Bekijk volle/desktop versie : mijn grootste liefde dood op mijn trouwdag!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-06-2004, 15:36
salaam

hoi ik ga een verhaal beginnen puur fantasie over een meisje samia(17jaar) die verliefd is op karim (18jaar)en op de trouw van hun beide overleed karim !!

hier is alvast een kleine begin

ik liep MEXX binnen en ging naar de vrouwenafdeling mijn broer liep achter mij met wel 20zakken hey nabil wa vind je van dees vroeg ik wijzend naar een groen truitje met geen mouwen euh is wel graaf hoeveel kost het 120€antwoord ik WAT BEN JE ZOT zoiets koop je in brussel voor 5€zij hij ik zuchte mijn broer was een echt lieverd maar als het op kleding aankomt !!
kom we zijn hier weg heb honger zij nabil
gaan we naar de mac vroeg ik
euh ja is goed zij hij daar aangekomen zach ik allemaal marokaanse jongens zitten ik hoorde er een paar zegge
a nee kijk a zo een xxxxxschaamt zij haar niet om met haar vriend over straat te lopen
typisch marokaanse jongen d8 ik denken direct verkeerd denken staan er zelf niet eens bij stil dat nabil mijn broer kon zijn hey nabil kom we zijn hier weg
heh wrm??
gewoon heb ineens geen honger meer
toen wij juist naar buiten wouden gaan kwam karim binnen
karim is een lieve jongen en de beste vriend van mijn broer ik kom er heel goed mee overeen salaam a sahbi zij hij tegen mijn broer
op stapmet je kleine zus.......

zeg het maar als ik verder moet gaan

souke

28-06-2004, 18:21


je eerste fan meldt zich
ga je snel verder
xxx Fatima

28-06-2004, 18:42
ey leuk gek ga gauw door please

k ben je 2e fan

28-06-2004, 19:00
leuk begin

28-06-2004, 19:57


ga verder ik ben benieuwd

30-06-2004, 20:20
salaam

sorry dat jullie zolang hebben moeten w8ten maar was bezig met mijn examen ben nu gedaan dus heb veel tijd

