Bekijk volle/desktop versie : sahar (voodoo)



06-02-2010, 14:28
lieve mensen,

ik wil heel graag mijn verhaal met jullie delen. Ik ben een marokkaanse gelukkig getrouwde vrouw van 23. mijn man en ik hebben samen een dochter van 1.5jaar. mijn man en ik hadden 9maanden verkering toen we trouwden ik ben nu 4 jaar getrouwd en nog steeds zijn we heel erg gelukkig met elkaar. ik wil jullie iets vertellen wat met sahar (voodoo) te maken heeft, heb het net pas meegemaakt dus dit is een persoonlijke verhaal en geen bullshit!!



Mijn man,dochter en ik wouden even 2 weken op vakantie rond januari. We hadden italie,tunesie in ons gedachten maar toen we aan het boeken waren via internet kwamen we met agadir marokko dus. dat leek ons wel leuk omdat we van de zomer wouden gaan maar was te warm voor mijn dochtertje. in de winter is het daar 25 graden dus dat zou wel lekker zijn.

nou we hadden onze ticket geboekt, en waren op zoek naar een leuke hotel, die hadden we gevonden 5sterren hotel kenzi europa.

we gingen 19januari tot 29 dus 10 dagen.

we kwamen aan het was leuk mooie hotel alles,
er was daar een serveerder die altijd naar mij keek terwijl ik met me man en dochter gezellig aan het genieten was. ik trok me er niks van aan hij serveerde ons elke dag drankjes, ik dronk meestal lipton thee of koffie,
nou ongeveer 5 dagen later begon ik ook naar hem te kijken en kreeg ik snellere hartkloppingen als ik hem zag terwijl altijd mijn man en dochter bij mij zijn, ik wou hem altijd graag zien, het ging door tot we bijna weggingen wij gingen op vrijdag weg 1 dag ervoor dus donderdag was mijn man in de hotel kamer aan het slapen en mijn dochter en ik waren in het hotel, ik zat daar hem alleen maar aan te staren ik was gewoon echt gek op hem!
als hij langs liep bleef ik maar kijken en hij naar mij, ik werd gewoon gek ik trilde helemaal ik ad niks ik dronk die avond alleen de thee die hij mij bracht.

later die avond sprak hij met mij en zei mag ik je email, ik gaf hem mij email en hij gaf me zijn nummer. later liep ik naar buiten om naar mijn hotelkamer te gaan, ik kwam hem tegen en hij sprak met me en zei tegen me wanneer ga je weg en wat is je naam enz..
hij vroeg of we elkaar morgen ochtend konden zien, dus de dag waarop we naar nederland vertrokken. ik zei ja is goed!

mijn man die zat al in de hotel hij was al wakker dus ik was gewoon een paar meter van hem vandaan met iemand anders aan het praten en ik vond dat niet eens erg.

later in de avond toen mijn man,dochtertje en ik gingen slapen dacht ik alleen aan hem ik sliep niet niks.

het was half 9 vrijdag 29 januari dag van vertek.we gingen rond 3 uur weg van het hotel. de 10 dagen dat we daar waren gingen we elke ochtend om 9uur ontbijten in het hotel. mijn man besloot om niet mee te gaan ontbijten hij bleef slapen, dus daar was ik erg blij om!

die serveerder zijn naam is achraf.

achraf en ik spraken af rond 11 uur ik was zoooo erg verliefd op hem dat ik er gek van werd!!! we waren samen in het hotel aan het praten, mijn dochter was er ook bij, hij speelde met haar enz en hij zei van alles tegen mij om mij gek te maken, ik hield gewoon meteen van hem heb maar 1 keer met hem gesproken en was maar 1 keer met hem en dat terwijl ik een lieve man en een kanjer van een kind heb.
we bleven tot 1 uur bij elkaar.
ik wou niet terug naar mijn man gaan, ik wou niet met hem naar nl.
ik wou bij hem blijven. ik wou alles opgeven en bij hem blijven samen met mijn kind. hij zei dat hij alleen stage liep in het hotel hij zei dat hij niks heeft hij zei dat hij in de huis van zijn ouders leefde alleen en dat hij leeft van de fooitjes die hij krijgt tijdens het serveeren.
en dan nog wou ik met hem leven we hadden plannen gemaakt dat we bij elkaar zouden komen en samen zouden leven. ik had besloten om te gaan maar wou niet diep van binnen gaan.

