Bekijk volle/desktop versie : - one thing can change you're life.



Pagina's : [1] 2

10-02-2010, 17:49

- one thing can change you're life.[/SIZE]

[/FONT]








[FONT="Century Gothic"][SIZE="5"] 1. Mama..[/SIZE][/FONT]






[FONT="Century Gothic"][SIZE="3"] Ik en yousra -mijn bf- liepen gezellig samen naar mijn huis nadat we stevig hadden geshopt.
‘Mam zal mijn schoenen vast leuk vinden!’ zei ik lachend. ‘jaaaaa natuurlijk ze zijn super leuk!’
antwoordde yousra. ‘Oh ja kom je bij me slapen? Mijn ma gaat naar een bruiloft en ik ben dan alleen thuis met mijn broers mijn zusje blijft bij mijn tante’ zei ik met een glimlachje.
‘Ja is goed hoor mijn moeder zal ’t vast goed vinden.’
Na wat gekletst te hebben kwamen we eindelijk aan. Ik zocht de huissleutels en maakte rustig de deur open, yousra en ik liepen naar binnen en legde onze tassen op de grond.
Ik zag dat yousra me met grote ogen aankeek en seinde dat ik mn mp3 uit moest zetten.
Ik haalde rustig mijn oordopjes uit mijn oren en hoorde geschreeuw. Ik zette het op rennen & yousra volgde me. Ik liep rustig de woonkamer binnen en zag mijn broers en zusje en zus en mn tantes huilend op onze bank zitten.. ik keek rond. Ik miste iemand.. ik voelde ‘t, naja mijn vader sowieso niet want mijn ouders zijn gescheiden. Ik bleef goed rond kijken..
‘ MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAA!’ schreeuwde ik ik zakte door mn knieën,
Mn broer kwam naar me toe en omhelsde me, hij was er altijd voor me in goeie en slechte tijden.
‘waar is mamaaa?’ zei ik huilend. ‘ ssst..’ zei hij zachtjes, Ik hoorde dat mijn zusje thuis kwam en schreeuwde huilend, ‘ MAMA IS DOOOOOOOOOD!!’ ik voelde me slap, ik zag heel mijn leven voor me.. ‘Jah allah laat ’t niet waar zijn laat ’t alsjeblieft een nachtmerrie zijn’ zei ik zachtjes. ik deed rustig mijn ogen dicht en hoopte dat als ik ze open deed ’t allemaal een droom bleek te zijn. ik vergat alles en iedereen, ik werd wakker in een ander wereld..
Een wereld waarvan je alleen maar kunt dromen.. een grasveld vol bloemen.. in de verte zag ik een mooie boom en een lief meisje een boek lezen.. ik liep rustig naar dat meisje toe..
‘Hallo?’ zei ik zachtjes. het meisje draaide zich om en nu kon ik haar gezicht zien.
Ik bleef verstijfd staan. ‘MAMA?!’ schreeuwde ik. Ik wou haar omhelzen maar ’t lukte niet..
Ik zakte rustig door mn knieën en huilde, mijn moeder legde rustig haar hand op mijn schouder.
‘Ibtissame..,’ hoorde ik haar zeggen. ‘Ik kan er niks aandoen ’t was gewoon el mekteb..’
Haar stem kalmeerde me. ‘Alleen.. ik moet je iets vertellen wat je nooit hebt geweten..’
Ik keek haar aan. ‘Je hebt krachten..al vanaf je geboorte je hebt ’t van me overgeërfd.’
