
Origineel gepost door kaasvaak
normale gasten zouden een sample gebruiken van iemand, maar die sappie van een breenpauwer wil ons gewoon laten geloven dat ie een liedje heb gemixed met nas samen???????? wat is dat, net alsof nas de moeite neemt zijn one mic te herschrijven voor een of andere brillejood kneuzekind.....

moest ik effe kwijt
HAHha ja brainpower ook zo'n kneus. Met zo'n bril word je toch nooit serieus genomen ?

01-12-2002, 01:23
Ik zie jalozie

01-12-2002, 01:27
Trouwens je zegt Dat nas je one mic herschrijft voor BRAINPOWER (je weet niet eens hoe je het moet schrijven) Maaruh het is gewoon de zelfde text als one mic van nas alleen dusss en het is ook een remix dusss en als je het niet geloofd je ziet tog in die clip dat ze elkaar ontmoeten enzo!! maaruh mag brainpower wel lelijk zijn enzo jij doet hem niet na vriend!! Thallazzzzzzz

01-12-2002, 01:29



Citaat:
Origineel gepost door Super_Marokkaan
Brainpower is wannabe neger = Zehma 3azie
Hahahaha..jij weet nietsss

01-12-2002, 01:34
Nas heeft brainpower benaderd eikel.
het nummer komt op de albums van beide artiesten.
En ze hebben ook een intervieuw opgenomen waaruit blijkt dat Nas het werk van brainpower prijst.

Maar hij komt nooit in de buurt natuurlijk aan de status van Nas maar het is al heel wat dat hij door hem is uitgenodigd.

01-12-2002, 01:36

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
HAHAH, sukkel, zijn we jaloers, je moet wel weten dat Nas naar hem toe kwam he, en dat t gepland was die nummer op Nas s album te zetten.
vergelijk alle nummers es met mekaar van gasten die samen muziek hebben gemaakt, dan geven ze elkaar minimaal een klauw of komen met mekaar in beeld, dat is in deze clip niet, en wat te zien is van nas is precies hetzelfde als in de echte clip one mic...

01-12-2002, 01:39

Citaat:
Origineel gepost door kaasvaak
vergelijk alle nummers es met mekaar van gasten die samen muziek hebben gemaakt, dan geven ze elkaar minimaal een klauw of komen met mekaar in beeld, dat is in deze clip niet, en wat te zien is van nas is precies hetzelfde als in de echte clip one mic...
Ik Zou die clip als ik jou was tog nog ff beter gaan bekijken
En je kan uren door blijven praten over hem en ik zeg eerlijk ik was nooit zo onder de indruk van brainpower maar toen ik dit hoorde egt gruwelijk gewoon maar jah...

01-12-2002, 01:41

Citaat:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Trouwens je zegt Dat nas je one mic herschrijft voor BRAINPOWER (je weet niet eens hoe je het moet schrijven) Maaruh het is gewoon de zelfde text als one mic van nas alleen dusss en het is ook een remix dusss en als je het niet geloofd je ziet tog in die clip dat ze elkaar ontmoeten enzo!! maaruh mag brainpower wel lelijk zijn enzo jij doet hem niet na vriend!! Thallazzzzzzz
doet m niet na???

wie zegt dat ik aanbeden wil worden door honderen dertienjarigen, zoals hij????

zo'n faggat als die breenpauwer denkt dat ie een negerr is, dat doe ik hem inderdaad niet na, wat denk je. kijk als je liedjes maakt als de miniplaybekshow en alles wat de xxxx is er dan om trots op te zijn?????

ik bedoel, ik kan niks in die sappie ontdekken wat ik na zou willen doen...

01-12-2002, 01:45

Citaat:
Origineel gepost door kaasvaak
doet m niet na???

wie zegt dat ik aanbeden wil worden door honderen dertienjarigen, zoals hij????

zo'n faggat als die breenpauwer denkt dat ie een negerr is, dat doe ik hem inderdaad niet na, wat denk je. kijk als je liedjes maakt als de miniplaybekshow en alles wat de xxxx is er dan om trots op te zijn?????

ik bedoel, ik kan niks in die sappie ontdekken wat ik na zou willen doen...
Ik heb het niet over dat hij ze3ma wannabe nerger wil zijn maar om zijn prestatie wat hij nu heeft gezed!!!! En ik zeg niet dat je het wil maar jah ik vind niet dat je moet oordelen over iemand die ergens talent voor heb en jij niet!!! En jah ik vind wel dat hij iets heeft om trots op te zijn!! Tot nu toe heeft niemand in Nederland het zoveer gehaald met rap als hij dussss dat vind ik cker iets om trots op te zijn voor hem!!!!

