Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk chineesstijlen



Pagina's : [1] 2

12-02-2010, 20:19
wie heeft daar ervaring mee? raden jullie het mij aan?

deel je ervarign please

12-02-2010, 21:48


wil ik ook wel weten dus upppppp

13-02-2010, 10:47
ziet er prachtig uit, de eerste week, daarna volgt de haar uitval!!!

je kan beter een brazilian keratin treatment doen.
zoek op ebay de producten, dus schampoo, keratine etc.
het komt wel uit amerika of engeland. dit is namelijk veel goedkoper(ong 60euro) dan dat je het hier in nederland bij een kapper zou doen. je betaalt iets van 250 en daarna 150 voor uitgroei.
als je het op ebay bestelt je kunt met zo'n pakket zeker 2jaar mee vooruit

zoek op youtube hoe je het best de producten moet aanbregen. er zijn een tal van video's hoe je de brazilian keratin treatment moet gebruiken.

en daarbij is het veel gezonder voor je haar, je haar ziet er dan zo overdreven gezond uit

13-02-2010, 10:55
Ik raad het af. Het maakt je haar kapot en droog. Koop een goede straightener. Ik heb de mijne voor 25 euro gekocht. Hij is echt goed en maakt m'n haren mooi steil.

13-02-2010, 10:57


dat bedoel ik, je haar gaat kapot.

met keratine is dat gelukkig niet het geval.

keratine dat zit al in je haar, daar bestaat je haar uit, en nagels.
met een keratine traetment doe je dus vloeibaare keratine in je haar bijvullen en die dringen dus in de schubben van je haar en die door je haar 1x met een styltang te stylen sluit je de keratine in de schubben.
is zeker goed wanneer je droog haar en beschadigd haar hebt.

en het blijft heerlijk lang styl zelfs na het douchen.

13-02-2010, 11:00
Wat is het?
Het is een revolutionair proces dat het haar zacht, glanzend, glad en gezond maakt. Het dringt diep door in het haar, herstelt inwendige schade en vormt een coating rondom het haar om het te beschermen. Het resultaat is zijdezacht, glanzend, glad haar. Het zijn geen chemicaliën die de structuur van het haar aantasten, maar het is een herstellende behandeling die het haar weer in conditie brengt en het beschermd tegen schade door water en hitte, terwijl het gelijktijdig de natuurlijke glans van het haar herstelt.

De Brazilian hair treatment is geschikt voor de behandeling van alle types van chemisch behandeld haar (gebleekt, hi-lights, gekleurd, gepermanent, gerelaxed of voordien gestraight). Het is bij uitstek bedoeld als oplossing voor kroezig, onhandelbaar, beschadigd, ongezond, dof, mishandeld haar.

De Brazilian treatment bestaat voornamelijk uit "Keratine", een soort vloeibare vorm van haar. Het maakt geen gebruik van aggresieve chemicaliën. De Brazilian treatment kan gebruikt worden bij kinderen (vanaf 6 jaar), tieners en volwassenen (zowel mannen als vrouwen).

De Brazilian treatment gebruikt GEEN aggresieve chemicaliën om de haarschacht te open en te breken teneinde het glad te kunnen maken. Het brengt alleen een coating aan om het haar. Het breekt niet de bindingen in de haarschacht af zoals straighteners doen. Keratine is een natuurlijk bestanddeel waaruit uw haar voor bijna 88% bestaat.

De Brazilian treatment is geen permanent. Het verdwijnt op natuurlijke wijze uit uw haar. De slag of krul zal geleidelijk aan terugkomen binnen ongeveer 2 tot 3 maanden. Het haar blijft echter zacht, glanzend en ziet er gezond uit. Hoe vaker u de behandeling herhaald, hoe beter de conditie van het haar zal worden. De behandeling maakt het haar ook goed handelbaar. U zult minder tijd kwijt zijn met föhnen en u zult makkelijk goede resultaten verkrijgen met een platte tang.
Hoe werkt het?

--------------------------------------------------------------------------------


Als het op Keratine aankomt, is meer beter. De sterke beschermende factoren verbeteren het haar zowel van binnen als van buiten. Ons unieke biopolymeer ingrediënt is eigenlijk een “vloeibare vorm van haar” dat zich geleidelijk vermengd met uw eigen haar. Het vult het haar met wat er om te beginnen aan ontbrak of wat er gedurende de jaren aan verloren is gegaan.

Is het haar dof, droog en beschadigd? Is het kroezig, springerig, onhandelbaar of heeft het te veel volume? Het gebruik van onze keratine behandeling maakt hier een definitief einde aan. De kleinere keratine moleculen dringen door de haar cortex heen en verbeteren en repareren de kwaliteit van het haar van binnenuit. De toegevoegde sterkte, elasticiteit en vochtigheid resulteren in het gladde, zachte, glanzende en stijle effect. De grotere moleculen vormen een coating om het haar en vangen de bedreigingen uit de omgeving voor het haar op zoals UV straling, smog en rook. Verdere schade aan de haar schacht wordt voorkomen.

