Bekijk volle/desktop versie : ****ik ben op zoek naar een rieten poppenwagen****



10-02-2010, 14:33
xxxik Ben Op Zoek Naar Een Rieten Poppenwagenxxx

--------------------------------------------------------------------------------

dames ik ben op zoek naar een rieten poppenwagen voor een geboortefeest.

Ik wil het niet huren maar kopen, het liefst een witte maar andere kleur is ook goed. het liefst niet duur omdat het voor eenmalig gebruik is namelijk ter opstelling van bedankjes

Als je dit hebt gaarne een foto en de prijs

10-02-2010, 14:39


Passion 4 Decoration heeft zo een wagen.

Daar kun je contact mee opnemen.

10-02-2010, 14:41
Heb je al op marktplaats gekeken?
Ik kom er nl tientallen tegen hier
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?xl=1&ds=to%3A1%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfd s%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Blx%3A196017%3Bly%3 A370771%3Bkw%3Arieten%2520poppenwagen%3Bosi%3A2&pp u=0&postcode=5981XB&ig=1&uc=1

10-02-2010, 14:42

Citaat door israaa:
Heb je al op marktplaats gekeken?
Ik kom er nl tientallen tegen hier
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?xl=1&ds=to%3A1%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfd s%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Blx%3A196017%3Bly%3 A370771%3Bkw%3Arieten%2520poppenwagen%3Bosi%3A2&pp u=0&postcode=5981XB&ig=1&uc=1

ja heb daar als eerste gekeken maar ze willen er onttiegelijk hoge bedragen voor. Voor iets wat ik maar een keer ga gebruiken heb ik niet voor over

10-02-2010, 14:43



Citaat door Bruiloft-hulpje:
Passion 4 Decoration heeft zo een wagen.

Daar kun je contact mee opnemen.

waarschijnlijk te huur, te huur is ie bijna overal wel verkrijgbaar. ik wil hem graag kopen maar toch bedankt

10-02-2010, 14:46

Citaat door Loeppi:
ja heb daar als eerste gekeken maar ze willen er onttiegelijk hoge bedragen voor. Voor iets wat ik maar een keer ga gebruiken heb ik niet voor over


Vind je 15 tot 25euro te duur
Je zal het toch vaker gaan gebruiken.....
Het lijkt mij dat dat toch echt niet te duur is.
Witte spray heb je bij de Gamma al voor 2a 3euro.

10-02-2010, 14:50

Citaat door israaa:
Vind je 15 tot 25euro te duur
Je zal het toch vaker gaan gebruiken.....
Het lijkt mij dat dat toch echt niet te duur is.
Witte spray heb je bij de Gamma al voor 2a 3euro.

was het maar waar dat ik ze voor dat bedrag vond als ik ze al vond woonden die mensen ergens in friesland of zo en het kon niet opgestuurd worden. Dat het niet wit is vind ik geen probleem

vond ik er eentje eindelijk vlakbij dacht ook die ga ik gewoon sprayen vroeg ze 90 euro kom op zeg 90 euro

en het is niet voor hergebruik het is bedoeld om bedankjes in te doen en deze kado te geven

10-02-2010, 14:59

Citaat door Loeppi:
was het maar waar dat ik ze voor dat bedrag vond als ik ze al vond woonden die mensen ergens in friesland of zo en het kon niet opgestuurd worden. Dat het niet wit is vind ik geen probleem

vond ik er eentje eindelijk vlakbij dacht ook die ga ik gewoon sprayen vroeg ze 90 euro kom op zeg 90 euro

en het is niet voor hergebruik het is bedoeld om bedankjes in te doen en deze kado te geven


Ah zo, dat is wel duur inderdaad.
Heb je bij jou in de buurt geen kringloop waar je even binnen kunt lopen?
Vaak hebben die zulke dingen wel...
Ook kun je als je echt niets vindt op het forum van babybrabbel eens vragen.
Daar zijn veel mama's met kleine kindjes en misschien hebben die er 1 die in de weg staat...

Succes met je zoektocht

11-02-2010, 12:41

Citaat door israaa:
Ah zo, dat is wel duur inderdaad.
Heb je bij jou in de buurt geen kringloop waar je even binnen kunt lopen?
Vaak hebben die zulke dingen wel...
Ook kun je als je echt niets vindt op het forum van babybrabbel eens vragen.
Daar zijn veel mama's met kleine kindjes en misschien hebben die er 1 die in de weg staat...

Succes met je zoektocht

pfff zou niet eens weten waar hier een kringloopwinkel is maar wel een goede tip dank je wel.

daarom dacht ik ook misschien zijn er hier moeders die er eentje in de weg hebben staan