Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Parfum voor je haren.



Pagina's : [1] 2

27-06-2004, 15:19

Citaat door MinZa:
Wie weet of je dat ergens kan krijgen?

Mijn haren ruiken altijd maar één dagje lekker naar conditioner. En als je buiten loopt kom je al gauw in aanraking met sigarettengeur enz.


En gewone parfum op je haren spuiten is slecht voor je haren.

Wie o wie, weet waar je zoiets kan kopen ?
.

27-06-2004, 15:22


Sorry ik kan je niet helpen, maar het zal wel handig zijn!

27-06-2004, 15:23
moet je een conditioner kopen van andrelon. ruikt echt lekker joh en het blijft echt lang lekker ruiken. en het helpt ook tegen pluizig haar, en het geeft een mooie natuurlijke glans, maar daar heb ik eerlijk gezegd niks van gemerkt, alleeen het ruikt wel heeerlijk

27-06-2004, 15:43
Miskiena

27-06-2004, 16:57


Heb gelukkig gen last meer van sinds ik een hoofddoek draag .

En je haar vaak wassen is sowieso niet goed he, dus het zal wel handig zijn.

27-06-2004, 18:19

Citaat:
Origineel gepost door MinZa
Wie weet of je dat ergens kan krijgen?

Mijn haren ruiken altijd maar één dagje lekker naar conditioner. En als je buiten loopt kom je al gauw in aanraking met sigarettengeur enz.


En gewone parfum op je haren spuiten is slecht voor je haren.

Wie o wie, weet waar je zoiets kan kopen ?
Heb je het al bij de betere parfumerie's geprobeerd? Ici Paris, Douglas enz.

27-06-2004, 18:48

Citaat:
Origineel gepost door MinZa
, het is best frustrerend. Ik wil gewoon dat mijn haren lekker ruiken, en door de vieze buitenlucht gaat dat nu eenmaal niet. Ik hou er niet van als mijn haren niet fris ruiken.

Ik smeer er nu een bepaalde creme in, maar die houdt niet lang.
Ik weet wat je bedoelt..Ach ja wie weet is er ergens nog een hulpmiddeltje voor je

27-06-2004, 19:36

Citaat:
Origineel gepost door MinZa
Wie weet of je dat ergens kan krijgen?

Mijn haren ruiken altijd maar één dagje lekker naar conditioner. En als je buiten loopt kom je al gauw in aanraking met sigarettengeur enz.


En gewone parfum op je haren spuiten is slecht voor je haren.

Wie o wie, weet waar je zoiets kan kopen ?
Een aantal merken hebben in hun geurlijn ook haarparfum...zo heb ik al enige tijd de haarparfum van Angel, die is zow lekker
Kijk eens bij Ici-paris of Douglas, daar zul je zeker wel iets vinden.

P.s. dat je van parfum grijs haar krijgt is een grote FABEL!!!

27-06-2004, 20:07

Citaat:
Origineel gepost door La__Haine
[B]Dan moet ge het vooral gaan doen in u haar spuiten.
ZAL JE ZIEN!
Ik weet zelf nie ofda een fabel is of nie.
Maar ik doe het liever nie.
Stel da het toch waar is? [/B]
Meid,
of je wel of geen grijs haar krijgt ligt aan de concentratie pigment in je haarschachten, die neemt namelijk af naar mate je ouder wordt en heeft niets te maken met het feit dat je parfum voor je haar gebruikt!!!
Groetjes Jeblia
p.s. waar haal jij je adviezen vandaan??!? Zag ook al dat je op een topic reageerde met de opmerking dat je van zeep puisten op je gezicht krijgt

27-06-2004, 22:31

Citaat:
Origineel gepost door La__Haine
[B]Ja.
Maar ik vertrouw da toch nie zo se.
Doe het liever nie.
Trouwens parfum dient voor op u te spuiten en nie voor op u haar.
En nog iets.
Waarom zijn er dan sommige jonge mensen die ook dan grijs haar hebben?
En da van da gezicht wassen met zeep.
Echt waar ik heb da gelezen!!
Nooit doen echt waar!! [/B]
Dat sommige mensen op jonge leeftijd grijs haar hebben, is genetisch bepaald.
Ennuh....wanneer je je gezicht wast met zeep krijg je op den duur een droge huid. Een droge huid is absoluut geen bodem voor puistjes, die komen juist wanneer je een vette huid hebt (wat dus onmogelijk het geval kan zijn bij overmatig zeepgebruik voor je gezicht)!!!
Groetjes Jeblia

27-06-2004, 22:51
Meiden toch!!!

Nou ik spuit soms ok parfum in mijn haar en ik heb geen ene grijze haar in mijn haar! o:

Het klopt wat jeblia zei over een droge huid van het te vaak gerbuiken van zeep. Daar kun je echt geen puistjes van krijgen. Puistjes vormen zich door te veel talg in de talgklieren. Dat hoopt zich op en dan krijg je puisten! Simpel!

Wat je ook kunt gebruiken om je haar lekker te laten ruiken is haarlotion van Zwitsal. Is echt heerlijk! Je moet het wel 2 keer per dag ofso gebruiken, en dan heb je een heerlijke baby geur in je haar.

Ik draag alhamdoulilah hoofddoek, dus dat probleem heb ik niet. En ik vind het wel vervelend om met meiden te zoenen--> groeten wiens haar stinkt of 'zver is' --> geur van buiten. En dat komt nogal vaak voor.

Maar ja... Succes en ik hoop dat mijn tip waardevol zal zijn insha allah!

Wassalaam.


28-06-2004, 09:29
Jill Sanders heeft een erg lekker ruikende parfum speciaal voor je haren! De geur blijft lang zitten ook al ga je naar buiten en er zitten geen schadelijke stoffen in die je haar kunnen verpesten.
Best wel prijzig , t is een klein flesje maar t is maar wat je er voor over hebt.

05-07-2004, 00:07



Citaat:
Origineel gepost door chingygirl
moet je een conditioner kopen van andrelon. ruikt echt lekker joh en het blijft echt lang lekker ruiken. en het helpt ook tegen pluizig haar, en het geeft een mooie natuurlijke glans, maar daar heb ik eerlijk gezegd niks van gemerkt, alleeen het ruikt wel heeerlijk
jah walah die ruikt echt lekker en blijft inderdaad lang lekker ruiken tot aan het eind van de dag en je haar voelt ook zachter aan

09-07-2004, 13:32
Chanel heeft een haarparfum van de geurlijn Coco Mademoiselle. Het ruikt eGgt heeeeeeerlijk!!!

09-07-2004, 14:35
Ja die supadupa bedoelt is echt heeeerlijk!! Moet je zeker aanschaffen je haar ruikt de hele dag fantastisch!!

Pagina's : [1] 2