Ik keek haar geschrokken aan. ‘he? Ik snap het niet?’ zei ik zachtjes. ze glimlachte,
Opeens was ze weg. ‘mama?!’ ik keek rond en zag me door een zwart gat heen reizen.
Uiteindelijk werd alles helder, ik kreeg een shock. Ik zweefde boven een huis..
Een huis die me heel erg bekend kwam.. ‘Onze oude huis!’ floepte eruit.
Ik zag mijn moeder naast me. ‘Ibtissame blijf goed kijken,’ fluisterde ze.
We vlogen rustig onze oude huis in, we vlogen samen een slaapkamer in waar ik een man en een vrouw. Ze stonden bij een wieg, glimlachend naar een baby te kijken.
De vrouw hoorde geschreeuw en draaide zich om, ‘mama dat bent u!’ zei ik.
Mijn moeder glimlachte, ‘en wie is die baby?’ zei k zachtjes. ‘Dat ben jij mijn lieve dochter..’
We keken veder. Mijn moeder rende door me heen, ze rende de trap af. Ik voelde een duistere lucht binnen in me. ‘Ibtissame kom mee,’ zei mijn moeder. We vlogen rustig veder naar waar mijn ma & pa naar toe rende. Ik zag een zwarte rook, ‘BRAND BRAND!’ schreeuwde een kleine jongen die namelijk mijn broer was. ‘Wat gebeurt er?’ zei ik. Ik keek naast me en zag dat mijn moeder verdwenen was. Daar vloog ik dan.. alleen. Ik bleef alleen kijken ik zag mijn moeder en vader mijn broers zus en mijn zusje was toen nog niet geboren. Ik miste iemand, ‘He? Waar ben ik dan?’ ze rende het huis uit. Ik vloog terug naar mijn slaapkamer waar ik lag te huilen.
De brand kwam steeds dichterbij.. ik probeerde mezelf te pakken maar ’t lukte niet.
Ik vloog het huis uit en zag dat mijn moeder werd tegengehouden door de politie’s.
‘Mevrouw rustig de brandweer komt eraan! U dochter zal gered worden!’ zei een politievrouw.
Ik zag blauw licht uit mijn kamer komen en vloog terug, de brand raakte mijn wieg.
Ik zag hoe een blauwe kracht om mij heen me beschermde tegen de vlammen.
Met open mond bleef ik staren. Totdat ik de deur open zag knallen en de brandweer man zich wurmde door de vlammen heen en me optilde, hij rende naar buiten en bracht me naar mijn moeder. Ik deed rustig mn ogen dicht en weer open. Ik lag daar weer op het mooie grasveld.
Ik stond vermoeiend op en keek rond, ‘Mama?’ schreeuwde ik. Ik zag mijn moeder weer voor me. ‘Ibtissame laat je verleden achter je! En begin opnieuw’. ‘Maar mama!’ ik wou haar vragen wat ik met mijn krachten kan maar voordat ik mijn vraag kon stellen was ze weg..
‘Ibtissame word wakker!’ hoorde ik een lieve stem zeggen, ik deed mijn ogen open en zag mijn lieve broer naar me staren. Ik deed mijn mond open om te zeggen wat er was gebeurt maar er kwam geen enkel geluid uit. Mijn broer glimlachte alsof hij wist wat er was gebeurt..
‘elk afscheid is het begin van een nieuwe herinnering’ zei een stemmetje in mijn hoofd.



