Bekijk volle/desktop versie : Journalist blijkt Spion!



Pagina's : [1] 2

06-02-2010, 20:37
AMSTERDAM - Een rel rond twee Nederlandse spionnen heeft in Afghanistan tot een drama geleid. Als gevolg viel er vermoedelijk ten minste een Afghaanse burgerdode.

Tal van geheime operaties van de militaire inlichtingendienst MIVD werden daarbij bovendien 'opgeblazen'. Premier Balkenende is hierover in augustus vorig jaar geïnformeerd, zo blijkt uit een exclusieve reportage vandaag in De Telegraaf.

Bermbommen

De operaties waren opgezet door twee Nederlandse spionnen, die gebruik maakten van een infiltrant en enkele nepbedrijven. Via deze bedrijven werd bij de Taliban informatie ingekocht over onder meer plaatsing en productie van bermbommen.

De Nederlandse spionnen werden medio 2007 doelwit van een intern onderzoek in verband met vermeende zelfverrijking. Hoewel de beschuldigingen onwaar bleken, liepen tijdens de schorsing hun operaties in Kaboel en Oeroezgan vast.

Zo werden tipgevers niet meer betaald. De infiltrant werd door fouten van ambassadepersoneel ontmaskerd als een spion voor de Nederlandse troepen. Een stamoudste die een Nederlandse geheim agent onderdak verleende, werd in diezelfde periode voor zijn woning doodgeschoten. Hij huisvestte een journalist, die in werkelijkheid een spion was voor de MIVD. De infiltrant, die ongewild spil werd in het spionagedrama, vreesde voor zijn leven en vluchtte in augustus 2009 naar Nederland. De man, die in Nederland een gezin heeft, claimt door twee Nederlandse ministeries te zijn misbruikt bij het uitvoeren van geheime opdrachten.

De landsadvocaat heeft de man inmiddels laten weten dat Nederland niks voor hem kan doen.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/5969276/__Spionage_mislukt__.html?p=39,1

06-02-2010, 20:40


Zijn verdiende loon.

06-02-2010, 21:05

Citaat door Brad_Pitt:
Kijk eens aan. Dezelfde relbavianen die normaal de Telegraaf vervloeken en janken dat het allemaal verzonnen nieuws is plaatsen nu topics met Telegraaf nieuws. Nu is het natuurlijk ineens betrouwbaar. Alleen wanneer het jou uitkomt.

Geeft maar weer eens aan met wat voor achterlijk en achterbaks tuig we hier te maken hebben.



En nu geloof jij het niet omdat het in de Telegraaf staat?

06-02-2010, 21:26

Citaat door Brad_Pitt:
Wat een ontzettende achterlijke vraag aangezien je net mijn post hierboven hebt gelezen.

Idioot.



Je uitbarsting gaat over 'anderen' je hebt niks gezegd over wat je er zelf van vindt.


Fhamator.

06-02-2010, 21:45



Citaat door Brad_Pitt:
Als ik anderen om een bepaalde reden voor hypocriet uitmaak denk je dan dat ik hetzelfde zou doen?
Dat ik dit nog moet uitleggen.

Dom kind.



Ja dat denk ik wel en daarom probeer je het met gescheld te overschreeuwen


Fhamator.

06-02-2010, 21:52
pitt? Nog iets zinnigs te melden?

06-02-2010, 22:19

Citaat door Brad_Pitt:
Ja, dat je een walgelijk hypocriet kutventje bent. Van het ergste soort.

En verder wat te melden?

06-02-2010, 22:23

Citaat door Brad_Pitt:
Jij misschien? Misschien kun je laten blijken hoe je een hekel hebt aan dit soort achterlijk hypocriet gedrag van je moslimbroeder.

Wacht even de rest afsluiten alle anacheeds weg nieuwes uit afghanistan en irak sluiten.

Ik richt me nu tot Brat geert. Als jij gelijk had dan had ik jou het gegund maar helaas niet. Abu-hamza toont geen hypocriet gedrag,

Nu jij,.

06-02-2010, 22:26

Citaat door Lantismo:
En verder wat te melden?



Gilles de la Tourette?

06-02-2010, 22:27

Citaat door Brad_Pitt:
Typisch moslimgedrag weer. Ontkennen.
Wat zielige mensjes zijn jullie toch.

Typisch westersgedrag weer altijd gelijk willen hebben en maar ontkennen.

Wat jank je nou Brad? Geef aan waarin Abu-hamaza Hypocriet gedrag toont?

06-02-2010, 22:33

Citaat door Brad_Pitt:
???

Ok, ga naar pagina 1 en begin opnieuw te lezen met je domme kop en dan heb je je antwoord.

gedaan maar niks gevonden

06-02-2010, 22:39
Wat is er hypocriet aan het plaatsen van een artikel in een nederlandse krant die nederlandse bronnen aanhaalt over een mislukte actie. Wat hypocriet is duizenden artikelen uit vage bronnen over mensen die niks gevraagt wordt over het onderwerp. Dus als fox nieuws weer eens zegt dat Noord Korea weer eens wat monsterlijks heeft gedaan zonder een enkele noord koreaan om zijn of haar mening te vragen...das hypocriet ja.

06-02-2010, 22:53



Citaat door Brad_Pitt:
Wederom laat je je domheid zien.



Ik heb net een sticker gewonnen Brad, Noem me niet dom.

06-02-2010, 22:54
Er zat vast een kern van waarheid in wat ik schreef anders zou een pvvertje niet zo reageren denk ik:

Journalist blijkt Spion! 06-02-2010 22:05 Brad_Pitt Primitieve hond

06-02-2010, 23:05

Citaat door AbuHamza:
Er zat vast een kern van waarheid in wat ik schreef anders zou een pvvertje niet zo reageren denk ik:

Journalist blijkt Spion! 06-02-2010 22:05 Brad_Pitt Primitieve hond


Heb jij een puntje gekregen van Primitieve Hond? Ik heb een puntje gekregen van Achterlijke hond

Misschien zijn het broers

Pagina's : [1] 2