Bekijk volle/desktop versie : Help!! Het perfecte cadeau!!



Pagina's : [1] 2

07-02-2010, 18:52

Salaam o3aleykom lieve dames,

[ Mijn allerbeste vriendin- een zus voor me- zal over een kleine anderhalf maandje bevallen van haar eerste kindje, inchAllah!!
Haar baby zal voor mij gewoon mijn nichtje/neefje zijn, ja ik word eindelijk tante..

Ze is zo belangrijk voor me en ik wil haar en de baby het perfecte cadeautje geven..
Alleen heb ik geen idee wat het zou kunnen zijn..

Graag ontvang ik tips van jullie kant!! Ook moeders mogen reageren;
wat is het leukste cadeautje wat je ooit hebt gekregen voor je kroost??

BarakAllahofikoum, jullie helpen mij hier enorm mee!! ]

Liefs,

Preci0us__


07-02-2010, 18:55


Open een spaarrekening voor het kindje en zet er alvast een bedrag op ofzo?
Daarna kunnen de ouders doorgaan met sparen voor het kindje op die rekening.
Het is in ieder geval iets wat ze nooit zullen vergeten.

07-02-2010, 19:02
Omdat ze zo belangrijk is voor je, vraag wat ze nog nodig heeft.

07-02-2010, 19:18
Vul een mand met allemaal leuke spullen voor de baby, en een mand met persoonlijke spullen voor je vriendin met parfum en make-up bodyverzorging enz.. Ik zou dat een heel leuk cadeau vinden. Maar goed ieder zijn smaak t gaat om t gebaar.

groetjes

07-02-2010, 19:22



Citaat door Nailpolish:
Open een spaarrekening voor het kindje en zet er alvast een bedrag op ofzo?
Daarna kunnen de ouders doorgaan met sparen voor het kindje op die rekening.
Het is in ieder geval iets wat ze nooit zullen vergeten.


Hmm, da's wel een goeie.. Maar ze wonen niet meer in NL.. Thanks voor het idee!
[/FONT]



Citaat door Ninoesh:
Omdat ze zo belangrijk is voor je, vraag wat ze nog nodig heeft.


[FONT="Century Gothic"]Ik wil haar toch verrassen..


07-02-2010, 19:23

Citaat door dina_sweety:
Vul een mand met allemaal leuke spullen voor de baby, en een mand met persoonlijke spullen voor je vriendin met parfum en make-up bodyverzorging enz.. Ik zou dat een heel leuk cadeau vinden. Maar goed ieder zijn smaak t gaat om t gebaar.

groetjes


Deze is leuk!! Wat voor spullen voor de baby?? En ik wil iets dat voor altijd bij de baby blijft.. Hmm..

Ik ga zoveel mogelijk ideeën verzamelen en de leukste gebruik ik..


07-02-2010, 19:34
Graag gedaan meid, leuk dat je zo enthiousiast bent. Ik zou er een leuke grote knuffel in doen wat leuke kleertjes, speen, flesje, babyproducten. Ja iets dat altijd blijft is best moeilijk om op te komen. Ik heb zelf deze mand gemaakt voor mijn schoonzus toen zij was bevallen van d'r kleine ze was er echt weg van.

Succes xx

07-02-2010, 19:35
Ik had een autostoel gekregen groep 2 ; serieus dat was pas een super cadeau


ook vele andere zaken zoals kraamcadeautjes ; kleren ; speelmat etc. die oneindige typische dingen stellen niks voor

07-02-2010, 19:36
Wat ook een leuk cadeautje zou zyn is zo een baby dagboek of baby foto album

07-02-2010, 19:39
Ik vind het ook altijd moeilijk maar als ik nu als zwangere bedenk wat ik graag zou krijgen, denk ik aan duurzaam speelgoed, kleding in wat grotere maatjes, wipstoeltje (van zoiets moet je wel weten dat ze het nog niet heeft), dat zijn wel blijvende dingen. De echte standaard verzorgingsproducten en eerste kleertjes zal ze zelf al hebben. Voor de moeder zelf een lekkere pjama (met knoopjes voor borstvoeding) of lekkerzittende mooie huiskleding.

07-02-2010, 19:50
Schrijf een leuke brief voor de baby ,
die de baby pas mag krijgen ná haar 10de :P
met foto's die je hebt met de zwangere mama enz.

07-02-2010, 20:06
als je iets wilt geven aan de baby dat tie altijd bij zich kan hebben dan denk ik dat een armbandje met zijn\haar naam erop...

dit heb ik ook gekregen toen mijn zoontje geboren werd en draagt em nog steeds...

07-02-2010, 20:18


Zo een samengestelde mandje met alle babyproducten, kleding en knuffels en iets voor de mama erin is echt super! Heb ik ook gehad van een vriendin en ik vond het echt heel leuk.

07-02-2010, 20:21
aaaaaaah mashaAllah wat lief van je. Koop zo een mand en stop van alles en nog wat in. Dit persoonlijk vind ik super leuk...

07-02-2010, 20:22
Een mandje babydingen geef je niet aan iemand die je zo dierbaar is. Je noemt haar zus, nou dan vraag je wat ze nodig heeft om het voor haar te halen(iets groots en goed geld kost)...Plus iets erbij om haar te 'verrassen'.

Pagina's : [1] 2