'wat moet ik doen? waar moet ik nu wonen? wat zal er met me gebeuren? zal ik mijn ware liefde tegenkomen?'
wat gaat er met ibtissame gebeuren?
je leest het allemaal in one thing can change you're life.


10-02-2010, 18:02


Saaa sOw Leuk!!! Lijkt net op zo een tekenfilm bij nickelodeon waar mijn broertje altijd naar kijkt alleen weet ik die naam niet meer ahahaha Ga gauw veder!!!!!!!!!
Upaaaaaaaaaaaaa
P.s: Nieuwe fan!!!
P.p.s: UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
[/SIZE]
[SIZE="4"]P.p.p.s: Eerste fan!!!

10-02-2010, 18:03

Citaat door Ouafatjuh:
Saaa sOw Leuk!!! Lijkt net op zo een tekenfilm bij nickelodeon waar mijn broertje altijd naar kijkt alleen weet ik die naam niet meer ahahaha Ga gauw veder!!!!!!!!!
Upaaaaaaaaaaaaa
P.s: Nieuwe fan!!!
P.p.s: UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
[/SIZE]
[SIZE="4"]P.p.p.s: Eerste fan!!! [/FONT]


[FONT="Century Gothic"]ik plaats zo vervolg zina!

10-02-2010, 18:06
Sorry dat het zo lang is moest er effe uit maar ik zal deze lan Up-actie Niet meer doen oke!!??? LIjkt me volgens mij irritant

10-02-2010, 18:06



Citaat door Extentions:
ik plaats zo vervolg zina!

Oke!!!!!!!!!

10-02-2010, 18:08

Citaat door Ouafatjuh:
Sorry dat het zo lang is moest er effe uit maar ik zal deze lan Up-actie Niet meer doen oke!!??? LIjkt me volgens mij irritant





10-02-2010, 18:29

Citaat door Extentions:

Halllow ik w8 nog steeds!!!

10-02-2010, 21:42
meeer reacties

11-02-2010, 17:36

Citaat door Extentions:
meeer reacties

so gemeen

11-02-2010, 21:37

2 jaar later.. [/SIZE][/FONT]


[FONT="Century Gothic"][SIZE="3"] ‘Lieve dagboek, 2 jaar geleden is mijn moeder overleden. Ik ben een half jaar gaan wonen met mijn broer redouan bij mijn tante in Amsterdam, maar wij alle 2 vonden het moeilijk om iedereen achter te laten en dus zijn we terug gegaan naar Rotterdam weer met mn stomme broers in 1 huis. Ik heb yessine (mijnex) nu al bijna 1&eenhalf jaar niet meer gezien.. na de dood van mijn moeder heeft hij niks meer van zich laten horen.. ik mis ‘m zo erg.. naast dat heb ik een jongen leren kennen in Amsterdam, hij heet jamal.
Hij is zo lief! Maar jammer genoeg heeft hij al een vriendin. Naja.. het is eindelijk weekend dus yousra komt bij mij slapen! Het gaat vast leuk worden! Ik deed mijn dagboek dicht en verstopte ‘m in mijn klerenkast. Ik pakte mijn telefoon en zag dat ik 2 smsjes had. Ik bleef vermoeiend op mijn bed liggen en deed opende mn 1e smsje.

Zinnaaaaaaaaaaaa!
3 uur moet je klaar zijn met aankleden en die shit.
we gaan naar de stad!

x Yousrraaaaaaa-

ik smste haar terug, en opende mn 2e smsje.

Hoi xxxx.

