Bekijk volle/desktop versie : Studie trouwen en studeren



Pagina's : [1] 2

29-06-2004, 10:10
Wat vinden jullie van studeren terwijl je getrouwd bent? Ik vind zelf dat er niks mis mee is, en dat het heus wel kan, als je kinderen hebt wordt het wel wat moeilijker denk ik maar verder vind ik het wel kunnen...

Gr lella ouafae

29-06-2004, 14:10


hey, lella ouafae. ik vind het ook wel kunnen. je moet denk ik wel goed kunnen plannen, en als er kindjes zijn wordt het denk ik wel moeilijk, maar ja als je echt wilt blijven studeren moet je dat zeker doen. zelf zou ik gewoon blijven studeren. ben jij trouwens getrouwd of niet?

xxx missy

29-06-2004, 15:19
Ik vind dat het wel kan. Tegenwoordig werken de meeste getrouwde vrouwen, dus waarom zou je niet naar school kunnen? En je bent ook nog eens eerder klaar om het huishouden te gaan doen.

ciao.

29-06-2004, 15:42

Citaat:
Origineel gepost door missy85
hey, lella ouafae. ik vind het ook wel kunnen. je moet denk ik wel goed kunnen plannen, en als er kindjes zijn wordt het denk ik wel moeilijk, maar ja als je echt wilt blijven studeren moet je dat zeker doen. zelf zou ik gewoon blijven studeren. ben jij trouwens getrouwd of niet?

xxx missy
nee meissie ik ben nog niet getrouwd, maar ik doe nu mbo, en jah als ik hbo ga doen inshallah zou ik dat best willen combineren met een huwelijk inshallah...

29-06-2004, 15:44



Citaat:
Origineel gepost door missmeryam
Ik vind dat het wel kan. Tegenwoordig werken de meeste getrouwde vrouwen, dus waarom zou je niet naar school kunnen? En je bent ook nog eens eerder klaar om het huishouden te gaan doen.

ciao.
hahaha ja zo denk ik er ook over... als je daarnaast kan werken dan kan je ook studeren

29-06-2004, 19:51
Ik zou t niet kunnen

30-06-2004, 20:06

Citaat:
Origineel gepost door La__Haine
[B]En wat als de man ook nog studeert? [/B]
Als de man ook studeert gaat het moeilijker natuurlijk... maar als je allebei parttime werkt... en studiefinanciering krijgt... en in een niet al te duur appartementje woont dan moet het toch wel kunnen? Het is geen luxe natuurlijk... maar dat hoeft ook helemaal niet, want je weet waar je het voor doet...


Citaat:
Origineel gepost door jellaba
Ik zou t niet kunnen
En waarom niet? Reden?


Citaat:
Origineel gepost door Miss_Magrebia
ik studeer, werk fulltime en ben getrouwd
Hahahaha hier een voorbeeld van dat het wel kan!

01-07-2004, 22:29
Ik ben het levende bewijs dat het heel goed gecombineerd kan worden!!!
Ook ik werk fulltime, heb daarnaast een opleiding gevolgd en ben getrouwd. 3 jaar lang! Inmiddels ben ik allang klaar en heb m'n diploma op zak.
Als je ook nog kinderen hebt is het ook niet onmogelijk, je moet alleen maar heel goed plennen en familie hebben op wie je terug kunt vallen (oppas).
Ken zelfs in mijn omgeving meerdere getrouwde vrouwen (met kinderen) die ook een opleiding succesvol afgerond hebben.

Waar een wil is, is ook een weg...

01-07-2004, 23:04
hey smurfi thnx meid

03-07-2004, 00:23

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Magrebia
ik studeer, werk fulltime en ben getrouwd
jah macha ALLAH echte bewondering heb ik voor je meid... ik wil het inshaALLAH ook combineren als ALLAH wil....

03-07-2004, 19:01
Ik zou het zelf niet kunnen, maar er zijn zat vrouwen die dat tbarkelah 3lihoum wel kunnen.

03-07-2004, 22:54

Citaat:
Origineel gepost door Mocro4eva
Ik zou het zelf niet kunnen, maar er zijn zat vrouwen die dat tbarkelah 3lihoum wel kunnen.
waarom zou jij het zelf niet kunnen dan?

03-07-2004, 22:59


inderdaad daar zat ik zelf ook aan te denken.. iedereeen die sterk is en een wil heeft zal inshaALLAH de moed hebben om te trouwen en verder te studeren.. want je weet kennis is macht..... alhamdoelillah

04-07-2004, 21:12

Citaat:
Origineel gepost door lella_ouafae
hahaha ja zo denk ik er ook over... als je daarnaast kan werken dan kan je ook studeren
sma7lie studeren is echt nie net als werken hoor...wanneer je getrouwd bent heb je veel meer zorgen aan je kop ....dan zal studeren wel moeilijk gaan....

thalla.............

05-07-2004, 08:42

Citaat:
Origineel gepost door al_tetouania
sma7lie studeren is echt nie net als werken hoor...wanneer je getrouwd bent heb je veel meer zorgen aan je kop ....dan zal studeren wel moeilijk gaan....

thalla.............
wajoooooow jij weet me ook altijd te vinden he

maar ik vind dat het wel kan, studeren en trouwen, want als je de hele dag kan werken 40 uur in de week dan kan je echt wel een paar dagen in de week naar school...


Pagina's : [1] 2