Bekijk volle/desktop versie : Vroeger toen ik klein was en op vakantie in marokko..



05-02-2010, 18:27
Vroeger heeeeeeeeel vroeger


als ik dan buiten was gingen de jongens van de buurt mij ze3ma pesten dan zijden ze heeeeee

bakra hollandia...

altijd keer op keer. op een geven moment werd ik het zooo bui toen riep ik terug hsen bakra hollandia hala Hmar djel el magreb..


ik vertelde mijn mannetje dit vorige weeek hij helemaaal in een deuk..


die jongens dachten zehma leuk te zijn tot de bittewaarheid tot hun doordrong

05-02-2010, 18:30




wij gingen altijd van die kleine balonnen kopen gingen we naar sta7 vullen met water en dan boetsh batsh boem tegen mensen aangooien

05-02-2010, 18:37

Citaat door LOULOU22:


wij gingen altijd van die kleine balonnen kopen gingen we naar sta7 vullen met water en dan boetsh batsh boem tegen mensen aangooien




toch niet naar oude mannetje in hun kartje bleek middel verkopen.

05-02-2010, 18:44
eerlijk we gingen ijs stelen, me zus en neef gingen de verkoper ompraten en ik ging dan ijs stelen polo zoals ze dat vroeger zeiden

later vertelden ze ons dat ze met de einde van de punt van de kroon hun oren mee ging schoonmaken sindsdien waren we gekapt

05-02-2010, 18:56


hahaha

vroeger ging ik samen met mijn nichtjes boven de sta7 Eieren gooien naar beneden vooral op onze buurjongens.
we hadden zo hekel aan hun

05-02-2010, 18:59

Citaat door LOULOU22:
eerlijk we gingen ijs stelen, me zus en neef gingen de verkoper ompraten en ik ging dan ijs stelen polo zoals ze dat vroeger zeiden

later vertelden ze ons dat ze met de einde van de punt van de kroon hun oren mee ging schoonmaken sindsdien waren we gekapt





wallah die verhaal ken ik ook

je bedoelt die hooentjes van een soort van koekpappier..


hhahhahhahahaha heb lang gedacht dat dat gewoon verzonnen was maar mijn maag begint spontaan te draaien

05-02-2010, 19:04
ja hahahahahahah

wat we ook deden bij de wc gingen we altijd gluren.