x Jenachtmerrie,

ik glimlachte, ‘yousra is echt raar besig’. ‘IBTISSAME KOM ETEN!!’ schreeuwde redouan vanuit de keuken. Ik stond op en maakte mijn bed op, ‘oef wat is ’t warm!’ ik zette mijn raampje op een kiertje en rende de trap af. ik zag dat ik al laatste de keuken binnen liep.
Ik woonde met mijn broers in 1 huis, ja zie ’t voor je dan met je broers in 1 huis!
3 broers, ja ik weet ’t je hebt medelijden met me. Mijn zus is al getrouwd voordat mijn moeder overleed. Maar sowieso had ik niet veel contact met mijn zus.. mijn zusje is gaan wonen bij mijn tante. We bezoeken haar vaak mijn zusje vind ’t daar natuurlijk super leuk met mijn nichtjes..
Mijn vader is 1x op bezoek gekomen na de dood van mijn moeder. Nou geloof me die dag was gewoon de hel.. mijn broers lieten ‘m niet binnen en scholden ‘m uit. hij is getrouwd en heeft al 2 kinderen! Hoe durft hij dat te doen! naja mannen..
Ik schoof aan tafel en zag dat mijn broers naar me staarde. ‘Wat is er iets.?’ Redouan(17 jaar) grinnikte. ‘gaga eten’zei hatim(21jaar). Ik kon echt niet met hatim opschieten ik haatte ‘m en hij mij! wij 2 waren kat en muis. ‘sukkel’ zei ik zachtjes. voordat ik ’t wist vloog er een stukje ei naar mijn hoofd. Redouan hield ’t niet meer vol en begon zo hard te lachen dat hij van zijn stoel afviel. Faysal(19jaar) keek hatim vies aan en gaf ‘m een klap. ‘eej man gedraag je a junk zo ga je toch niet met je zusje om’ zei hij en at veder. Hatim pakte boter en smeerde ’t in faysals gezicht.
En ja voordat ik ’t wist was er een hele vechtpartij daar. Ik rende snel naar mijn kamer. ‘HAHA wat een sukkels!’ dacht ik. nou lezers welkom in mijn leven!. ik maakte mijn kleren kast open en pakte een jurkje. ‘hmm ’t is zo lekker weer ik weet echt niet wat ik aan moet doen.’ na wat gerommeld in mijn kleren kast vond ik eindelijk wat ik zocht. Ik wou net mn pyjama uitdoen totdat ik geklop op mijn deur hoorde. Ik liep naar de deur en maakte open. Huh wat heeft hij hier te zoeken?. ‘Mag ik binnenkomen?’ vroeg faysal. ‘uh ja,’ antwoordde ik. hij liep naar binnen en kwam op mijn bed zitten. ‘uhm kan ik ff met je praten?’ zei hij zachtjes. ik keek ‘m diep in zijn ogen aan en voelde wat hij voelde. Ik zag dat hij iets zou vertellen waar ik heel blij om zou zijn.
Ik ging snel naast ‘m zitten. ‘is er iets?’. ‘Ja.. ik heb een meisje leren kennen, ze heet imane..’ hij stopte met praten en keek naar de grond. ‘ja..dus?’. ‘Nou ’t is gewoon.. ik wil met haar trouwen maar haar ouders willen absoluut niet dat zij met mij trouwt. Misschien kun jij met haar ouders gaan praten?’ hij bloosde een beetje. ‘uh.. ja natuurlijk’ zei ik met een glimlachje. ‘maar dit blijft wel tussen ons’ zei hij. Ik knikte, wat voelde dit raar.. ik heb nog nooit zo’n goed gevoel gehad bij faysal hij en ik praten bijna nooit tegen elkaar.. ik voelde me goed bij hem.. ik keek ‘m aan en voordat ik ’t wist knuffelde hij me. Ik schrok maar paar sec later sloeg ik mijn arme om hem heen & knuffelde hem ook. Ik probeerde me te concentreren over wat hij voelde. Ik zag blijdschap ik zag nog iets maar kon me niet zien wat ’t was.. hij liet me los en staarde naar me. Alsof hij wist wat ik deed. Hij stond op en zonder iets te zeggen ging hij weg. Ik ging rustig op mijn bed liggen, ik voelde een steek bij mijn maag.. wat zou dat betekenen?..

Sorry voor de kleine&latere gevolg heb 't beetje druk met school :$.


11-02-2010, 22:02

' Upp.[/SIZE][/FONT]




[FONT="Comic Sans MS"]

Ik kan haast niet meer wachten ! Mijn geduld raakt op [SIZE="3"]BITCH[/SIZE]

[/FONT]


[FONT="Comic Sans MS"]Lovelovelovelovelovelovelove[SIZE="3"]HATEYOU[/SIZE]!

[SIZE="5"]

.


11-02-2010, 22:04

A Troellaa Jallah zied[/FONT][FONT="Comic Sans MS"].


12-02-2010, 14:03


Wuahahahah ga gauw veder!! is egt een leuk verhaal!!!

12-02-2010, 14:39
meeeeeeer reacties.

12-02-2010, 15:26
up gaverdeer

het lijkt op die ene tekenfilm winx

Pagina's : [1] 2