Bekijk volle/desktop versie : een kijk in het leven van de échte leeuwen



Pagina's : [1] 2 3 4

06-02-2010, 21:15



06-02-2010, 21:34


3




4


06-02-2010, 21:38
oprechte vraag:

1e filmpje vanaf 6:00 een naar mijn indruk zwaargewonde man (een van de Mujaheddin zegt nog "dood hem niet, hij is gewond&quot
Kijk hoe hij behandeld wordt en hoe hij iedere keer valt en op 7.26 wordt gezegd: als je nog 1 keer valt schiet ik je neer, wat op 7.30 ook volgens mij daadwerkelijk gebeurt.

mijn vraag: is dat Islamitisch verantwoord om zo om te gaan met mensen ook al is het je "vijand" en waarom?

06-02-2010, 21:52
Ik snap je vraag niet. Die soldaten komen geen brood en rijst brengen en dat weet jij zelf ook.


Citaten van Russische soldaten in Tsjetsjenië[/SIZE]


"I remember a Chechen female sniper. We just tore her apart with two armored personnel carriers, having tied her ankles with steel cables. There was a lot of blood, but the boys needed it." - russian soldier

"Without atrocities, we'll get nowhere in Chechnya. We have to be cruel to them. Otherwise, we'll achieve nothing." - 21-year-old russian soldier

"[SIZE="2"]The easiest way is to heat your bayonet over charcoal, and when it's red-hot, to put it on their (Chechen) bodies, or stab them slowly. You need to make sure they feel as much pain as possible. The main thing is to have them (Chechens) die slowly. You don't want them to die fast, because a fast death is an easy death. They should get the full treatment. They should get what they deserve. On one hand it looks like an atrocity, but on the other hand, it's easy to get used to. I killed about nine people this way. I remember all of them." - Andrei, russian soldier russian army officer

"I would kill all the (Chechen) men I met during mopping-up operations. I didn't feel sorry for them one bit." - Boris, russian soldier

"Our hatred is against all Chechens, not just the individual enemies who killed your friends." - 23-year-old russian army officer

"It's much easier to kill them all (Chechens). It takes less time for them to die than to grow." - Valery, russian personnel officer


Vergeet onze Tsjetsjeense broeders en zusters niet in jullie oprechte Ad'iya!


06-02-2010, 22:15



Citaat door el_mar:
oprechte vraag:

1e filmpje vanaf 6:00 een naar mijn indruk zwaargewonde man (een van de Mujaheddin zegt nog "dood hem niet, hij is gewond&quot
Kijk hoe hij behandeld wordt en hoe hij iedere keer valt en op 7.26 wordt gezegd: als je nog 1 keer valt schiet ik je neer, wat op 7.30 ook volgens mij daadwerkelijk gebeurt.

mijn vraag: is dat Islamitisch verantwoord om zo om te gaan met mensen ook al is het je "vijand" en waarom?


wat hadden ze dan moeten doen, hem vrijlaten of hem zelfs verzorgen? en hij wilde hen opblazen!!

06-02-2010, 22:18

Citaat door Khurasan:
Ik snap je vraag niet.


ik zie gewoon een mens die (naar het mij schijnt zwaargewond is) en hoe die behandeld wordt, los van alle achtergronden, zo iemand kan ook gehersenspoeld zijn of waarvandaan ook daar terechtgekomen zijn.

ik zie gewoon wat ik zie en ik zie een mens

06-02-2010, 22:22

Citaat door oemlidlbrood:
wat hadden ze dan moeten doen, hem vrijlaten of hem zelfs verzorgen? en hij wilde hen opblazen!!


wat ze wel hadden moeten doen weet ik niet, wat doe je vanuit Islamitisch oogpunt met een weerloze zwaargewonde? Doodschieten?
Ik weet het niet

06-02-2010, 22:23

Citaat door el_mar:
ik zie gewoon een mens die (naar het mij schijnt zwaargewond is) en hoe die behandeld wordt, los van alle achtergronden, zo iemand kan ook gehersenspoeld zijn of waarvandaan ook daar terechtgekomen zijn.

ik zie gewoon wat ik zie en ik zie een mens


Ik zie iemand die zwangere vrouwen met een verhitte mes in haar buik steekt.