ik nam afscheid van hem en liep naar mijn man die op ons aan het wachten was in onze hotelkamer. hij vroeg waar ik was ik zei dat ik met een paar dames aan het praten was hij zei oke.

rond 3 uur gingen we weg we pakten een taxi en ik zat de hele tijd met mijn gezicht omgedraaid te janken hij zat samen met onze dochter te spelen.
ik dacht totaal niet oh kijk wat ik ze aandoe ofzo ik dacht alleen maar aan achraf dat ik bij hem wil zijn. we zaten op het vliegveld en in mijn gedachten zit alleen ik wil terug ik wil terug naar achraf.

toen we in het vliegtuig zaten dacht ik weer alleen maar aan achraf en huilde huilde. ik ging met mijn hoofd liggen zodat mijn man dat niet zag.
mijn man sprak de hele tijd met me en ik had daar geen behoefte aan.
hij hield me vast maar wou dat liever niet heel erg.

we kwamen thuis aan mijn man die ging douchen en ik belde meteen achraf naar marokko. we zeiden dat we elkaar misten en dat ik ben aangekomen enz we namen afscheid en hingen op.
de volgende morgen dus zaterdag ging mij man werken en ik belde hem meteen op we bleven uren aan de telefoon we zeiden dat we van elkaar hielden en dat we niet zonder elkaar konden en hij zei dat we bij elkaar komen en gelukkig gaan leven.ik vergat alles wat mijn man en ik hebben ik dacht alleen aan achraf.

ik wou bij hem zijn ik ging kijken voor een vliegticket had echt bijna geboekt om naar hem toe te gaan samen met me dochter.

in de avond als mijn man tegen mij zegt kom we gaan slapen zeg ik tegen hem ga jij maar ik kom zo.
en dan blijf ik op de bank slapen met achraf aan de telefoon, volgende dag dus zondag het zelfde ik werd wakker, wou zo graag dat mijn man wegging zodat ik achraf ging bellen.
mij man ging later weg en ik belde achraf meteen als ik hem sprak werd ik steeds gekker en gekker wou gewoon naar hem toe en dit allemaal weggooien mijn man,huis, ouders, broers en zussen.ik zou gaan met me kind alles leek makkelijk. we spraken met elkaar op msn en door de telefoon die dag, toen mijn man thuis kwam sprak hij met me en lachte met me maar ik had daar geen behoefte aan ik sprak liever niet met hem.

ik sliep die avond weer alleen zei tegen mijn man ik ga nog tv kijken.
me man zei kom we gaan samen film kijken. ik zei nee.

ik wachtte tot hij sliep en belde achraf weer.

de volgende dag maandag dus weer hetzelfde,

later in de avond sprak ik met mijn man over scheiden ik zei tegen hem ik wil niet meer bij je zijn en als we ooit scheiden dan moeten we als vrienden met elkaar omgaan want we hebben een kind samen enz. ik zei tegen hem ik wil op vakantie alleen naar marokko om na te denken enz.. ik meende dat allemaal maar mijn man die kent me goed hij ging lachen en grapjes erover maken hij dacht dat ik dat niet meende..

een uur later zei ik tegen hem ik meen dit allemaal en ik ben niet meer verliefd op jou, ik hou van iemand anders en ben verliefd op iemand anders hij dacht nog steeds dit kan niet.

later zag hij dat ik het meende en ik had alles verteld aan hem.

hij huilde hij zegt dit kan niet meen je dit!! hij haalde alles naar boven en zei ik voelde al zoiets maar dacht nee dat is onmogelijk.

hij zei wil je dit allemaal weggooien ik zei ja ik hou niet meer van je ik wil bij iemand anders zijn.

hij was meteen begripvol en zei kom we gaan naar je moeder want je bent je zelf niet. ik zei ga jij maar ik ga nergens heen, hij smeekde mij kom we gaan, hij huilde en ging naar mijn moeder toe en had haar meegenomen naar onze huis.
toen hij weg was belde ik mijn zus huilend op en vertelde alles aan haar en ik huilde en was bang dat mijn man iets zou overkomen.

