Bekijk volle/desktop versie : Toegepaste Psychologie!



12-02-2010, 19:51
Wie doet deze opleiding allemaal?
Ik wil het ook gaan doen maar ik maak me nog een beetje zorgen om een plek in de arbeidsmarkt na de opleiding aangezien het nog niet zo goed bekend is bij bedrijven en het beroep ook nog niet echt duidelijk is...

Is de opleiding zelf ook leuk?

Alvast bedankt voor alle antwoorden!

12-02-2010, 19:53


Ik ken een paar mensen die de opleiding volgen.
Het schijnt leuk te zijn en ook redelijk te doen, zeker als je je p in het eerste jaar weet te halen. Je zult ook niet te maken met extreem veel tentamens bij het afronden van je semester.
Als je vragen hebt kun je pm'en.

Gr.

12-02-2010, 20:01
hey ik maakte mij bij deze opleiding ook zorgen om een stage en werkplek
kan iemand daar wat over zeggen

12-02-2010, 20:09

Citaat door PrinceSs_me:
hey ik maakte mij bij deze opleiding ook zorgen om een stage en werkplek
kan iemand daar wat over zeggen


Ben je al begonnen met de opleiding? of wil je ook in september beginnen?

12-02-2010, 20:14


hey ik zit nu in mijn eindexamenjaar havo dus misschien dat ik er in september aan begin als ik insa´allah slaag
maar weet het nog niet zeker

12-02-2010, 20:19

Citaat door PrinceSs_me:
hey ik zit nu in mijn eindexamenjaar havo dus misschien dat ik er in september aan begin als ik insa´allah slaag
maar weet het nog niet zeker



Oh oke op die manier!
Ik zit eigenlijk een beetje met hetzelfde probleem, maar het blijkt dus zo te zijn dat er steeds meer aandacht aan wordt gegeven in bedrijven en instellingen. Ik heb ook zoiets van tot de tijd dat wij klaar zijn, zijn we ook weer 4 jaar verder en zal het zeker wel bekend zijn overal

13-02-2010, 20:41
Ik doe zelf psychologie, maar op de uni. En als ik klaar ben kan ik ook GZ-psycholoog worden. Mis moet je doorstromen naar deuni zodat je meer veroepen kan uitoefenen. Want op het HBO heb je niet zoveel keus, zoals op de uni.

13-02-2010, 20:52

Citaat door Zahiraatoen:
Ik doe zelf psychologie, maar op de uni. En als ik klaar ben kan ik ook GZ-psycholoog worden. Mis moet je doorstromen naar deuni zodat je meer veroepen kan uitoefenen. Want op het HBO heb je niet zoveel keus, zoals op de uni.


Ja dat zou opzich wel kunnen, maar misschien hou ik het ook wel bij hbo...
vandaar dat ik toch ook wel wil weten hoe hbo is

Bedankt voor je reactie!

14-02-2010, 03:21
Ik doe die opleiding... en het is leuk!!! Ik maak me nog geen zorgen om de arbeidsmarkt want ik weet niet of ik hiermee ga werken

16-02-2010, 12:49
up! ik wil miss die opleiding doen. Waar is ie allemaal te volgen?

En hopen dat men ons meer info kan geven over de opleiding!

22-02-2010, 01:13
JAAAAAAA hier nog een fan!.. ik wil in het schooljaar 2011-2012 beginnen met deze opleiding inchaAllah als hij naar smaak is .. maar kom op mensen vertel even in het algemeen wat je kan verwachten bij die opleiding,,,,

04-07-2010, 20:15

Citaat door leerling_17962:
Ik doe die opleiding... en het is leuk!!! Ik maak me nog geen zorgen om de arbeidsmarkt want ik weet niet of ik hiermee ga werken



ik wil het ook gaan doen. waar kan je dan werken?