Bekijk volle/desktop versie : Loverboys,Lovergirls



Pagina's : [1] 2

07-02-2010, 19:58
Ben je ooit in handen geweest van een loverboy, en zou je jouw ervaringen willen delen met anderen tijdens een voorlichtingsmiddag voor marokkaanse vrouwen? Desnoods zou dit ook gesluierd kunnen.

Zou je hier aan mee willen werken, stuur mij dan een prive bericht!

Graag alleen serieuze reacties!

07-02-2010, 20:30


Kiee7, ki7, ki7 kieee7.

07-02-2010, 20:31
Gatverdamme zeg, waar jij jouw slachtoffers op zoekt. En waarom moeten het per se Marokkanen zijn.

07-02-2010, 20:33

Citaat door Pythagoras:
Jeetje.

Dat hoeft niet per se. Het kan ook een kwestie van naïviteit zijn.

Oh je hebt je reactie gewijzigd . Beter voor je.

07-02-2010, 20:35



Citaat door 1_1_2:
Dat hoeft niet per se. Het kan ook een kwestie van naïviteit zijn.

Oh je hebt je reactie gewijzigd . Beter voor je.

Ik las het verkeerd.

Doe niet zo lelijk, wil je?

07-02-2010, 20:37

Citaat door Pythagoras:
Ik las het verkeerd.

Doe niet zo lelijk, wil je?

Oke

Definieer lelijk eens voor mij.

07-02-2010, 20:41
Die Loverboys Moet je een voor aan pakken en vermoorden Als het aan Mij lag Had ik ze laten onvoeren door polen in kofferbak en laten vermoorden wollah IK haat ze zo erg Niet normaal Spelen met een meisje der gevoelens en uiteindelijk haar voor jou laten werken Tfooeee Wollah Ik haat ze echt heel erg Ik ken een meisje die het mee heeft gemaakt Die jongen is weg heell ver weg

07-02-2010, 20:48
Bestaan lovergirls ook

07-02-2010, 20:48
Nogmaals: alleen serieuze reacties!!!!

Wisten jullie dat er heel veel marokkaanse meisjes in handen zijn van loverboys? Is het dan niet tijd om voor onze meisjes op te komen? Is het niet belangerijk dat onze moeders de signalen kunnen herkennen?

Wil je hieraan meewerken reageer dan en anders niet!

07-02-2010, 20:49

Citaat door 1_1_2:
Kiee7, ki7, ki7 kieee7.


jij doet me denke aan mijn oma

07-02-2010, 20:50

Citaat door moslimagirl17:
Nogmaals: alleen serieuze reacties!!!!

Wisten jullie dat er heel veel marokkaanse meisjes in handen zijn van loverboys? Is het dan niet tijd om voor onze meisjes op te komen? Is het niet belangerijk dat onze moeders de signalen kunnen herkennen?

Wil je hieraan meewerken reageer dan en anders niet!


Ik heb hierover een boek gelezen, allah hi hfed!

07-02-2010, 20:54

Citaat door AAmira:
Bestaan lovergirls ook



Ja, lovergirls bestaan ook! Deze gaan dan in opdracht van een loverboy andere meisjes ronselen...zij raken eerst bevriend met het andere meisje en gaan dan als zij het vertrouwen hebben gewonnen het meisje voorstellen aan een loverboy. En de loverboy heeft dan inmiddels contact met het meisje en kan dan zijn gang gaan....

07-02-2010, 20:56



Citaat door moslimagirl17:
Ja, lovergirls bestaan ook! Deze gaan dan in opdracht van een loverboy andere meisjes ronselen...zij raken eerst bevriend met het andere meisje en gaan dan als zij het vertrouwen hebben gewonnen het meisje voorstellen aan een loverboy. En de loverboy heeft dan inmiddels contact met het meisje en kan dan zijn gang gaan....



Oooh ja oké, nu ben ik weer helemaal mee! Dank u

08-02-2010, 22:25

Citaat door be_real:
jij doet me denke aan mijn oma

HAHAH was ook een beetje du bedoeling

Maar zullen we verder pmen? Dan kunnen we het één en ander wisselen. Wederom zul jij slachtoffer worden van mijn praktijken als loverboy en kun jij verslag uitbrengen hierover. Zo help je de topicstarter en mij

08-02-2010, 22:29

Citaat door AAmira:
Bestaan lovergirls ook


Ja, meiden die zich dan als je vriendin voor doen en je geld lenen, mooie cadeautjes voor je kopen en dan tegen je zeggen, ik ben blut, t is jouw schuld, je moet alleen met die jongen naar bed en dan is het geregeld en zo zitten ze er op een gegeven moment helemaal in.....

Pagina's : [1] 2