Bekijk volle/desktop versie : waarom?



Pagina's : [1] 2

14-02-2010, 13:30
je hoort vaak dat de vrouwen de mannen dienen te gehoorzamen. zo las ik in de topic over laat thuiskomen en je man vindt het niet goed. dan denk ik dat vrouwen gewoon nog een kind zijn als je daarvoor toestemming wilt hebben of vragen. kan een vrouw niet gewoon de keuze maken uit haar gezonde verstand als ze daar over beschikt, dat het gewoon niet hoort om laat thuis te komen? wat goed voor haar is, dan elke keer toestemming vragen of iets mag? het is elke keer dit mag niet van mijn man, ik mag niet naar buiten.

14-02-2010, 13:31


Ik dacht even dat je een vrouwelijke lid was! Maar nee, ik ben wakker een mannelijke lid zegt dit! Ik ben geschokt.

14-02-2010, 13:32
Dat ze om toestemming vragen getuigt niet van het niet kunnen maken van cruciale keuzes.

14-02-2010, 13:33

Citaat door YS_:
Ik dacht even dat je een vrouwelijke lid was! Maar nee, ik ben wakker een mannelijke lid zegt dit! Ik ben geschokt.


Als je beter had gelezen dan had je begrepen dat jullie niet volwassen genoeg zijn om de goede keuzes te maken en geen hersenen hebben om zelf te bedenken dat jullie niet laat thuis mogen komen.

Dus niet dat jullie zelf de keuzes kunnen maken.

14-02-2010, 13:33



Citaat door YS_:
Ik dacht even dat je een vrouwelijke lid was! Maar nee, ik ben wakker een mannelijke lid zegt dit! Ik ben geschokt.


je weet nog niet wat een schok is.
wil je als een kind behandeld worden of zelf de kiezen wat goed en fout is?

14-02-2010, 13:36

Citaat door 1_1_2:
Dat ze om toestemming vragen getuigt niet van het niet kunnen maken van cruciale keuzes.


sommige vragen niet eens om toestemming, dat beperkt ze in hun vrijheid. alleen jammer dat ze niet zelf kiezen dat het iets slechts is, omdat ze in nederland leven wil niet zeggen dat niets ergs gebeurt.

14-02-2010, 13:38

Citaat door DEUGNIET:
je hoort vaak dat de vrouwen de mannen dienen te gehoorzamen. zo las ik in de topic over laat thuiskomen en je man vindt het niet goed. dan denk ik dat vrouwen gewoon nog een kind zijn als je daarvoor toestemming wilt hebben of vragen. kan een vrouw niet gewoon de keuze maken uit haar gezonde verstand als ze daar over beschikt, dat het gewoon niet hoort om laat thuis te komen? wat goed voor haar is, dan elke keer toestemming vragen of iets mag? het is elke keer dit mag niet van mijn man, ik mag niet naar buiten.



Als ze recht in der schoenen zou staan dan valt ze om.....

14-02-2010, 13:39

Citaat door 25Lady:
Als ze recht in der schoenen zou staan dan valt ze om.....


of ze moet cement onder haar schoenen hebben.

14-02-2010, 13:40

Citaat door DEUGNIET:
sommige vragen niet eens om toestemming, dat beperkt ze in hun vrijheid. alleen jammer dat ze niet zelf kiezen dat het iets slechts is, omdat ze in nederland leven wil niet zeggen dat niets ergs gebeurt.

Wat bedoel je met dat dat ze beperkt in hun vrijheid? Dat hun man'strenger' wordt doordat ze geen toestemming eerder hebben gevraagd?
Je meent vast te zeggen, jammer dat ze zelf niet beseffen dat iets slecht is. Misschien dat zij daarom aan hun man om toestemming vragen? Om er zo achter te komen of het toelaatbaar is of niet

14-02-2010, 13:40

Citaat door Mokeraar:
Als je beter had gelezen dan had je begrepen dat jullie niet volwassen genoeg zijn om de goede keuzes te maken en geen hersenen hebben om zelf te bedenken dat jullie niet laat thuis mogen komen.

Dus niet dat jullie zelf de keuzes kunnen maken.


Dat heeft er niks mee te maken, en niet elke vrouw is zo. Wij zijn volwassen genoeg om zelf keuzes te maken. Gelukkig hebben we daar wel hersenscellen voor. We zijn niet met poppen getrouwd, mannen zijn er toch voor om ons ergens mee te waarschuwen, ons duidelijk maken wat hij wel en niet vind?


Citaat door DEUGNIET:
je weet nog niet wat een schok is.
wil je als een kind behandeld worden of zelf de kiezen wat goed en fout is?


Zoals ik al hierboven heb gezegd zijn we volwassen genoeg om zelf onze keuzes te kunnen maken.

14-02-2010, 13:41

Citaat door 25Lady:
Als ze recht in der schoenen zou staan dan valt ze om.....

Uhu

Wat recht staat valt juist NIET om toch?

Verklaar je even nader astubliehieft.

14-02-2010, 13:42

Citaat door DEUGNIET:
of ze moet cement onder haar schoenen hebben.


Extreem!

14-02-2010, 13:44



Citaat door YS_:
Dat heeft er niks mee te maken, en niet elke vrouw is zo. Wij zijn volwassen genoeg om zelf keuzes te maken. Gelukkig hebben we daar wel hersenscellen voor. We zijn niet met poppen getrouwd, mannen zijn er toch voor om ons ergens mee te waarschuwen, ons duidelijk maken wat hij wel en niet vind?



Zoals ik al hierboven heb gezegd zijn we volwassen genoeg om zelf onze keuzes te kunnen maken.


Rustig maar, ik vertaalde het gewoon voor je aangezien begrijpend lezen niet je sterkste vak is.

14-02-2010, 13:44

Citaat door 1_1_2:
Wat bedoel je met dat dat ze beperkt in hun vrijheid? Dat hun man'strenger' wordt doordat ze geen toestemming eerder hebben gevraagd?
Je meent vast te zeggen, jammer dat ze zelf niet beseffen dat iets slecht is. Misschien dat zij daarom aan hun man om toestemming vragen? Om er zo achter te komen of het toelaatbaar is of niet


dat de vrijheid minder wordt. omdat ze met hun man rekening moeten houden. wat voor de man normaal is, wordt door een vrouw als streng gezien. dat hoeft niet zo te zijn. wat ik ermee zeg is dat ze niet door hebben dat door bijvoorbeeld te laat komen iets fout is. waarom moeten ze erachter komen of het wel toelaatbaar is? daarom zeg ik ook. gebruik het gezonde verstand.

14-02-2010, 13:45

Citaat door 1_1_2:
Uhu

Wat recht staat valt juist NIET om toch?

Verklaar je even nader astubliehieft.



Niet zo ver nadenken men....

Tis zondag weet je nog

Lees (kijk) : TS vroeg zich af waarom... nou "waarom waarom zijn de bananen krom.."

Als ze rechtop staan dan vallen ze om!



Ist kwartje gevallen bij je nu?!

Pagina's : [1] 2