Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid In oktober 2010 wil ik trouwen maar geen kanidate



05-02-2010, 10:56
Hallo allemaal..ik heb hier een acount aangemaakt omdat ik regelmatig hoor dat er best wel serieuze dames hier te vinden zijn..en hoewel ik ook klaar ben voor een serieuze start ik hier een zoektocht naar de ware.

Ik ben Samir 24 jaar oud woon in Dordrecht en in Marokko woon ik Tanger oorspronklijk zijn wij van Nador. Ik spreek zowel Arabisch als Berbers. Ik ben 180 lang en ben licht getint van huidskleur..kort haar en zie er netjes uit. Van beroep ben ik systeembeheerder en werk bij Ordina.

Ik zoek trouwens geen onzin meisje..en om alle gaatjes dicht te gooien en infecties te voorkomen pak ik dit heel serieus aan mischien beetje te maar goed ik doe het op mijn eigen manier en als jij denkt dat je er klaar voor bent dan lees je eerst de tekst hier onder.

Stuur mijn prive bericht met alles over je zelf als jij binnen zeer korte tijd een grote stap wilt zetten. MSN comminicatie doe ik niet aan omdat naar mijn mening voor veel mis comminicatie kan zorgen dus beter niet. 1 telefoongesprek is meer dan voldoende om wat leuks te doen samen.

Ik heb van me werk tot 15 februari vrij en omdat ik tijdens me werk weinig tijd heb zou ik je heel snel willen leren kennen..dus reageer alleen als jij dat wel kan. Ik wil wel als het klikt na de eerst afspraakje in contact komen met je ouders.

05-02-2010, 11:03


De ware zal je hier denk ik niet vinden, maar niet geschoten is altijd mis. Moge Allah je helpen vinden naar de vrouw die jij verdiend. Veel succes en geluk toegewenst.

05-02-2010, 21:58

05-02-2010, 22:14
laat deze jongen wat lachen jullie hem uit.

ewa jah willen jullie zeggen dat op m.nl zehma niemand met elkaar is getrouwd...

er zijn genoeg stelletjuhs die hier zijn ontstaan..

Broeder inch-allah vind je je prinses hier...