06-02-2010, 22:26

Citaat door Khurasan:
Ik zie iemand die zwangere vrouwen met een verhitte mes in haar buik steekt.


heeft degene in dat filmpje dat gedaan?
mocht dat zo zijn moet je dan iemand die dat gedaan heeft zo behandelen?

06-02-2010, 22:30

Citaat door el_mar:
ik zie gewoon een mens die (naar het mij schijnt zwaargewond is) en hoe die behandeld wordt, los van alle achtergronden, zo iemand kan ook gehersenspoeld zijn of waarvandaan ook daar terechtgekomen zijn.

ik zie gewoon wat ik zie en ik zie een mens


je hebt nie goed gekeken, dat was geen mens maar een varken

weet je wat die kanker vieze honden hebben gedaan, had k eens gezien in een filmpje, ze waren op jacht naar moslimsstrijders en omdat ze niemand van de mannen hadden gevonden hebben ze de jonge vrouwen meegenomen en verkracht, daarna hebben ze deze vrouwen als afval uit hun vliegtuigen gegooid

als iemand een mes op de keel van je moeder houdt, zeg dan maar, ga je gang maar k zie gewoon wat k zie en k zie gewoon een mens

06-02-2010, 22:34
Mashalah!

Echte stijders!

06-02-2010, 22:38

Citaat door oemlidlbrood:
je hebt nie goed gekeken, dat was geen mens maar een varken

weet je wat die kanker vieze honden hebben gedaan, had k eens gezien in een filmpje, ze waren op jacht naar moslimsstrijders en omdat ze niemand van de mannen hadden gevonden hebben ze de jonge vrouwen meegenomen en verkracht, daarna hebben ze deze vrouwen als afval uit hun vliegtuigen gegooid

als iemand een mes op de keel van je moeder houdt, zeg dan maar, ga je gang maar k zie gewoon wat k zie en k zie gewoon een mens


een mens is voor mij altijd nog een mens en geen varken.

ik ken de daden niet van de persoon die zo behandeld wordt in het filmpje, ik vraag alleen in hoeverre de daden van degene die hem zo behandelt en uiteindelijk dood maakt omdat hij niet opstaat Islamitisch verantwoord zijn.

06-02-2010, 22:48


Sommige mensen beperken zich tot hun bloedbanden (familie), de Islaam heeft de banden van de moslims vergroot, door de band van de Islaam. Als jij je niet kunt verplaatsen in deze broeders, verplaats jezelf dan maar in iemand wiens moeder is gedood. Als je het zelfs dan nog niet begrijpt, dan moet je je afvragen waar de ra7mah in jouw hart is terwijl jij dan zogenaamd het ware geloof aanhangt.

06-02-2010, 22:50

Citaat door el_mar:
een mens is voor mij altijd nog een mens en geen varken.

ik ken de daden niet van de persoon die zo behandeld wordt in het filmpje, ik vraag alleen in hoeverre de daden van degene die hem zo behandelt en uiteindelijk dood maakt omdat hij niet opstaat Islamitisch verantwoord zijn.


Als antwoord op je vraag: hij zou waarschijnlijk toch de doodstraf krijgen, alleen niet daar. Maar hij kon niet opstaan, dus werd de plaats van executie gewijzigd als hij al gedood is. Ik ken het exacte verhaal niet achter dit specifieke filmpje, maar ik doe niet mee aan jullie westerse "schuldig en fout tot het tegendeel bewezen is". Bij mijn broeders en zusters ga ik uit van "het goede tot het tegendeel bewezen is."

06-02-2010, 22:57

Citaat door Khurasan:
Sommige mensen beperken zich tot hun bloedbanden (familie), de Islaam heeft de banden van de moslims vergroot, door de band van de Islaam. Als jij je niet kunt verplaatsen in deze broeders, verplaats jezelf dan maar in iemand wiens moeder is gedood. Als je het zelfs dan nog niet begrijpt, dan moet je je afvragen waar de ra7mah in jouw hart is terwijl jij dan zogenaamd het ware geloof aanhangt.


bloedbanden zijn ook voor een Christen geen enkele issue dus ik begrijp niet zo goed waarom je hier mee komt.
Mijn vraag gaat ook niet over wiens moeder is gedood maar over in hoeverre de actie die ik noemde Islamitisch verantwoord is?

Pagina's : [1] 2 3 4