Bekijk volle/desktop versie : Fisabirillah inschallah



Pagina's : [1] 2 3

10-02-2010, 22:25
selam alikoem beste broeders en zuster

bijna 2 maanden geleden heb ik hamdoelilah een huisje gekregen
ik ben een meid die werkeloos is een een kleine wwb uitkering ontvang.
nu heb ik dus al 2 maanden dat huisje en iedereen die ik vraag om me woonkamer te doen vraagt zn gigantisch bedrag voor.

ik hoop hiermee dat er inschallah broeders zijn die in de bouw ofzo werken en die deze zuster in nood willen helpen om inschallah zo snel mogenlijk een beetje rust in haar leven te geven.

inschallah bestaan er nog broeders die een beetje fisabillilah voor mij willen doen, heb echt heel weinig geld dus allah hulp is inschallah welkom.

moge allah jullie inschallah belonen voor jullie hulp.

selam alikoem

10-02-2010, 22:28


Salaam alaykoem zuster
Wat voor soort hulp zoek je precies?
Wa salaam

10-02-2010, 22:35

Citaat door riffia1982:
Salaam alaykoem zuster
Wat voor soort hulp zoek je precies?
Wa salaam


IK WIL INSCHALLAH VAN DAT SPACHTEL PUTZ IN ME WOONKAMER

10-02-2010, 22:40

Citaat door Enesa:
IK WIL INSCHALLAH VAN DAT SPACHTEL PUTZ IN ME WOONKAMER

GhayrInshaAllah helaas ik ken niemand die dat kan!
Moge Allah je helpen en iemand op je pad sturen die dat kan.
Wa salaam

10-02-2010, 22:59



Citaat door riffia1982:
GhayrInshaAllah helaas ik ken niemand die dat kan!
Moge Allah je helpen en iemand op je pad sturen die dat kan.
Wa salaam


soekran zuster
ken je wel iemand die iets van struktuur kan of korrelstruktuur iets in die richting

10-02-2010, 23:43

Up.


10-02-2010, 23:45

Citaat door Aboe_Adam:

Up.




soekran agi

10-02-2010, 23:50
maar structuurverf doen is toch makkelijk of niet?? volgens mij kan iedereen dat..(behalve ik dan, k heb niet twee linkerhanden, maar twee linkervoeten als handen, anders had ik je graag geholpen, tenzij het je niet veel uitmaakt hoe het er uit ziet.

10-02-2010, 23:52

Citaat door Enesa:
soekran agi


La shokran al3a wajib ik kan het zelf niet maar ik hoop dat in shaa`Allaah iemand je wilt helpen fisabilillah


10-02-2010, 23:53

Citaat door EddieMurphy:
maar structuurverf doen is toch makkelijk of niet?? volgens mij kan iedereen dat..(behalve ik dan, k heb niet twee linkerhanden, maar twee linkervoeten als handen, anders had ik je graag geholpen, tenzij het je niet veel uitmaakt hoe het er uit ziet.



hahahahaha dat is heel lief van je broeder maar ik wil het wel hebben zodat ik een hele tijd niks meer hoef te doen.

ik weet niet of dat zo makkelijk want je moet echt van die flagjes erin krijgen

10-02-2010, 23:54

Citaat door Aboe_Adam:

La shokran al3a wajib ik kan het zelf niet maar ik hoop dat in shaa`Allaah iemand je wilt helpen fisabilillah




inschallah broeder barak allah fik

11-02-2010, 00:05

Citaat door Enesa:
hahahahaha dat is heel lief van je broeder maar ik wil het wel hebben zodat ik een hele tijd niks meer hoef te doen.

ik weet niet of dat zo makkelijk want je moet echt van die flagjes erin krijgen



flagjes..wat zijn flagjes... k weet het niet hoor, als ik mensen stuctuurverf op de muur zie aanbrengen, trekken ze een emmer structuurverf open en verfen maar...dat kun je echt zelf doen...

zelfs ik kan het bijna

11-02-2010, 00:06



Citaat door EddieMurphy:
flagjes..wat zijn flagjes... k weet het niet hoor, als ik mensen stuctuurverf op de muur zie aanbrengen, trekken ze een emmer structuurverf open en verfen maar...dat kun je echt zelf doen...

zelfs ik kan het bijna


dat is met van die korrels wat jij bedoeld je hebt ook struktuur met van die stepjes erin spachel putz noemen ze dat ofzo

11-02-2010, 00:25

Citaat door Enesa:
dat is met van die korrels wat jij bedoeld je hebt ook struktuur met van die stepjes erin spachel putz noemen ze dat ofzo



hai hai....je hebt er wel veel verstand van...weet je zeker dat je het niet zelf kan..

11-02-2010, 19:25

Citaat door EddieMurphy:
hai hai....je hebt er wel veel verstand van...weet je zeker dat je het niet zelf kan..


als ik het kon dan zat ik hier nu niet
ik weet wel wat ik wil thats all

Pagina's : [1] 2 3