Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zwart haar blond verven?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

13-02-2010, 11:38
Dag dames,

Ik was van plan om binnekort eens lekker een andere look te creëeren door mijn haar van zwart naar donker blond te verven.
Aangezien ik me haar nog nooit heb geverft lijkt het me niet erg om een keertje blond te gaan dus wat betreft bleken enz heb ik daar geen enkel probleem mee

Maar ik zit dus met de vraag hoe heet(en) deze kleur(en)


Vind het echt super mooi! Ik wil het precies zo.. kennen jullie ook een goeie kapper in Amsterdam.. ben wel bereid er wat geld aan uit tegeven als het zo mooi uitpakt.

& Wie gaat er ook blond of andere kleur deze zomer?

Alvast bedankt!

13-02-2010, 11:48


Niet Doen!

Als je van nature donker bent gaat blond niet staan. Vooral als je zwart haar hebt.

13-02-2010, 11:50
Ik heb bruin haar en heb 'm haar zo vaak geverfd. Ik laat 'm haar gewoon zoals die is.



13-02-2010, 11:52

Citaat door Ambreen:
Ik heb bruin haar en heb 'm haar zo vaak geverfd. Ik laat 'm haar gewoon zoals die is. Ben verven zat.



Super mooie kleur! Maar ik ben mijn zwarte haar ook een beetje zat geworden haha en het is niet heel zwart maar beetje aan de donkerbruin kant, ofja het loopt over in donkerbruin laat ik het zo zeggen. En kim kardashian was ook 'zwart' en het is heel mooi uitgepakt bij haar.. en wat betreft mijn gezichts vorm zou het ook best kunnen staan. Denk ik

13-02-2010, 11:57



Citaat door _ZWERVERTJE:
Super mooie kleur! Maar ik ben mijn zwarte haar ook een beetje zat geworden haha en het is niet heel zwart maar beetje aan de donkerbruin kant, ofja het loopt over in donkerbruin laat ik het zo zeggen. En kim kardashian was ook 'zwart' en het is heel mooi uitgepakt bij haar.. en wat betreft mijn gezichts vorm zou het ook best kunnen staan. Denk ik


Tja zelf weten meid. Als je lichtbruin haar had, dan kan het in mijn ogen wel staan en pakt het mooier. Ik vind haar juist een mooie kleur! Dus wees blij gekkie. Ik heb vorig jaar m'n haar pikzwart geverfd en stond me goed. Kreeg veel complimentjes. Ik heb mijn haar bijna een jaar niet geverfd. Soms zie ik leuke kleurtjes bij de etos en krijg de neiging om een kleurtje te kopen.

13-02-2010, 11:59

Citaat door Ambreen:
Tja zelf weten meid. Als je lichtbruin haar had, dan kan het in mijn ogen wel staan en pakt het mooier. Ik vind haar juist een mooie kleur! Dus wees blij gekkie. Ik heb vorig jaar m'n haar pikzwart geverfd en stond me goed. Kreeg veel complimentjes. Ik heb mijn haar bijna een jaar niet geverfd. Soms zie ik leuke kleurtjes bij de etos en krijg de neiging om een kleurtje te kopen.


Hahahhah nou dat heb ik als ik blond zie zo mooi Voorlopig je haar met rust laten kan ie beetje bijkomen van al die verfbeurten

13-02-2010, 12:44
Als je donkere wenkbrauwen hebt zou ik het absoluut niet doen.

13-02-2010, 13:54

Citaat door Just_Yasmina:
Als je donkere wenkbrauwen hebt zou ik het absoluut niet doen.



13-02-2010, 14:31

Citaat door Just_Yasmina:
Als je donkere wenkbrauwen hebt zou ik het absoluut niet doen.


Wenkbrauwen zijn te verven ?

13-02-2010, 14:37

Dit is ook een mooie kleur!!! weet iemand hoe het heet?

13-02-2010, 14:49

Citaat door _ZWERVERTJE:
[COLOR="DarkOrchid"


Prachtig echt waar.
[/COLOR]



Citaat door _ZWERVERTJE:
?


Deze heb ik nu is ook een hele leuke kleur. Walakien wil die andere doen die boven afgebeeld is..

13-02-2010, 14:51
Jaa moet je doen voor de verandering,
ik vind alleen dat je gezicht er soft uitkomt bij die andere zie je duidelijk haar koppie. Maar weet je hoe die kleur heet??

13-02-2010, 14:59



Citaat door _ZWERVERTJE:
Jaa moet je doen voor de verandering,
ik vind alleen dat je gezicht er soft uitkomt bij die andere zie je duidelijk haar koppie. Maar weet je hoe die kleur heet??



is leuk grote verandering. afentoe verwennen moet wel he...
Maar van zwart naar blond gaan is grote stap. goed nadenken voor je spijt krijgt...
wollah heb geen idee hoe het heet hahaha,. zag in kleurboekje oe safe

13-02-2010, 15:03

Citaat door Haniwna:
is leuk grote verandering. afentoe verwennen moet wel he...
Maar van zwart naar blond gaan is grote stap. goed nadenken voor je spijt krijgt...
wollah heb geen idee hoe het heet hahaha,. zag in kleurboekje oe safe

Jaa.. nu ik er over nagedacht daarom lijkt die andere me een betere keuze en is ook minder schadelijk voor je haar.. Ahahha toch bedankt meid

13-02-2010, 15:40
zwart haar is veeel mooier, dan blond. Ik zou het niet doen als ik jou was. en bij meiden die van nature zwart hebben staat blond niet vind ik , staat meestal zo nep.

Pagina's : [1] 2 3 4 5