later toen mijn moeder en mijn man kwamen,
die bedachten meteen dat dit onmogelijk was en zeiden dat achraf sahar (voodoo) bij mij hebt gedaan en toen pas werd ik een beetje wakker en ging ik bedenken dat dat mogelijk was.ik zei tegen me moeder en mijn man ik hou van hem ik wil naar hem toe. mijn man en moeder die zeiden dat het goed komt en ik zeg tegen hun ik wil dat jullie weg gaan laten jullie mij alleen. mijn moeder die ging naar huis en later zij mijn man tegen mij kom we gaan slapen en hij hield me de hele avond vast en zei dat het alleemaal goed komt. de volgende morgen gingen we naar de fki en die had een uur lang koraan gelezen om mij te helpen en hij kwam er achter dat achraf wat in me drankjes deed.zo kreeg hij mij dus zo gek ik kon alleen maar huilen en denken waarom is dat mij overkomen.
ik dacht daarna pas aan mijn man kind famillie,
ik voelde weer wat voor mijn man.
die avond kwamen we thuis en mijn man die bleef zo sterk en zei dat alles goed komt en ik neem je niks kwalijk je was je zelf niet hij heeft me echt gesteund. we geloven niet dat dit ons is overkomen we horen altijd die verhalen maar je denkt nooit dit kan mij overkomen.
echt voordat je het weet kan je leven in 1klap veranderen. ik wou alles opgeven en naar iemand gaan die ik niet eens echt ken. ik heb die telefoonnummer van hem waar mijn man bij was verbrand en zijn msn geblockt enz.. ik denk nu anders over achraf, mijn liefde voor hem is er niet meer en ik denk alleen maar ik hoop dat god hem goed gaat straffen.


lieve mensen pas goed op,
je leven die kan iemand in 1 klap voor je veranderen zonder dat je het in de gaten hebt, ik had nooit gedacht dat ik van iemand anders zou houden.
ik ben altijd gek op mijn man geweest ik ben blij dat ik met hem ben terug gekomen en niet daar was gebeleven. ben blij dat ik het meteen heb verteld anders was ik zeker naar hem toe gegaan.
alhamdoulah gaat het heel goed met mij nu en tussen mij en me man.
ik luister dagelijks koraan dat helpt mij.

p.s pas op mensen als jullie naar agadir gaan ze zeggen dat daar veel sahara wonen. er zijn namelijk meer mensen die dit hebben meegemaakt in agadir!!

m.v.g. anoniempje

06-02-2010, 14:32


Wow
Dat is heftig.
Dat mensen dan gewoon veranderen.

06-02-2010, 14:35
Niet te gelven, maar is er dan niets waarodoor je dat kunt voorkomen?

06-02-2010, 16:45
ik kon er helemaal niks aan doen ik volgde gewoon mijn hart en of ik daarmee iemand zou kapot maken dat maakte helemaal niet uit voor mij.

06-02-2010, 18:52


Woooowww

Meid ik zeg je me moeder heeft het zelfde meegemaakt.
Ze luisterde niet meer naar vader en deed nooit iets
alleen waar zij zin in had...

Maar nu is ze de oude zoals vroeger en we zijn alleemaal
weer gelukkig.

06-02-2010, 19:28
ja gelukkig maar,

ik begin ook steeds meer de oude te worden maar het is toch nog steeds niet als in het begin dat weet iedereen ook ze vragen me 20keer per dag hoe het gaat.
maar dit is ook pas een 8dagen geleden,

groetjes

07-02-2010, 17:30
DAt mensen dit kunnen doen bij iemand wat zal hij in HIERNAMAAls vertellen.
Moge allah jouw en je gezin alle sabar geven en hem INSALLah straffen voor zijn daden.:
meid volhouden

GR love_moessie

07-02-2010, 17:42
god zal hem zeker straffen!

dank je wel.

07-02-2010, 21:39
woow, dat je dat echt hebt mee gemaakt
echt goed van je man dat hij achter je bleef staan, de meeste mannen zouden hun vrouw allang het huis hebben geschopt, dat noem ik nou echte liefde. En het is nog maar zo kort dat het is gebeurd.

ik hoop inshallah dat je weer helemaal de oude bent!

x

07-02-2010, 21:44
hey dankjewel,

ja me man die steunt me erg goed, ik mag zeker boffen met hem!

het gaat nu beter met mij,maar ben niet helemaal de oude maar hij blijft ze best doen zodat ik daar niet aan denk enz..

maar komt wel goed insallah.

ben blij dat ik het snel heb vertelt aan iedereen.

07-02-2010, 21:58
Het is niet alleen Agadir,ze zijn overal

07-02-2010, 22:11
ja ik weet het, maar er waren nog 3 andere vrouwen die dit hebben meegemaakt in agadir vandaar.

maar naast dat hebben we erg genoten van agadir en er waren een heleboel leuke mensen!!

07-02-2010, 22:14


van hetzelfde hotel ?