Bekijk volle/desktop versie : wij betalen In-direct mee aan de oorlog Irak en afghanistan



Pagina's : [1] 2

28-06-2004, 20:45
wat vinden jullie van het feit dat wij via belastingen die wij betalen in-direct de oorlog in Irak en Afghanistan finacieren. de nl. troepen die in Irak en Afhanistan zitten worden allemaal betaalt met de belastingen die wij betalen. sta jullie er wel eens bij stil dat wij in feiten de oorlog tegen moslim broeders die gevoerd word door de kruisvaarders zoals het CDA en de VVD ongewilt financieren.

wat vinden jullie hier van?

28-06-2004, 21:55


Ik betaal indirect mee aan jouw uitkering, en mij hoor je toch ook niet klagen

29-06-2004, 00:18
veel racisten hier. uitkering, zoveel belasting draag je niet bij? en dan nog lef hebben om moslims intolerant te noemen

29-06-2004, 00:19
Prima, direct krijgen wij ook geld uit die oorlog.

29-06-2004, 00:20


En doe niet zo debiel, het is geen kruisvaard tegen moslim broeders.

29-06-2004, 00:31

Citaat:
Origineel gepost door Carolus
Vanuit Afghanistan (en SA) is de aanval van 11-9 op het Westen ingezet.

De oorlog hiertegen is volgens het internationaal recht gelegitimeerd.

Indien nodig brengen we de hele Arabische wereld, als aanstichter van het anti-westerse sentiment, onder Westerse controle.

Had je nog wat, arme halve gare?
Onder westers controle..?
Net zoals jullie Irak nu controleren?
Afghanistan en Saudi Arabie zijn niet verantwoordelijk voor de aanval op AMERIKA op 11 september. Net zoals jullie nu claimen dat Amerika en de Amerikanen niet verantwoordelijk zijn voor de martelingen in Abu Graib.

Ik heb ''we'' rood gemaakt, omdat ik graag wil weten namens wie jij spreekt, of wie jou de opdracht gegeven heeft dit namens hem te verkondigen.

Maar goed.. ik hoop dat Amerika eens wat ''goed'' werk in je achtertuin vericht, en daar zal ik met plezier aan meebetalen.

29-06-2004, 00:34
Maar het feit is dat er belasting wordt betaald, je verandert het onderwerp naar iets dat jij makkelijker kan aanvechten..

29-06-2004, 00:35
Afghanistan had een oorlog kunnen verkomen als ze Osama en de rest van het gajes wat zich in hun land verschansde hadden uitgeleverd.

Aangezien zij ervoor kozen deze massamoordenaars niet uit te leveren, waren ze medeplichtig aan deze massamoord en dienden dus verwijderd te worden.

En dat is heel prettig voor de Afghaanse bevolking en de duizenden Afghaanse vluchtelingen in Nederland.

Ik betaal liever belasting voor dat soort zaken die de wereld verbeteren dan voor jouw uitkering.

29-06-2004, 00:35

Citaat:
Origineel gepost door amazigharifi
wat vinden jullie van het feit dat wij via belastingen die wij betalen in-direct de oorlog in Irak en Afghanistan finacieren. de nl. troepen die in Irak en Afhanistan zitten worden allemaal betaalt met de belastingen die wij betalen. sta jullie er wel eens bij stil dat wij in feiten de oorlog tegen moslim broeders die gevoerd word door de kruisvaarders zoals het CDA en de VVD ongewilt financieren.

wat vinden jullie hier van?
Ik ben zwaar tegen de plundertocht in irak enz enz..
Maar je leeft immers in Nederland je kunt er niet veel aan doen,
alleen stemmen op een partij die niets met de oorlog te maken wil hebben. PvdA leek een verstandige keus, maar ja die laten het afweten.

29-06-2004, 00:38

Citaat:
Origineel gepost door Huey
Afghanistan had een oorlog kunnen verkomen als ze Osama en de rest van het gajes wat zich in hun land verschansde hadden uitgeleverd.

Aangezien zij ervoor kozen deze massamoordenaars niet uit te leveren, waren ze medeplichtig aan deze massamoord en dienden dus verwijderd te worden.

En dat is heel prettig voor de Afghaanse bevolking en de duizenden Afghaanse vluchtelingen in Nederland.
En nu is gebleken dat de Amerikanen & Co dat net zo goed niet kunnen..

Maar goed het taliban regime is ook niet een van mijn favorieten, al vindt ik niet dat dat een oorlog tegen Afghanistan rechtvaardigt.

29-06-2004, 00:48

Citaat:
Origineel gepost door CitriC
En nu is gebleken dat de Amerikanen & Co dat net zo goed niet kunnen..

Maar goed het taliban regime is ook niet een van mijn favorieten, al vindt ik niet dat dat een oorlog tegen Afghanistan rechtvaardigt.
De oorlog in Afghanistan zorgde tenminstevoor 1 terroristische schuilplaats minder.

En gezien de aard van het taliban regime, en het snelle succes van de oorlog denk ik dat die oorlog wel gerechtvaardigd was.

Je kan je toch niet voorstellen dat iemand die verantwoordelijk is voor de moord op 3000 mensen op 11 september niet gestraft wordt en gewoon zijn misdadige plannen voort kan zetten vanuit Afghanistan.

Zoiets is ondenkbaar, Amerika moest Afghanistan wel binnenvallen.

29-06-2004, 00:56

Citaat:
Origineel gepost door CitriC
Maar het feit is dat er belasting wordt betaald, je verandert het onderwerp naar iets dat jij makkelijker kan aanvechten..
En trouwens er staat wij in het algemeen en niet wij Marokkanen.
Dus de vraag is ook gericht tegen de belasting betalende autochtoon.

En trouwens, al die wao en ww uitkeringen daar wordt ook belasting over betaald als het bv. wordt uitgegeven kijk maar naar BTW e.d.

29-06-2004, 01:00



Citaat:
Origineel gepost door groink
Citric,

Nederland is een democratie. Daar is verder alles mee gezegd.
Zie je, probeer je het weer..

29-06-2004, 01:02

Citaat:
Origineel gepost door amazigharifi
wat vinden jullie van het feit dat wij via belastingen die wij betalen in-direct de oorlog in Irak en Afghanistan finacieren. de nl. troepen die in Irak en Afhanistan zitten worden allemaal betaalt met de belastingen die wij betalen. sta jullie er wel eens bij stil dat wij in feiten de oorlog tegen moslim broeders die gevoerd word door de kruisvaarders zoals het CDA en de VVD ongewilt financieren.

wat vinden jullie hier van?
Wat wil je er tegen doen dan?

29-06-2004, 01:09

Citaat:
Origineel gepost door Gladjanuz
Wat wil je er tegen doen dan?
Verhuizen naar een kamp waar je maar 3% hoeft te betalen, ww wao enz enz enz..
Of gewoon op een partij stemmen die tegen de oorlog is!

Pagina's : [1] 2