Bekijk volle/desktop versie : Laatste jaar - zero motivatie



08-02-2010, 18:22
Hallo allemaal,

Ik bevind me in het laatste jaar van het HBO en heb werkelijk geen motivatie meer. Het vierde jaar valt zwaar tegen. Vooral de combinatie scriptie-eindstage is te vermoeiend.

Wie zit er in hetzelfde schuitje?

08-02-2010, 18:39


Welke opleiding volg je?

08-02-2010, 20:57
Laatste loodjes zijn het zwaarst he.. Maar kom op je bent bijna klaar

Kan je van mij niet zeggen, ik moet nog 3,5 jaar.

08-02-2010, 21:09
als je nu stopt met je studie omdat het ÉINDELIJK een keer moeilijk wordt (wat ik eerder een uitdaging noem) ,vind ik je écht een LOSER.

08-02-2010, 21:17



Citaat door Jeblia:
als je nu stopt met je studie omdat het ÉINDELIJK een keer moeilijk wordt (wat ik eerder een uitdaging noem) ,vind ik je écht een LOSER.



Even erinwrijven

08-02-2010, 21:24

Citaat door chaima14:
Even erinwrijven


Tja, ik vind van wel he haha! Motivatie om dan eindelijk je diploma te hebben na lang werken (en vooral na een scriptie waar je trots op kan zijn), lijkt mij motivatie genoeg. Of als je door wilt naar de Uni, lijkt mij dat ook voldoende motivatie.. of denk goed na wat jou motivatie was toen je aan je studie begon.. en dan hiermee je hoofdstuk deel 1 studie af te sluiten

08-02-2010, 22:55
Se3datek!

Ik moet nog 3,5 jaar kan niet wachten totdat ik mijn diploma heb!

Meid ga ervoor! Dan heb je eindelijk je HBO diploma op zak!
Geen zin ewa dan maak je zin
Denk aan je waardevolle dilploma die je zult krijgen!

Ps. weet je al wat je hierna gaat doen?

08-02-2010, 23:02

Citaat door Jeblia:
Tja, ik vind van wel he haha! Motivatie om dan eindelijk je diploma te hebben na lang werken (en vooral na een scriptie waar je trots op kan zijn), lijkt mij motivatie genoeg. Of als je door wilt naar de Uni, lijkt mij dat ook voldoende motivatie.. of denk goed na wat jou motivatie was toen je aan je studie begon.. en dan hiermee je hoofdstuk deel 1 studie af te sluiten


Ja precies..

08-02-2010, 23:36

Citaat door chaima14:
Laatste loodjes zijn het zwaarst he.. Maar kom op je bent bijna klaar

Kan je van mij niet zeggen, ik moet nog 3,5 jaar.


Echt een rot jaar hoor. De eerste drie jaar zijn niets vergeleken met het laatste jaar.


Citaat door Jeblia:
als je nu stopt met je studie omdat het ÉINDELIJK een keer moeilijk wordt (wat ik eerder een uitdaging noem) ,vind ik je écht een LOSER.


Whatever


Citaat door sweet_mocro17:
Se3datek!

Ik moet nog 3,5 jaar kan niet wachten totdat ik mijn diploma heb!

Meid ga ervoor! Dan heb je eindelijk je HBO diploma op zak!
Geen zin ewa dan maak je zin
Denk aan je waardevolle dilploma die je zult krijgen!

Ps. weet je al wat je hierna gaat doen?


Ik ga hierna een jaar bij mijn broer werken en genieten van de rust en daarna weer verder met mijn master insh'allah.

08-02-2010, 23:38
Een hbo-scriptie stelt echt niets voor, je kunt er vrij weinig mee. Een academische scriptie is andere koek.

09-02-2010, 22:20

Citaat door girl_16:
Echt een rot jaar hoor. De eerste drie jaar zijn niets vergeleken met het laatste jaar.



Whatever



Ik ga hierna een jaar bij mijn broer werken en genieten van de rust en daarna weer verder met mijn master insh'allah.



Aaah okeey, is dan wel wat anders dan school.
Dan kun je eindelijk er tussenuit.

Goed van je hoor, you go girl