13-02-2010, 11:24
Kun je deze behandeling zelf doen of is het beter dat je het door een proffesional laat doen?

13-02-2010, 11:27

Citaat door khadija_00:
Kun je deze behandeling zelf doen of is het beter dat je het door een proffesional laat doen?



kun je zelf doen.

je haar wassen met speciaale schampoo die er bij hoort.
je haar beetje droog fhonen, je masseert de keratine royaal in je haar dus van wortel tot punt. goed droog fhonen, stylen met een goede styltang (liefst chitang) en klaar is kees. je mag je haar 3 dagen niet wassen
daarna zo vaak als je wilt.

als je je haar goed verzorgd blijft het zeker half jaar styl!

13-02-2010, 11:34
Dank je wel voor je snelle reactie.. Kun je dat spul ook ergens kopen of is het alleen verkrijgbaar via internet? Heb je er zelf ervaring mee?

13-02-2010, 11:40

Citaat door khadija_00:
Dank je wel voor je snelle reactie.. Kun je dat spul ook ergens kopen of is het alleen verkrijgbaar via internet? Heb je er zelf ervaring mee?



ik denk niet dat je het kun kopen in nederland.
je kunt het wel laten doen hier in nederland bij een aantal kappers.
ze vragen wel honderden overbodige euro's.

kijk op ebay daar kun je het wel kopen van uit amerika of engelland
voor 60/70 euro. duurt wel ongever 2 weken voor je het thuis hebt.


http://cgi.ebay.com/BRAZILIAN-KERATIN-TREATMENT-SUPER-VALUE-Total-of-24-OZ_W0QQitemZ320487016192QQcmdZViewItemQQptZLH_Defa ultDomain_0?hash=item4a9e83c700

hier een link deze is een goede. is ook een topseller op de site.

http://www.youtube.com/results?search_query=brazilian+keratin+treatment&s earch_type=&aq=0&oq=brazilian+ker

en hier kun je een video zien, over hoe het werkt, en hoe je het aanbrengt.


04-03-2010, 17:38

Citaat door khadija_00:
Thnx!!

nou ik zou niet zelef doen ik heb tot nu twee keer gedaan ben erg tevereden maar het is 4 uur werken .hoe moet je achter kant zelef doen

11-04-2010, 14:56
wat ik had begrepen is dat het 20 min doet per persoon

hoe kom je aan 4 uurtjes maar zou niet veel uit maken gewoon lekker dag je thuis zitten en maak een beautydag van 1x in 6 maanden is toch niet erg??

12-04-2010, 21:21


ik heb het ook gedaan en het duurde bij mj 3 uur

en heb er super steil haar van gekregen....ik heb het nu al 5 maanden en het zit gewoon goed.

je moet gewoon goed verzorgen...elke week masker van elvive erin en je haar niet elke dag wassen maar om de dag doe ik het.

Ik heb nu alleen wel een beetje uitgroei maar dat is haast inet te zien

ik wacht nog een paar maanden en dan ga ik het weer doen bij de chinezen

ik heb er 150 voor betaald...uitgroei is 120

15-04-2010, 16:48

Citaat door Love_Hadjib:
ik heb het ook gedaan en het duurde bij mj 3 uur

en heb er super steil haar van gekregen....ik heb het nu al 5 maanden en het zit gewoon goed.

je moet gewoon goed verzorgen...elke week masker van elvive erin en je haar niet elke dag wassen maar om de dag doe ik het.

Ik heb nu alleen wel een beetje uitgroei maar dat is haast inet te zien

ik wacht nog een paar maanden en dan ga ik het weer doen bij de chinezen

ik heb er 150 voor betaald...uitgroei is 120


Waar heb je het laten doen heb je gegevns?

15-04-2010, 18:18

Citaat door alhoceimia_20:
ik denk niet dat je het kun kopen in nederland.
je kunt het wel laten doen hier in nederland bij een aantal kappers.
ze vragen wel honderden overbodige euro's.

kijk op ebay daar kun je het wel kopen van uit amerika of engelland
voor 60/70 euro. duurt wel ongever 2 weken voor je het thuis hebt.


http://cgi.ebay.com/BRAZILIAN-KERATIN-TREATMENT-SUPER-VALUE-Total-of-24-OZ_W0QQitemZ320487016192QQcmdZViewItemQQptZLH_Defa ultDomain_0?hash=item4a9e83c700

hier een link deze is een goede. is ook een topseller op de site.

http://www.youtube.com/results?search_query=brazilian+keratin+treatment&s earch_type=&aq=0&oq=brazilian+ker

en hier kun je een video zien, over hoe het werkt, en hoe je het aanbrengt.




Hey meid weet je toevallig ook hoe je op ebay moet bestellen ik heb geen visa card en zo een paybal account is ook niet makkelijk (heb het al eens geprobeerd maar het was een drama)

Pagina's : [1] 2