Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : danseres aangeboden

Pagina's : [1] 2

sherine
01-12-2002, 00:28

okayy mensen :D (even voor de duidelijkheid voordat ik domme ***opmerkingen krijg dit is serieus) ik krijg elke keer complimentjes dat ik zo goed kan dansen.....bubbelin en buikdansen. ik heb gedanst op feesten en openingen hiermee heb ik goed verdient toch ben ik best verlegen en oncker daarover. ik heb meer me eigen style daarom heb ik nooit op een dansschool gezeten en bij idols ga ik echt niet meedoen want ik hou er niet van om lachvoer te zijn voor mensen.... toch wil ik verder komen, heb jij tips of weet jij iemand die mij verder zou kunnen helpen.............HOLLA BACK oew oew !!! :zwaai:

Lady_moi
01-12-2002, 05:15
vragen aan een dansleraar ofzo

Najib26
01-12-2002, 05:26
Wees maar trots op die complimenten. Alsof je dat gaat helpen op de dag des oordeels. En mensen die haar helpen, delen mee in de zonde.

Chaimae
01-12-2002, 12:37
Origineel gepost door Najib26 Wees maar trots op die complimenten. Alsof je dat gaat helpen op de dag des oordeels. En mensen die haar helpen, delen mee in de zonde. slaap jij niet snachts ????????:D

sherine
01-12-2002, 16:53

whahahahaa doe normaal hoor !!! is toch mijn leven reageer dan niet als je het niet bevalt zehma als er een trouwerij is ofzo dans jij niet......... ;)

doc25
01-12-2002, 17:05
IK HEB NOG GEEN PM ONTVANGEN !!!! :D :hihi:

sherine
01-12-2002, 17:08
haha wat bedoel jij nou weer gekkie wat wil je van me ik ben serieus hoor........geen grap

doc25
01-12-2002, 17:14
denk jij dat ik een grap maak !?!? :stout:

sherine
01-12-2002, 17:20
hahahaha ik durf opeens niks meer te zeggen moet ik deze topic maar weghalen zo een reactie had ik namelijk niet verw8 word er een beetje bang van

doc25
01-12-2002, 17:27
hahahahahaha. Wees niet bang, ik heb mijn kapmes en elektrische zaag weg gedaan :D (Dr. Frankenstein :hihi: )

sherine
01-12-2002, 17:38
Origineel gepost door doc25 hahahahahaha. Wees niet bang, ik heb mijn kapmes en elektrische zaag weg gedaan :D (Dr. Frankenstein :hihi: ) :zweep: :auw: :stomp:

Najib26
02-12-2002, 03:47
Origineel gepost door sherine whahahahaa doe normaal hoor !!! is toch mijn leven reageer dan niet als je het niet bevalt zehma als er een trouwerij is ofzo dans jij niet......... ;) Ik dans inderdaad niet. Ook niet op een trouwerij. Maar jij mag wel dansen hoor, maar dan alleen met vrouwen en wel kuis, dus niet van die buikdansen. tenminste als je de islam wilt nakomen.

doc25
03-12-2002, 00:54

Origineel gepost door sherine :zweep: :auw: :stomp: wie is nou de psycho hier ??? :p

TwinkleEye_19
03-12-2002, 10:41
Origineel gepost door sherine okayy mensen :D (even voor de duidelijkheid voordat ik domme ***opmerkingen krijg dit is serieus) ik krijg elke keer complimentjes dat ik zo goed kan dansen.....bubbelin en buikdansen. ik heb gedanst op feesten en openingen hiermee heb ik goed verdient toch ben ik best verlegen en oncker daarover. ik heb meer me eigen style daarom heb ik nooit op een dansschool gezeten en bij idols ga ik echt niet meedoen want ik hou er niet van om lachvoer te zijn voor mensen.... toch wil ik verder komen, heb jij tips of weet jij iemand die mij verder zou kunnen helpen.............HOLLA BACK oew oew !!! :zwaai: Can you give me a private dance:stout:?

doc25
03-12-2002, 13:42
twinkleys, ik was eerst !! :D Waarom wil een vrouw een andere vrouw zien dansen trouwens ? :confused:

Pagina's : [1] 2