Bekijk volle/desktop versie : iemand ervaring met pre-seed???

Pagina's : 1 [2] 3 4

21-08-2010, 10:18

Citaat door moi1985:
ja best dat je hem gebruikt wanneer je ovulatie plaats vind, je mag hem wel dagelijks gebruiken maar omdat het beetje prijzig is raad men aan om enkel tijdens de ovulatie te gebruiken.

dat niet alleen kijk Vraag:
Kun je Pre-seed ook gebruiken tijdens niet vruchtbare dagen, als de vagina wel een lage PH-waarde heeft, of veroorzaakt dit dan dat de balans verstoord wordt van de vagina en dat een schimmelinfectie het gevolg is?

Antwoord:
Je kunt Pre-Seed ook tijdens de onvruchtbare dagen gebruiken zolang dit maar niet dagelijks is. Tenslotte is het sperma van de man ook vrijwel basisch en geeft ook niet altijd aanleiding tot een infectie. Ga je het echt intensief gebruiken dan loop je inderdaad de kans om je vaginale flora zo te verstoren dat je eerder een Bacteriële Vaginose dan een schimmelinfectie kunt oplopen. Nodig is gebruik van Pre-Seed tijdens de onvruchtbare dagen niet en aangezien Pre-Seed toch een wat duurder glijmiddel is zou ik het alleen vanaf een aantal dagen voor en tijdens je ovulatie gebruiken. De rest van de maand kun je gewoon een ander glijmiddel gebruiken.

ik wil geen andere glijmiddel gebruiken want dan maakt het goeie zaad dood . en hoe duur is het dan omg? 20 e tog? en ik weet nu zowiezo niet wanneer me ovulatie plaats vind.

21-08-2010, 15:04

Citaat door sissyy:
dat niet alleen kijk Vraag:
Kun je Pre-seed ook gebruiken tijdens niet vruchtbare dagen, als de vagina wel een lage PH-waarde heeft, of veroorzaakt dit dan dat de balans verstoord wordt van de vagina en dat een schimmelinfectie het gevolg is?

Antwoord:
Je kunt Pre-Seed ook tijdens de onvruchtbare dagen gebruiken zolang dit maar niet dagelijks is. Tenslotte is het sperma van de man ook vrijwel basisch en geeft ook niet altijd aanleiding tot een infectie. Ga je het echt intensief gebruiken dan loop je inderdaad de kans om je vaginale flora zo te verstoren dat je eerder een Bacteriële Vaginose dan een schimmelinfectie kunt oplopen. Nodig is gebruik van Pre-Seed tijdens de onvruchtbare dagen niet en aangezien Pre-Seed toch een wat duurder glijmiddel is zou ik het alleen vanaf een aantal dagen voor en tijdens je ovulatie gebruiken. De rest van de maand kun je gewoon een ander glijmiddel gebruiken.

ik wil geen andere glijmiddel gebruiken want dan maakt het goeie zaad dood . en hoe duur is het dan omg? 20 e tog? en ik weet nu zowiezo niet wanneer me ovulatie plaats vind.

nee zeker geen ander gebruiken ja ik had bovenstaande tekst gezien maar niet helemaal gelezen , het is idd 20 euro. Je kan gebruik maken van ovulatietesten dan weet je wanneer je ovulatie plaats vind.

21-08-2010, 15:14
maar die ovulatietesten zijn zoo duur ik geloof 13 euro voor 1 zo`n ding.

21-08-2010, 15:16

Citaat door pyamaGirl:
maar die ovulatietesten zijn zoo duur ik geloof 13 euro voor 1 zo`n ding.

kruidvat 5 tests voor 10 euro

21-08-2010, 16:04

Citaat door moi1985:
kruidvat 5 tests voor 10 euro

ooh bedankt dan zijn ze toch niet zo duur. weet jet toevallig ook van wat voor merk ze zijn

21-08-2010, 16:12

Citaat door pyamaGirl:
ooh bedankt dan zijn ze toch niet zo duur. weet jet toevallig ook van wat voor merk ze zijn

geen dank, van het merk kruidvat zelf ze zijn evengoed als de andere

21-08-2010, 16:42
is het ook toegestaan voor vrouwen die niet worden ongesteld en wel last hebben per maand en dat ze kunnen gebruiken voor om ongesteld te worden???