01-12-2002, 01:47

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Wat een fag ben ji Kaasvaak, heb jij die clip wel gezien, ze geven elkaar nog die hand daaro, je ziet ze samen zitten, en zoals ik al zei, NAS heeft hem gevraagd om die mix te maken.
wat denk je sappie, als je in de hitkrant heb gelezen dat dat zo is dat het waar is???? of heb je kontjebonkconnecties met die breenpauwer, dat ie je wat heb wijsgemaakt???

01-12-2002, 02:02

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
HitKrant?? Niet zo lullen, gewoon officiele shit, via t internet, bij een interview van NAS.
ja man, internet is vet officieel..

weet je wat, haal een sprookjes boek uit de bieb googem, staan ook strakke verhalen in..

ik las je vorige bericht nog effe over en zie dat je me fag noemt:
jij bent degene die hier breenpauwer zijn pik zuigt.


??????

01-12-2002, 02:04


Eyzzzzz damnzzzzz dit is niet alleen een forum voor kilzzz ofzo dus let een beetje op je taalgebruik aub!!!

01-12-2002, 02:12

Citaat:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Ik heb het niet over dat hij ze3ma wannabe nerger wil zijn maar om zijn prestatie wat hij nu heeft gezed!!!! En ik zeg niet dat je het wil maar jah ik vind niet dat je moet oordelen over iemand die ergens talent voor heb en jij niet!!! En jah ik vind wel dat hij iets heeft om trots op te zijn!! Tot nu toe heeft niemand in Nederland het zoveer gehaald met rap als hij dussss dat vind ik cker iets om trots op te zijn voor hem!!!!
ergens talent voor en jij niet??

ok die kerel weet hoe hij de massa in ned moet bereiken, en dat is misschien een prestatie te noemen als je het bekijkt vanuit zijnoogpunt (en blijkbaar ben jij ook erg onder de indruk), maar

zo'n druiloor zie ik niet zo gauw met gasten op straat hangen, gasten die wat te vertellen hebben bedoel ik en daar lult ie wel over in zijn muziek. alsof ie de man is, hij is gewoon een artiest, een entertainer...

en daarbuiten, misschien heb ik geen talent om muziek als hem te maken, maar daar liggen mijn ambities totaal niet..
ik werk met doorgeflipte junks, die zwaar onder de coke elkaars kop deraf willen zagen, en to nu toe heb ik niks dan respect van deze gasten, zeg maar, invloed op ze. en ik moet maar zien wie dat kan, de meeste van mijn collega's zijn overspannen naar huis of weet ik veel, houden t niet vol, er zijn er maar weinig die mijn werk kunnen, dus daar ligt mijn talent, zoals iedereen wel iets heeft waar hij in uitblinkt.

en als iemand zo'n baan zeker niet zou willen zeg ik ook niet dat ie jaloers is. als ik iemand een stumper vind, wil dat duidelijk niet zeggen dat ik jaloers op hem ben. integendeel.

01-12-2002, 02:16

Citaat:
Origineel gepost door kaasvaak
ergens talent voor en jij niet??

ok die kerel weet hoe hij de massa in ned moet bereiken, en dat is misschien een prestatie te noemen als je het bekijkt vanuit zijnoogpunt (en blijkbaar ben jij ook erg onder de indruk), maar

zo'n druiloor zie ik niet zo gauw met gasten op straat hangen, gasten die wat te vertellen hebben bedoel ik en daar lult ie wel over in zijn muziek. alsof ie de man is, hij is gewoon een artiest, een entertainer...

en daarbuiten, misschien heb ik geen talent om muziek als hem te maken, maar daar liggen mijn ambities totaal niet..
ik werk met doorgeflipte junks, die zwaar onder de coke elkaars kop deraf willen zagen, en to nu toe heb ik niks dan respect van deze gasten, zeg maar, invloed op ze. en ik moet maar zien wie dat kan, de meeste van mijn collega's zijn overspannen naar huis of weet ik veel, houden t niet vol, er zijn er maar weinig die mijn werk kunnen, dus daar ligt mijn talent, zoals iedereen wel iets heeft waar hij in uitblinkt.

en als iemand zo'n baan zeker niet zou willen zeg ik ook niet dat ie jaloers is. als ik iemand een stumper vind, wil dat duidelijk niet zeggen dat ik jaloers op hem ben. integendeel.
Jah nou wees trots op je zelf zou ik zeggen!!! Maar jah wil wel 1 ding zeggen je moet hem gewoon niet afkraken en oke hij heeft wel heel nederland verovert en jah als iemand zoals nas hem dan vraagt een nummer te maken samen ben je wel wat verder dan nederland!!! oke ik zeg niet dat ze buiten europa of zelfs nog in europa hem ook zo waarderen maar jah hij is wel weer een stap verder gekomen!!!!

Pagina's : [1] 2 3