Bekijk volle/desktop versie : DeWinter haalt uit naar vrouw met hoofddoek.



Pagina's : [1] 2

10-02-2010, 20:58
Filip Dewinter heeft uitgehaald naar een vrouw met hoofddoek die in de publiekstribune de plenaire zitting van het parlement volgde.

Parlementvoorzitter Jan Peumans zette de politicus vervolgens terug op zijn plaats.

'Als moslima's zich op de publiekstribune bevinden, moeten ze minstens hun hoofddoek uitdoen uit respect voor het parlement', zei Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter woensdag, bij het zien van de gesluierde vrouw. 'Anders mag ze de tribune verlaten,' voegde hij eraan toe. Volgens de Vlaams Belanger staat in het reglement dat neutraliteit in het parlement verplicht is. De partijcollega's van Dewinter juichten bij zijn opmerking.

Parlementsvoorzitter Jan Peumans (N-VA) ging echter niet in op de eis van Dewinter. 'Het stoort me niet dat die vrouw met hoofddoek daar zit. Bovendien richt u zich tot een vrouw die zich niet kan verdedigen', aldus Peumans. Na zijn tussenkomst kreeg de voorzitter applaus in het parlement. Enkel de Vlaams Belang-fractie reageerde furieus, aldus standaard.be.

10-02-2010, 21:02


Wat een varken ook he

10-02-2010, 21:03
Alkoufr milaton wa7ida.

10-02-2010, 21:03
Achterlijke idioot die Filip. Báh.

10-02-2010, 21:09


het is dan ook een echte Agjoer



begrijp niet dat ie niet moe wordt van zichzelf


10-02-2010, 21:11
wat een achterlijke idioot is het ook.. jammer dat de vrouw met hoofddoek niet in de gelegenheid is gesteld om een weerwoord te hebben.

Het is nooit goed.. als je als moslima niet mee doet met de maatschappij dan ben je achter gesteld, onderdrukt blablabla en meer van die onzin. En dan is dáár een vrouw mét hoofddoek.. (denk vast niet voor een kop koffie) en dan loopt ie nog te zeiken..

stel achterlijke idioten 2010 en nog kijken ze op van een hoofddoek..

10-02-2010, 21:13
Ik zou 'm zo'n handkusje sturen.

10-02-2010, 21:30

Citaat door Comet:
Ik zou 'm zo'n handkusje sturen.



Ben ervan overtuigd dat je er geen terug zult krijgen.

10-02-2010, 21:31

Citaat door Comet:
Ik zou 'm zo'n handkusje sturen.



vrees dat je dan een middelvinger terugkrijgt

10-02-2010, 21:48
Ik zou opstaan en zeggen: anderen zeggen toch ook niet dat jij eruit moet omdat jij hier de lelijkste kop hebt, je mag me doek wel lenen om je gezicht te bedekken hoor! o nee anders schoppen ze je er zeker uit!
Wat zouden jullie hebben gezegd als jij in de schoenen van die vrouw stond?

10-02-2010, 21:53
dat jullie hier verbaasd zijn, verbaast mij heel erg.
wat had ze anders verwacht? dat ze haar kont gaan kussen?

11-02-2010, 15:31
Nou niet dat ie der kont ging kussen.. op zijn minst der hoofd! oke grap!


maar wat ik wel hoor te verwachten, dat men een hoofddoek als normaaaaaaaaaaaal moet gaan beschouwen.. freakin 2010 en ze doen als mensen met hoofddoeken nog steeds van Mars komen!

11-02-2010, 16:04


ja hoofddoek is toch niet zo bijzonder zou ik zeggen.

het is niet zo heel lang geleden dat in nederland vrouwen ook bedekt liepen dus met hoofddeksel en lange kleding.

11-02-2010, 17:55





echt een klojo, die FDW....een werkelijke moslimhater.

11-02-2010, 17:57
die turkse moslima wilde zich verdedigen, maar ze kon niet.

chapeau voor die voorzitter, hij kwam op voor haar.

Pagina's : [1] 2