Bekijk volle/desktop versie : Milan Baros



Pagina's : [1] 2

27-06-2004, 23:06
Binnen een kwartier was de wedstrijd beslist je hoefde eigenlijk niet verder te kijken .

27-06-2004, 23:24


idd ja...Baros----> Beste speler dit EK.

27-06-2004, 23:45
ik vindt het ook een goede, snelle overzichtelijke speler.

28-06-2004, 02:25
en ook een leuke om naar te kijken sorry ma wilde ff t beeld bevestigen dat de meiden alleen ma naar voetbal kijken om t uiterlijk van de spelers (is geintje )

28-06-2004, 12:52


yep de speler van liverpool overtreft alle verwachtingen

28-06-2004, 14:28
Baros en Knap ......Nee....maar hij is echt een goede speler.......

en het gaat hier over voetbalkwaliteiten.....het is geen verkiezing met wie de knapste speler is.....en dat dat team dus maar moet winnen.......


28-06-2004, 19:10
baros is gewoon dit toernooi de beste zijn team is de beste en ik denk niet dat nederland de finale haalt want dat ze al in de halve finale zitten is alleen met geluk zweden kon net zo goed winnen en portugal speelt heel aanvallend en sterk

28-06-2004, 22:02

Citaat:
Origineel gepost door xxhananexx
[B] Baros en Knap ......Nee....maar hij is echt een goede speler.......

en het gaat hier over voetbalkwaliteiten.....het is geen verkiezing met wie de knapste speler is.....en dat dat team dus maar moet winnen.......

[/B]
jawel

29-06-2004, 00:15
Eeen dan erbij denken dat hij wisselspeler is bij zijn club

29-06-2004, 00:40

Citaat:
Origineel gepost door MissyR
jawel
Haha inderdaad, voor mij wel hoor! Haha, nee hoor, geintje.. het is natuurlijk ook belangrijk dat iemand goed speelt enzo, maar het is wel mooi meegenomen als ie ook nog eens een leuk koppie heeft! En dat heeft Milan Baros zeker.. leuke jongen!

29-06-2004, 09:35

Citaat:
Origineel gepost door amstermoro
baros is gewoon dit toernooi de beste zijn team is de beste en ik denk niet dat nederland de finale haalt want dat ze al in de halve finale zitten is alleen met geluk zweden kon net zo goed winnen en portugal speelt heel aanvallend en sterk
Helemaal mee eens, NL heeft echt geluk gehad tegen Zweden, dat hebben ze wel vaker


Citaat:
Origineel gepost door AbdelMO
Eeen dan erbij denken dat hij wisselspeler is bij zijn club
Dat is misschien ook de reden dat hij topscorer is en daarnaast nog eens een hele goede speler, die andere topspelers zijn vermoeid na het seizoen en hebben hun beste kant niet laten zien, en Baros laat zijn beste kant nu zien nu het kan.
Nedved is ook een goeie speler.

Hopelijk zien we mooi/leuk/spannend voetbal in de Finale, Portgal - Tsjechië
Niet dat ik NL het niet gun, ik wil eens mooi eerlijk voetbal zien, ik ben dat geluk van NL zat

29-06-2004, 11:02
K denk De Finale Griekenland- Tjechie..


En Tjechie GaaT Als Winaar naar Huis..

29-06-2004, 11:24



Citaat:
Origineel gepost door Miss_Tamazigt
K denk De Finale Griekenland- Tjechie..


En Tjechie GaaT Als Winaar naar Huis..
Jij volgt voetbal

ze spelen donderdag al tegen elkaar in de HALVE finale

29-06-2004, 14:04

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Jihad
Haha inderdaad, voor mij wel hoor! Haha, nee hoor, geintje.. het is natuurlijk ook belangrijk dat iemand goed speelt enzo, maar het is wel mooi meegenomen als ie ook nog eens een leuk koppie heeft! En dat heeft Milan Baros zeker.. leuke jongen!
........

29-06-2004, 21:42

Citaat:
Origineel gepost door xxhananexx
[B] ........ [/B]
omdat we van je houden :kusgrijs:

Pagina's : [1] 2