Bekijk volle/desktop versie : Moslimschool ontkent gesjoemel



28-06-2004, 11:58

AMSTERDAM - Het bestuur van de islamitische basisscholen El Amien I en El Amien II in Amsterdam ontkent te hebben gesjoemeld met subsidies van het ministerie van Onderwijs. Dat blijkt uit een verklaring die het bestuur van de Stichting Nederlandse Islamitische Scholen in Amsterdam gisteren heeft verspreid. Het ministerie kondigde vrijdag aan dat het mogelijk enkele honderdduizenden euro's gaat terugvorderen van de scholen. Het bestuur heeft een deel van het geld dat was bestemd voor salarissen van onderwijzers, gebruikt voor andere zaken.

(ANP)

28-06-2004, 12:58


Waar rook is, is meestal ook vuur.

Ik vind alleen wel een beetje overbodig dat daarbij wordt gezegd dat het een islamitische shcool is. Als er bij andere scholen iets aan de hand is, wordt er ook niet bij gezegd of het een christelijke, katholieke of openbare school is..

28-06-2004, 13:02

Citaat:
Origineel gepost door groink
Ja. Marc Dutroux beweert ook dat hij onschuldig is.

Snoteters zijn hier niet welkom... en nou opsjouten

28-06-2004, 13:21
Ik woon vlakbij El Amien II.
Ik kan wel even langslopen om te vragen hoe het nu zit.

Overigens wordt volgens mij altijd de signatuur van scholen gemeld als er iets is, of dat nu fraude is of iets anders.

28-06-2004, 13:36



Citaat:
Origineel gepost door groink
Raihana,

Ben ik niet welkom? Waarom niet? Heb ik jou kwaad gedaan? Omdat ik kritische vragen stel en omdat ik jou heb betrapt op valse beschuldigingen?

Ik dacht dat jij een hoogontwikkelde moslima was. Je stelt me erg teleur met je vijandige gedrag.
Valse beschuldigingen????
En dat moet zijn..