Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen weer agressief in ziekenhuis



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

13-02-2010, 08:54
Marokkanen weer agressief in ziekenhuis
door Johan van den Dongen
HARDERWIJK - Voor de zoveelste keer in korte tijd is ziekenhuispersoneel ernstig bedreigd door familieleden van een binnengebrachte Marokkaanse patiënt. Gisternacht waren verpleegkundigen van het Sint Jansdalziekenhuis in Harderwijk aan de beurt.

Net als bij recente wantoestanden in het Sint Radboudziekenhuis Nijmegen en het Lievensbergziekenhuis in Bergen op Zoom liep de situatie in Harderwijk volkomen uit de hand. De politie moest ingrijpen toen een dode man met de ambulance werd binnengebracht op de afdeling Spoedeisende Hulp en de Marokkaanse familie toegang eiste tot zijn lichaam. Aangezien het er volgens de politie alle schijn van had dat de man een niet-natuurlijke dood was gestorven en er onderzoek naar de doodsoorzaak moest worden verricht, nam de politie het lijk in beslag. Bronnen in het ziekenhuis melden dat het om een drugsdode ging.

Geen aangifte

Toen de familie geen toegang tot het lichaam kreeg, bedreigden ze het zorgpersoneel. De medewerkers werden dusdanig geïntimideerd, dat ze geen aangifte durven doen.

Het Sint Jansdalziekenhuis deed evenmin aangifte. "Op dit moment zijn we de feiten aan het uitzoeken", aldus een woordvoerster. Volgens een ziekenhuismedewerker zijn dit soort incidenten 'schering en inslag'. "En elke keer moet het worden stilgehouden."

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6023389/__Marokkanen_in_ziekenhuis_agressief__.html

13-02-2010, 08:57


Heb je geen nieuws?

Dit is zoooo standaard aan het worden. Racistisch ziekenhuispersoneel ook.

Ze zouden verboden moeten worden.

13-02-2010, 09:01
een dode man in een Ambulance ??? Dat mag helemaal niet.
Maar het kan natuurlijk dat hij in de ambulance gestorven is...........




Tja..........................je houdt je hart toch vast met al die Marokkanen die zelfs de ziekenhuizen "omveilig "maken. Bah bah en nog eens bah...........

Komt dat door het lage IQ wat ze hebben, of door de schizofrenie wat velen van de marokkanen blijken te zijn.


Het wordt de hoogste tijd dat dit gestopt wordt!!!!!!!!!!!!!

13-02-2010, 09:02
als die waar is, want je weet het nooit tegenwoordig, maar als dit waar is dan de bedreigers direct vastzetten.

13-02-2010, 09:11



Citaat door Jamiel:
als die waar is, want je weet het nooit tegenwoordig, maar als dit waar is dan de bedreigers direct vastzetten.



Vastzetten ???? Het land uit zetten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13-02-2010, 09:12

Citaat door Jamiel:
als die waar is, want je weet het nooit tegenwoordig, maar als dit waar is dan de bedreigers direct vastzetten.
ja direct vastzetten voor langere tijd.

bij de meeste gevallen van agressie in ziekenhuizen de laatste twee jaar, zijn wel erg vaak Marokkanen bij betrokken. Zeer opvallend, wat is dat toch.

13-02-2010, 09:15

Citaat door inir:
Vastzetten ???? Het land uit zetten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


nee hoor, made holland stays in holland


Citaat door moorkop:
ja direct vastzetten voor langere tijd.

bij de meeste gevallen van agressie in ziekenhuizen de laatste twee jaar, zijn wel erg vaak Marokkanen bij betrokken. Zeer opvallend, wat is dat toch.



emotie niet de baas kunnen zijn en een beetje acteerwerk. ik heb eerder medelijden met dit soort mensen. ze weten niet beter.

13-02-2010, 09:17

Citaat door Jamiel:
nee hoor, made holland stays in holland




emotie niet de baas kunnen zijn en een beetje acteerwerk. ik heb eerder medelijden met dit soort mensen. ze weten niet beter.

Ik heb net zoveel medelijden met ze, als ik ze ver trappen kan.

13-02-2010, 09:18

Citaat door Jamiel:
nee hoor, made holland stays in holland




emotie niet de baas kunnen zijn en een beetje acteerwerk. ik heb eerder medelijden met dit soort mensen. ze weten niet beter.


Ze weten niet beter? Is het zo moeilijk te weten dat je geen agressie moet gebruiken als iets je niet zit?

Dan neig ik toch naar de mening dat het wel degelijk een probleem is dat breed onder Marokkanen/moslims voorkomt, en dat de opvoeding onder Marokkanen eerder voeding geven is dan opvoeding geven.

13-02-2010, 09:18

Citaat door pakmelk:
Ik heb net zoveel medelijden met ze, als ik ze ver trappen kan.



maakt jou net zo laag als zij zijn als je het recht in eigen hand gaat nemen.

13-02-2010, 09:21

Citaat door moorkop:
Ze weten niet beter? Is het zo moeilijk te weten dat je geen agressie moet gebruiken als iets je niet zit?

Dan neig ik toch naar de mening dat het wel degelijk een probleem is dat breed onder Marokkanen/moslims voorkomt, en dat de opvoeding onder Marokkanen eerder voeding geven is dan opvoeding geven.



er is een probleem binnen veel marokkaanse gezinnen, ik erken dat als eerste. het heeft te maken met allerlei factoren waar een kind in opgroeit. je bent het met me eens dat een kind onschuldig is en het milieu waar het in ophgroeit vormt het tot wat het kind word. niet waar?

13-02-2010, 09:26

Citaat door Jamiel:
er is een probleem binnen veel marokkaanse gezinnen, ik erken dat als eerste. het heeft te maken met allerlei factoren waar een kind in opgroeit. je bent het met me eens dat een kind onschuldig is en het milieu waar het in ophgroeit vormt het tot wat het kind word. niet waar?



hmz, dus je stelt in feite dat de ouders en familie van die kinderen schuldig zijn.

Heeft Wilders dus toch een punt met het uitzetten van hele families.

13-02-2010, 09:29



Citaat door Jamiel:
er is een probleem binnen veel marokkaanse gezinnen, ik erken dat als eerste. het heeft te maken met allerlei factoren waar een kind in opgroeit. je bent het met me eens dat een kind onschuldig is en het milieu waar het in ophgroeit vormt het tot wat het kind word. niet waar?


Gedeeltelijk wel, en als dan die mensen ook nog eens allemaal bij elkaar willen wonen en de kinderen daarvan ook nog eens te horen krijgen niet teveel westers te worden en geen Nederlandse maar Marokkaanse vrienden te maken en op straat en niet thuis te spelen, dan zijn die ouders schuldig aan kindermishandeling door goede opvoeding te onthouden.


Verder als ze dan ouder worden dan 15 dan hebben ze zelf de keus om hun gedrag aan te passen.

13-02-2010, 09:29

Citaat door pakmelk:
hmz, dus je stelt in feite dat de ouders en familie van die kinderen schuldig zijn.

Heeft Wilders dus toch een punt met het uitzetten van hele families.



Jouw wilders kan helemaal niks maken. als jij facisme aan wil hangen dan doe je dat, maar vergeet niet dat die facisten 70 jaar gld jouw land hebben verkracht.

13-02-2010, 09:29
Het is nog geen tien uur en we zijn alweer aan het uitzetten.


Kosmonaut:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13