Bekijk volle/desktop versie : -*Trouwen in Nador___



07-02-2010, 17:51

HELP!

Dames die afgelopen jaren in Marokko (Nador) zijn getrouwd, of een bruiloft hebben beleefd..

Drop hier [B]alles wat jullie weten om een bruiloft te organiseren in Nador.

[/B]

07-02-2010, 18:16


waar zal ik beginnen

we hadden 20 schapen en mensen kwamen de vlees stelen dat was toppunt

07-02-2010, 18:17
ohja stresss mohiem wij rijden altijd naar airport nador aarouit

07-02-2010, 18:21

Citaat door legally_maroc:
upp




07-02-2010, 18:21



Citaat door Onbekend__-:
waar zal ik beginnen

we hadden 20 schapen en mensen kwamen de vlees stelen dat was toppunt




07-02-2010, 18:22

Citaat door Onbekend__-:
waar zal ik beginnen

we hadden 20 schapen en mensen kwamen de vlees stelen dat was toppunt


Dat meen je niet,,

Waren dat gasten, of gewoon vreemde mensen?


Citaat door Onbekend__-:
ohja stresss mohiem wij rijden altijd naar airport nador aarouit


??

07-02-2010, 18:59
Niemand,

09-02-2010, 19:13
Hallo meid,

Je hebt een hoop negaffa's die in marokko werken, maar wel uit ned komen, open een topic. Negaffat uit marokko zelf hebben een beetje aparte smaak voor ons dames uit nederland.
Je hebt 2 a 3 zalen in omgeving nadorJe kunt ook een super grootte tent huren met ddeco en alles
bednkajes zo ik vanuit nederland meenemen.
DJ heb je zat in nador met de nieuwste muziek, al raad ik je een band aan. Als je daar voor kiest.
jE HEBT VAST FAMILIE IN MAROC... vraag een nicht of iemand die je vertrouwd nummers voor je te verzamelen en bel zelf met catering etc.
Succes!

Groeten,
SaRaHa Creations

09-02-2010, 19:22

Citaat door SaRaHa_Creation:
Hallo meid,

Je hebt een hoop negaffa's die in marokko werken, maar wel uit ned komen, open een topic. Negaffat uit marokko zelf hebben een beetje aparte smaak voor ons dames uit nederland.
Je hebt 2 a 3 zalen in omgeving nadorJe kunt ook een super grootte tent huren met ddeco en alles
bednkajes zo ik vanuit nederland meenemen.
DJ heb je zat in nador met de nieuwste muziek, al raad ik je een band aan. Als je daar voor kiest.
jE HEBT VAST FAMILIE IN MAROC... vraag een nicht of iemand die je vertrouwd nummers voor je te verzamelen en bel zelf met catering etc.
Succes!

Groeten,
SaRaHa Creations



Wil niet veel zeggen de meeste bedankjes komen uitmarokko .. die hier in ned verkocht worden! En marokko is veeel goedkoper.

Mijn nicht had een negaffa van daar ..super gewoon .. hoe ze eruit zag .. en de jurken waren ook suoer mooi .. weet alleen neit hoe dienegaffa heet.

dj s zat in marokko en ook veel goedkoper dan hier.

PS in een tent is ook coolll

Als ik ga hertrouwen inch allah ga ik het in marokko houden .. in onze nieuwe huis..

09-02-2010, 19:23
uoperdepuppppppppppp

09-02-2010, 21:42

Citaat door SaRaHa_Creation:
Hallo meid,

Je hebt een hoop negaffa's die in marokko werken, maar wel uit ned komen, open een topic. Negaffat uit marokko zelf hebben een beetje aparte smaak voor ons dames uit nederland.
Je hebt 2 a 3 zalen in omgeving nadorJe kunt ook een super grootte tent huren met ddeco en alles
bednkajes zo ik vanuit nederland meenemen.
DJ heb je zat in nador met de nieuwste muziek, al raad ik je een band aan. Als je daar voor kiest.
jE HEBT VAST FAMILIE IN MAROC... vraag een nicht of iemand die je vertrouwd nummers voor je te verzamelen en bel zelf met catering etc.
Succes!

Groeten,
SaRaHa Creations


Shokran meid,

Ik ga mijn eigen jurken laten maken, dus heb alleen negaffa nodig voor het aankleden, sieraden en make-up..

Alleen ben bang dat ze niet kunnen opmaken, moet echt goede referenties hebben..

M'n familie heb ik ook gevraagd maar die hebben ook gezegd we hebben niks gevonden wat aan jou wensen voldoet..

Zaal of tent weet nog niet wat ik doe, als de kosten niet veel verschillen heb ik al een prachtzaal op het oog. En als tent echt veel goedkoper is dan doe ik dat en dan airco huren.. Zullen ze ook wel hebben hoop ik

Bedankjes denk ik ook daar te halen, lijkt me niks om ze mee te dragen van NL naar Marokko..

Heb jij verder nummers of ken jij iemand die iets heeft..

Ps. Check je hoekje

09-02-2010, 21:45

Citaat door amira00:
Wil niet veel zeggen de meeste bedankjes komen uitmarokko .. die hier in ned verkocht worden! En marokko is veeel goedkoper.

Mijn nicht had een negaffa van daar ..super gewoon .. hoe ze eruit zag .. en de jurken waren ook suoer mooi .. weet alleen neit hoe dienegaffa heet.

dj s zat in marokko en ook veel goedkoper dan hier.

PS in een tent is ook coolll

Als ik ga hertrouwen inch allah ga ik het in marokko houden .. in onze nieuwe huis..



Waren de make-up en sieraden mooi?

Geen witte poeder e.d. ?

Zou je jou nicht willen vragen voor een naam of tel. nr.?
Je zou me er enorm mee helpen..

Inshallah, AllahIekemBegair..

Ga je deze zomer trouwen?