p.s.bedankt voor jullie geduld

eeey zo klein ben ik niet zij ik half kwaad half l8end
sorry schat zij hij ban je maar aan het plagen
euh gaan jullie weg.??
ja samia zij mijn broer
neen we kwamen juist binnen onderbrak ik mijn broer
mijn broer keek mij eej beetje raar aan ik knipoogde naar ham
dan is het zeker niet zo erg als ik bij jullie kom zitten of niet??vroeg karim
euh laat mij eens denken zij nabil l8end
gekkie zij ik natuurlijk mag je bij ons komen zitten en daarna mag je mijn broer helpen met mijn zakken tedragen want hij gaat elk moment vallen !!haha
ok is goed zij karim
we aten onze burger op en gingen druk pratend naar buiten karim pakte een paar tassen van mijn broer en ging naar zijn auto die stind juist naast de onze geparkeerd
puur toeval
thuis aangekomen legde hij de zakken in de gang hij ging mijn moeder begroetten
mijn moeder kent karim echt heel goed het is een soort zoon voor haar
ondertussen probeerde ik alle zaken in 1keer naar boven te pakken wat niet echt goed lukte
moet ik ja helpen vroeg karim??
euh ja is goed antw ik
ik hoopte echt uit de grond van mijn hart dat ik niet ergens een BH had laten liggen!!
toen ik op mijn kamer an kwam lag die er redelijk proper bij
hij legde de zakken op mijn bed
euh m..m..mooie kamer zij hij stoterend
dank u antw ik even verlegen terug
ik ga dan maar zij hij
op dat moment hoorde ik mijn broer roepe
hey karim ik ga ff mijn moeder naar mijn tante brengen blijf je hier lekker een film huren en niets doen
ik d8 dat we naar said gingen die heeft een party vandaag zij karim
ik zag het al voor mij heel de avond alleen
hey zussie ga je mee vroeg nabil
IK??zij ik
neen iemand anders zij nabil natuurlijk jij jij bent de enige zus die ik heb héhé
auh ja natuurlijk wil ik wel meegaan maar heb niets om aan te doen antw ik
wat doen al die zakken dan daar vroeg hij
ok ok is al goed ik ga mee willen jullie nu weggaan
ok binnen 10min beneden he ondertussen breng ik jema weg
ja is goed antw ik ze gingen naar benden
ik deed mijn kast open ik pakte een witte broek en daarop een flechie groen truitje en een witte vest
daaronder witte punt schoen ik deed lipglose op oogschaduw en mijn haren los en ging naar beneden ik dacht dat er niemand was maar zo te zien was karim hier gebleven hij keek mij aan van top tot teen
waaw je ziet er echt mooi uit maar ga je dat echt aandoen naar een party??
eus is het niet goed zij ik??
jawel hoor je ziet er echt goed uit maar dat is niet goed voor een partysorry hoor
neen ben blij dat je het zegt kom je anders mee naar boven kan je met mij kiezen ??
ah nee ik kon mij wel een lap geven dat ik dat heb gezegt
maar karim was een vlote jongen en zij:ja tuulijk kom
boven gaf karim mij een jeansrok en daarop een roos truitje met daarop een jeans vest echt mooi hij gaf mij als schoen roze teenslippers
ik keek in de spiegen
perfect hoordde ik karim zeggen
ik hoordde beneden de deur open en dicht gaan en daarna hoorde ik nabil ons roepen ja ik kom antw ik
beneden aangekomen keek nabil mij van top tot teen aan
wow zessie wat is er met jou gebeurd
niet antw ik kom we zijn weg
we staptte met zijn 3en in de auto we hadden heel veel pret aan said's huis aangekomen ag ik meisjes buiten staan met korte rokken...ik keen naar mijn eigen karim zag dat en zij
jij ziet er nog steeds het best van allemaal uit we stappte uit en gingen naar binnen ik wou juist iets bestellen toen er iemand op mijn schoeder kopte ik draaide me om en keek in de meest groene ogen die ik ooit had gezien..........
dit is het voor vandaag!!
beslama

30-06-2004, 20:26
WOW meid dit is echt prachtig ik hoop dat je snel verder gaat

01-07-2004, 16:15
denk je meid

hier nog een vervolg
de jongen met de groenen ogen vroeg aan mij of ik wou dansen
ik wist niet of ik hem wel moest vertrouwen maar hij leek me een goede jongen dus zij ik ja het liedje burn van usher begon het was een traag liedje dus deed hij zijn armen rond mijn middel ik wist me geen blijf met mijn handen dus zette ik die van mij maar op zijn schouders toen het liedje gedaan was ,was ik echt blij!! ik danste nogal ongemakkelijk een jongen die zijn handen rond mij deed die ik niet kende wat wil je !!
het liedje van sumerjam begon het is nogal een oud liedje maar toch goed om te bewegen ik stapte rustig weg van de dansvloer toen ali die jongen met zijn groene ogen mij weer terug trok
komaan dans met me zij hij
ik heb toch al met je gedanst zij ik
is niet genoeg antw hij nog een dansje
nog 1 he we begonnen te dansen ik danste gewoon op het ritme van de muziek en zonder dat ik het door had stonden bijna alle mensen rond ons te roepen
gow ali gow!!!
heh?? d8 ik wanneer zijn die gekomen
ik zag karim een beetje verder verdrietig naar ons kijken
ik snapte niet waarom keek hij zo ik keek een beetje rond en zag mijn broer l8and naar mij kijken ik lachte terug
de meisjes naast mijn broer keken niet l8end maar vuil ik hoorde er 1 zeggen tis tijd dat ik de pret ga bederven
alle meisjes rond haar begonnen te l8en
het meisje kwam dansent de ronde waarin ik met ali dansten binnen
ze dansten rond ali duwde mij weg en begon met hem te dansen
ik pakte mijn breor en begon met hem te dansen we hadden echt heel veel plezier behalve die meisjes die d8ten van het eigen dat ze jlo waren gewoon omdat ze hun lichaam te koop gaven om 01.00gingenwe naar huis onderweg was karim héél stil ik snapte het niet wat was er met hem
hey karim zij mijn broer blijf je bij ons slapen jemma blijft vandaag bij tante
euh ja is goed alleen als samia het oké vind
euh ja natuurlijk vind ik het oke antw ik er was iets met karim en ik moest te weten komen welk!!
thuis ging mijn broer ff naar iemand die hem had gebeld
ik waagde mijn kans en ging naast karim zitten
euh karim mag ik je iets vragen
ja naturlijk zij hij
wat is er met je sins ......

