Bekijk volle/desktop versie : Rijexamen



10-02-2010, 23:28
Bij wie is het rijexamen vandaag ook afgelast?

10-02-2010, 23:29


Door de sneeuwzeker weer

10-02-2010, 23:31
Ja man, ik baal er zo erg van..
Mn theorie verloopt vrijdag...

10-02-2010, 23:33
Oewww dat is erg, hoop dat je voor vrijdag zal afrijen en halen insch'allah

10-02-2010, 23:37



Citaat door MeYouOne:
Oewww dat is erg, hoop dat je voor vrijdag zal afrijen en halen insch'allah

Ja, dat zit er niet meer in man....ik moet waarschijnlijk gewoon mn theorie opnieuw doen... Ik hoorde wat geruchten over dat diegene die moesten afrijden en waarvan het examen is afgelast vanwege weersomstandigheden misschien geen theorie hoeven over te doen als hun theorie verlopen is. Maar Allah oe A3lam...

10-02-2010, 23:37

Citaat door Vitamientje18:
Bij wie is het rijexamen vandaag ook afgelast?



lieve schat ik raad je af om te vertellen wanneer je afrijd.. vertel het alleen aan de mensen van wie je weet dat ze je mogen, de haters zullen hopen dat je gaat zakken!


Inchallah zal je m met gemak halen, MOge allah bij je zijn en je laten slagen inchallah!


Amin

10-02-2010, 23:39

Citaat door Vitamientje18:
Ja, dat zit er niet meer in man....ik moet waarschijnlijk gewoon mn theorie opnieuw doen... Ik hoorde wat geruchten over dat diegene die moesten afrijden en waarvan het examen is afgelast vanwege weersomstandigheden misschien geen theorie hoeven over te doen als hun theorie verlopen is. Maar Allah oe A3lam...


Ik denk het wel, want het komt niet door jou..

Dus insch'allah hoef je het niet over nieuw te doen..

10-02-2010, 23:44

Citaat door MeYouOne:
Ik denk het wel, want het komt niet door jou..

Dus insch'allah hoef je het niet over nieuw te doen..


Thnx meid! Ik hoop het ook, Insh Allah
Vandaar ik probeer te informeren erover omdat ik er geruchten over gaan..
Gair Insh Allah

10-02-2010, 23:46

Citaat door kebdania_nador:
lieve schat ik raad je af om te vertellen wanneer je afrijd.. vertel het alleen aan de mensen van wie je weet dat ze je mogen, de haters zullen hopen dat je gaat zakken!


Inchallah zal je m met gemak halen, MOge allah bij je zijn en je laten slagen inchallah!


Amin



Hey lieverd,

Dankjewel voor de tip...maar ik heb het aan niemand verteld.

Insh Allah...Ameen!!

xx

11-02-2010, 00:08

Citaat door kebdania_nador:
lieve schat ik raad je af om te vertellen wanneer je afrijd.. vertel het alleen aan de mensen van wie je weet dat ze je mogen, de haters zullen hopen dat je gaat zakken!


Inchallah zal je m met gemak halen, MOge allah bij je zijn en je laten slagen inchallah!


Amin


Sorry dat ik je tegenspreek.. Maar het klopt niet wat jij zegt.. Want het is El Mektab wanneer je wat haalt, mensen kunnen haten wat ze willen.. Als ALLAH wil dat je die rijbewijs haalt, haal je hm..

P.s. Ik dacht er ooit ook zo over, maar Allah heeft me geleerd dat het niet zo is..

Ontopic: Lieve C, k hoop dat je hm gauw haalt Inshallah.. & k denk ook dat je je theorie niet over hoef te doen, als het door hun is afgelast.. Anders mogen zij opdraaien voor de kosten ervan.. Lijkt me

11-02-2010, 00:21

Citaat door Yedjis_Nyemma:
Sorry dat ik je tegenspreek.. Maar het klopt niet wat jij zegt.. Want het is El Mektab wanneer je wat haalt, mensen kunnen haten wat ze willen.. Als ALLAH wil dat je die rijbewijs haalt, haal je hm..

P.s. Ik dacht er ooit ook zo over, maar Allah heeft me geleerd dat het niet zo is..

Ontopic: Lieve C, k hoop dat je hm gauw haalt Inshallah.. & k denk ook dat je je theorie niet over hoef te doen, als het door hun is afgelast.. Anders mogen zij opdraaien voor de kosten ervan.. Lijkt me



Hey lieverd,
Zo dat is lang geleden man...
Hoe is het met jou?

Ja, ik vond het jammer dat ik vandaag niet kon afrijden..ik voelde me echt goed..geen stress, geen zenuwen...goed uitgerust hmdl...maar het is idd El Mektab... Alles gebeurd met de wil van Allah...

Dankje schat, ik hoop dat ik hem gauw zal halen Insh Allah...ja dat vind ik nou ook...ik heb al genoeg geld aan al die lessen verspeeld

Xxx