Bekijk volle/desktop versie : Shehata: 'Ik sterf liever dan dat ik bondscoach van Israël word'



Pagina's : [1] 2 3 4 5

11-02-2010, 21:35
Bondscoach Hassan Shehata van Egypte heeft flink uitgehaald naar Israël, dat hem wilde aanstellen als bondscoach. ''Ik sterf liever dan dat ik Israël ga trainen,'' zei de trainer donderdag tegen de Egyptische krant Al-Masry-al-Youm.

''Ik wist helemaal niet dat ze in Israël ook aan voetbal deden,'' vervolgde Shehata cynisch. ''Dat land is alleen maar bezig om mijn volk te onderdrukken en te bombarderen. Ik begrijp echt niet waar ze de moed vandaan halen om mij te vragen als bondscoach. Ik ga nog liever dood aan de honger dan dat ik in Israël ga werken.''

"Ik begrijp goed de jaloezie van Israël in de successen van Egypte", vervolgde Shehata. "Zelfs als Israël het laatste land in de wereld is, dan ga ik liever met pensioen dan dat ik hun team coach. Mijn hele leven hoor ik al dat Israël Arabieren doodt, ze bommen gooien en steden en dorpen vernietigen."

De zestigjarige oefenmeester won vorige maand met zijn land voor de derde keer op rij de Afrika Cup. Hij stond onder meer met Guus Hiddink en Louis van Gaal op de shortlist van de Nigeriaanse voetbalbond, maar de Egyptische voetbalbond heeft de keuzeheer op hun samenwerking tot 2012 gewezen.

11-02-2010, 21:36


waarom altijd weer politiek verweven met sport....tjongejonge

11-02-2010, 21:46
Ik weet niet in welke wereld jij leeft! maar waar miljoenen zijn komt automatisch politiek om de hoek kijken.

11-02-2010, 21:48

Citaat door Tangerino:
Ik weet niet in welke wereld jij leeft! maar waar miljoenen zijn komt automatisch politiek om de hoek kijken.
...zei een kapitalist...

ps: ik ben geen kapitalist, ik kijk naar voetbal als liefhebber, dat jij er politiek bij betrekt is jouw probleem

11-02-2010, 21:51



Citaat door freerunnerz:
...zei een kapitalist...

ps: ik ben geen kapitalist, ik kijk naar voetbal als liefhebber, dat jij er politiek bij betrekt is jouw probleem
Het is een feit! het is niet mijn mening of zo! dus hou je onzin voor je! en waarom zou ik mij met geld bezig houden als ik naar voetbal kijk? alsof ik die contracten teken?

11-02-2010, 21:55

Citaat door Tangerino:
Het is een feit! het is niet mijn mening of zo! dus hou je onzin voor je! en waarom zou ik mij met geld bezig houden als ik naar voetbal kijk? alsof ik die contracten teken?


het is geen feit, het is de wil van de supporters om er zo naar te kijken en om maar veel te betalen om in de stadion te komen: echte liefhebbers kijken zelfs naar amateurvoetbal en het jeugdvoetbal...gewoon gratis en een mooi sociaal gebeuren

11-02-2010, 21:58
Geweldig, die man.

Hoe halen ze het in hun hoofd om hem te vragen?

11-02-2010, 22:09

Citaat door freerunnerz:
het is geen feit, het is de wil van de supporters om er zo naar te kijken en om maar veel te betalen om in de stadion te komen: echte liefhebbers kijken zelfs naar amateurvoetbal en het jeugdvoetbal...gewoon gratis en een mooi sociaal gebeuren
Waar heb je het over? Alsof de supporter het voor het zeggen hebben? Je komt nu echt dom over, had je hoger ingeschat!

11-02-2010, 22:11

Citaat door Marocaine_:
Geweldig, die man.

Hoe halen ze het in hun hoofd om hem te vragen?



Dat krijg je als mensen gaan roepen dat ze eerder israhel zouden steunen dan Algerije, als ze tegen elkaar zouden spelen.

11-02-2010, 22:19

Citaat door Tangerino:
Dat krijg je als mensen gaan roepen dat ze eerder israhel zouden steunen dan Algerije, als ze tegen elkaar zouden spelen.

Dat vind ik ook zo iets doms.

11-02-2010, 22:28
Wat een lef van ze om hem te vragen
Enige gepaste reactie van die man, geweldig

Wie noemt/noemde de Egyptenaren ook alweer joden ?


held

11-02-2010, 22:42

Citaat door Prodigy:
Baz.



'n Vetgedrukte baz!

11-02-2010, 22:44



Citaat door Metalsiaanse:
'n Vetgedrukte baz!


vet of dikgedrukte?

Ik ga effe zoeken, misschien valt er iets te corrigeren.





Geintje ahaha

11-02-2010, 22:51
Mooie woorden!

11-02-2010, 22:55

Citaat door S.Cartier:
vet of dikgedrukte?

Ik ga effe zoeken, misschien valt er iets te corrigeren.





Geintje ahaha



Hehe! 't Is beide mogelijk, maar men gebruikt meestal vetgedrukt. Je mag er op los corrigeren hoor, mij 'n biet.

Pagina's : [1] 2 3 4 5