21-08-2010, 17:18

Citaat door sissyy:
wat ik net las op de site van moi1985 is dat je niet dagelijks met pre seed kan gebruiken dat is wel jammer

Waarom elke dag gebruiken is toch zonde. Ik heb het de 2 meest vruchtbare dagen gebruikt.

21-08-2010, 17:32

Citaat door moi1985:
nee zeker geen ander gebruiken ja ik had bovenstaande tekst gezien maar niet helemaal gelezen , het is idd 20 euro. Je kan gebruik maken van ovulatietesten dan weet je wanneer je ovulatie plaats vind.

Hoe werkt een ovulatietest?

Citaat door nadiak:
Waarom elke dag gebruiken is toch zonde. Ik heb het de 2 meest vruchtbare dagen gebruikt.

Hoe lang kun jij preseed gebruiken met een doos? is het jouw gelukt om zwanger te raken darnaa?

21-08-2010, 17:35

Citaat door prisonbreak:

Hoe lang kun jij preseed gebruiken met een doos? is het jouw gelukt om zwanger te raken darnaa?

Zitten 6 in, dus als je 2 per maand gebruikt 3 maanden en als je 1 per mand gebruikt 6 maanden. Bij de eerste keer gebruiken was het raak, maar ik weet niet of het daardoor komt als sebbab snap je. Kan ook toeval geweest zijn. Allahuhlem

21-08-2010, 17:47

Citaat door nadiak:
Zitten 6 in, dus als je 2 per maand gebruikt 3 maanden en als je 1 per mand gebruikt 6 maanden. Bij de eerste keer gebruiken was het raak, maar ik weet niet of het daardoor komt als sebbab snap je. Kan ook toeval geweest zijn. Allahuhlem

Dus ik kan het of 3 maanden gebruiken of 6, en als ik wil 3 dagen achter elkaar per maand gebruiken kan het ook?
Er is niks mis mee met sebbab,kan altijd proberen. Heb jij lang gewacht om zwanger te worden voor preseed?

21-08-2010, 17:54

Citaat door Inspiratieloos.:
Bedankt voor de tip.

TS ik gebruik preseed deze week voor het eerst. Vond m niet erg fijn in gebruik in tegenstelling wat ik op de website had gelezen. Maar ja eind van de maand kijken of ik pregnant ben.

Inshallah ben je snel zwanger.

ps ik ben wel blij dat ik het wel besteld heb, want ik moet alles ff proberen.

Je bent zwanger, zie ik.

21-08-2010, 18:08

Citaat door prisonbreak:

met een ovulatietest kan je weten wanneer je het meest vruchtbaar bent, zo'n test werkt net hetzelfde als een zwangerschapstest eigenlijk, als het roze kleurt ben je aan het ovuleren.. Begrijp je het een beetje?

21-08-2010, 22:11

Citaat door moi1985:
met een ovulatietest kan je weten wanneer je het meest vruchtbaar bent, zo'n test werkt net hetzelfde als een zwangerschapstest eigenlijk, als het roze kleurt ben je aan het ovuleren.. Begrijp je het een beetje?

Zijn die van de kruidvat betrouwbaar?
Kun jij vergeod krijgen van de verzekering?

21-08-2010, 23:39

Citaat door prisonbreak:
Zijn die van de kruidvat betrouwbaar?
Kun jij vergeod krijgen van de verzekering?

Ja ik heb toch veel goede reactie's gehoord over kruidvat ovulatietesten, ik heb dat zelf ook gebruikt.

Uhm dat weet ik niet dat dat vergoed word dat denk ik niet Allah oeahlam.

Pagina's : 1 [2] 3 4