dit is het voor vandaag!!

01-07-2004, 16:26
PRACHTIG zina echt heeeel mooi!!!
Ga snel verder!!!!! Je hebt talent!! Mooi begin!!!
wil je asjeblieft nog een klein vervolgje zetten???
asjeblieft asjeblieft asjeblieft?????

beslama ~`sara`~ je nieuwe fan!!!

01-07-2004, 16:37
hey meis bedankt
hier een vervolg speciaal voor u !!!

wat is er met je sinds ik heb gedanst met ali ben je boos zeg het dan maar in mijn gezicht zo ging ik nog een tijdje verder
karim deed niets behalve kijken op een gegeven moment pakte hij mijn kin en gaf hij mij een kus daarna zij die snel
ik denk dat ik toch maar naar huis ga!!
neen karim niet doen zij ik
wrm heb je me gekust zeg het me
kijk samia als je logish nadenkt weet je waarom
ik wist het wel maar durfde het niet zeggen
het was precies of hij mijn gedachten kon lezen want hij zij
ja samia ik hou van je al vanaf het moment dat ik je voor het eerst heb gezien en ik hoop echt dat jij ook van mij houdt
ik wist niet wat ik hierop moest antw
nee w8 ik wist het wel ik moest zeggen ik hou ook van jou maar ik kon het niet ik kon de pijn niet nog eens ondergaan (karim heeft al eens een vriendin gehad en heeft die dan bedrogen wie weet doet hij dat ook met mij!!)klinkt messchien raar maar ik wou niet dat hij mij ging bedriegen ik heb al heel lang mijn best gedaan om geen vriend te hebben en nu komt de jonge van mijn dromen zeggen dat hij van mij houdt terwijl ik dit allemaal was aan het denken was karim aan het w8ten op een antw
ik gaf hem met spijt in het hart een antw:karim ik denkt dat het beter is als je naar huis gaat!!
hij was aan het huilen nog nooit heb ik hem zien huilen tot vandaag en dan nog wel voor mij!!
ik voelde me echt slecht karim was weg en IK had hem gekwetst
mijn broer kwam thuis en vroeg achter karim
hij is naar huis zij ik en rende daarna naar boven!!

hier een klein vervolgje!!

xxsoukexx

01-07-2004, 16:44
AAAAAAAAAAAH wat lief van je heeeeeel heeeeel heeeeeel
erg bedankt zina!!! je bent een schat!!!!!

beslama ~`sara`~

01-07-2004, 16:44
Echt een prachtig vervolg!!!!!!!!! Je hebt talent!!!

beslama ~`sara`~

01-07-2004, 16:46


het

bedankt meid

maar nu ga ik pas verder als ik een beetje meer reacties heb

xxsoukexx

01-07-2004, 16:47
Meid errug fijn dat je me het lezen hebt bespaard. How stupid can you be om aan et begin te vertellen dat hij dood gaat?
Bovendien...Ooit gehoord van interpunctie...grammatica...?

Maritiem

01-07-2004, 16:51
sorry hoor maar wie ben jij omtegen mij te zeggen wat ik moet doen als ik in het begin wil zeggen dat die dood gaat dan doe ik dat toch of gij da nu wilt of niet

Pagina's : [1] 2 3 4 5