Bekijk volle/desktop versie : Wie weet wat ongeveer de prijzen zijn van Ziana Saramine uit Brussel



08-02-2010, 12:00
Beste mensen,

Wie heeft er ervaring met Ziana Saramine uit Brussel? Ik heb goede dingen over ze gehoord en zou graag willen weten voor hoeveel ze werken.

Heeft iemand haar gehad hier in Nederland, want had begrepen dat er transportkosten bijkomen omdat ze uit Belgie komen.

Voor de mensen die haar hebben gehad: wat is de prijs waar ze voor jullie heeft gewerkt? Viel het mee voor hetgeen ze presteerd? Of was ze aan de dure kant?

Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel een ziana in deze tijd kost. Weten jullie daar meer van, plaats het hieronder dan kan ik een vergelijking maken.

Alvast bedankt

08-02-2010, 14:50


Ze vraag 200euro per kleed. En bruidsbanken/amaria dat zijn allemaal verschillende plaatsen. Duurste bruidsbank ik denk ik 650euro. Er zijn ook goedkopere. Maar de duurste is uiteraard ook de mooiste of speciaalste zeg maar. Enneh, amaria rond 250euro of zo. Reken maar uit;-)

Transportkosten, dat weet ik echt niet.

Groetjes
visagiste Rania

(Ik heb met haar samengewerkt en vind haar héél erg goed! Ik zeg niet snel over iemand dat ie goed is!)

08-02-2010, 19:22

Citaat door Visagiste_Rania:
Ze vraag 200euro per kleed. En bruidsbanken/amaria dat zijn allemaal verschillende plaatsen. Duurste bruidsbank ik denk ik 650euro. Er zijn ook goedkopere. Maar de duurste is uiteraard ook de mooiste of speciaalste zeg maar. Enneh, amaria rond 250euro of zo. Reken maar uit;-)

Transportkosten, dat weet ik echt niet.

Groetjes
visagiste Rania

(Ik heb met haar samengewerkt en vind haar héél erg goed! Ik zeg niet snel over iemand dat ie goed is!)



Dank je wel. Dit is precies wat ik nodig had om te horen. ZE is dus wel goed.


Zijn er nog meer mensen die er iets van af weten?

08-02-2010, 19:23

Citaat door Sosweety:
Dank je wel. Dit is precies wat ik nodig had om te horen. ZE is dus wel goed.


Zijn er nog meer mensen die er iets van af weten?

Up voor jou meid, persoonlijk vind ik haar héél goed!

Jurken heel mooi. En vind haar make up en kapsels nu eens ZEER GOED. Heb veel kennis van dat soort dingen, heb veel gezien, maar van haar vind ik echt het beste werk.

Veel succes meid.

Groetjes
visagiste Rania

09-02-2010, 02:56



Citaat door Visagiste_Rania:
Up voor jou meid, persoonlijk vind ik haar héél goed!

Jurken heel mooi. En vind haar make up en kapsels nu eens ZEER GOED. Heb veel kennis van dat soort dingen, heb veel gezien, maar van haar vind ik echt het beste werk.

Veel succes meid.

Groetjes
visagiste Rania



Dank je wel lieverd. Jullie stellen me wat gerust. Je weet niet half hoe gestrest je kan zijn bij de voorbereidingen. En vooral bij ziana. Je wilt er natuurlijk op en top uitzien op je eigen bruiloft. En dit stelt me een beetje gerust.

Thanks

09-02-2010, 11:19

Citaat door Sosweety:
Dank je wel lieverd. Jullie stellen me wat gerust. Je weet niet half hoe gestrest je kan zijn bij de voorbereidingen. En vooral bij ziana. Je wilt er natuurlijk op en top uitzien op je eigen bruiloft. En dit stelt me een beetje gerust.

Thanks


Als je haar als ziana hebt, moet je alles behalve stress hebben!
Mijn zusje had haar ook, ze stelde haar alleen maar gerust. Dag v bruiloft was ze iets vergeten thuis wat ze haar beloofde gewoon een extraatje. Mijn zusje was echt in paniek.. Iwa safie, zei ze dan, mijn man komt zal die nu komen brengen!

Believe me, echt geen stress met zo iemand.

Vind haar héél erg goed.

Veel succes!!

09-02-2010, 12:02
saramine heeft een vaste prijs als ze naar Nederland komt. 1400 euro voor twee kleedjes en stoel. Ik vond het te duur, want je bent 600 euro kwijt aan reiskosten. De kleedjes kosten maar 200.

maar wel hele mooie jurken en make up meid!

09-02-2010, 12:49
Klinkt goed allemaal ik heb nog steeds geen negaffa die bij me past hebben jullie misschien site of nr van haar

Alvast bedankt

09-02-2010, 23:41

Citaat door Visagiste_Rania:
Als je haar als ziana hebt, moet je alles behalve stress hebben!
Mijn zusje had haar ook, ze stelde haar alleen maar gerust. Dag v bruiloft was ze iets vergeten thuis wat ze haar beloofde gewoon een extraatje. Mijn zusje was echt in paniek.. Iwa safie, zei ze dan, mijn man komt zal die nu komen brengen!

Believe me, echt geen stress met zo iemand.

Vind haar héél erg goed.

Veel succes!!


Je stelt me wel wat gerust, maar ik zal sara zelf niet hebben, maar haar zusje. Ik heb begrepen dat haar zusje ook heel goed is. Weet jij daar ook wat van? Ik weet wel dat ze heel lief overkwamen.

Alvast bedankt

09-02-2010, 23:44

Citaat door Visagiste_Rania:
Als je haar als ziana hebt, moet je alles behalve stress hebben!
Mijn zusje had haar ook, ze stelde haar alleen maar gerust. Dag v bruiloft was ze iets vergeten thuis wat ze haar beloofde gewoon een extraatje. Mijn zusje was echt in paniek.. Iwa safie, zei ze dan, mijn man komt zal die nu komen brengen!

Believe me, echt geen stress met zo iemand.

Vind haar héél erg goed.

Veel succes!!


En hoelang is het geleden dat je zusje haar heeft gehad? Wat waren de prijzen toen voor haar? Hoeveel jurken enz.?