Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Help: Asos Heeft Paypal, Maar Het Wil Maar Niet Lukken



13-02-2010, 22:29
Als ik wat heb besteld, dan klik ik op
betalingswijze>paypal, typ mn naam/rekeningnummer/vervaldatum in etc.

dan op 'next', maar hij blijft steeds op dezelfde pagina haken?

Wie kan me helpen??

13-02-2010, 22:33


je hebt wel een creditcard nodig om daar met paypal te kunnen betalen heh

13-02-2010, 22:36
maar ik betaal bij topshop ook gewoon zonder creditcard, met paypal?

13-02-2010, 22:38
Je moet eerst een paypal account aanmaken dan wordt er geld gestort naar je paypal account 4 cent ofzo en dan moet je zeg maar typen hoeveel cent er is gestort ter controle en dan moet je van je bankrekening geld naar je paypal rekening storten en je moet uiteraard vooraf betalen en dan pas kan je bestellen.

13-02-2010, 22:45



Citaat door AVE.MARIA:
maar ik betaal bij topshop ook gewoon zonder creditcard, met paypal?



ja maar dat kan omdat hun dat gewoon accepteren. wat ik weet is dat asos sinds een tijdje wel paypal accepteerd maar dat je daar ook een creditcard voor nodig is

13-02-2010, 22:46

Citaat door mevr0uwtjelief:
Je moet eerst een paypal account aanmaken dan wordt er geld gestort naar je paypal account 4 cent ofzo en dan moet je zeg maar typen hoeveel cent er is gestort ter controle en dan moet je van je bankrekening geld naar je paypal rekening storten en je moet uiteraard vooraf betalen en dan pas kan je bestellen.



Dat heb ik allemaal gedaan, ik heb al een paypal account.

Probeem is nu, wanneer ik op de 1nalaatste laatste pagina ben, typ ik dus mn kaartnummer/vervaldatum/en achternaam/betalingswijze dan next> en blijft ie haken op dezelfde pagina.

13-02-2010, 22:48

Citaat door JustN:



ja maar dat kan omdat hun dat gewoon accepteren. wat ik weet is dat asos sinds een tijdje wel paypal accepteerd maar dat je daar ook een creditcard voor nodig is




aaahhh, op die manier...

jammmerr