Bekijk volle/desktop versie : Lelijkste En Dikste op School?



Pagina's : [1] 2 3 4

04-02-2010, 17:46

Ik begin een nieuw verhaal, het gaat over een meisje dat in de brugklas zit en veel meemaakt. Het is NIET waargebeurd Enne, dit is mijn eerste verhaal, dus ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden :

... Ik hoorde me wekker afgaan en stond meteen op. Ik deelde m'n kamer met mijn zus dus ik mocht niet veel lawaai maken anders werd ze boos. Ik pakte me tas in het donker, propte me kleren en boeken erin, en ging naar beneden. Ik mocht nooit het licht aandoen anders maakte ik haar wakker en dan werd ze weer boos... Beneden kleedde ik me om. Ik zag er weer zo lelijk uit Ik had nooit, maar dan ook nooit iets leuks aan. Altijd was ik degene die er als een zwerver bijliep. Dat was niet het enige.. Ik was ook zo enorm dik.. Al had ik wel vrienden, vriendin die je eigenlijk niet echte vrienden kunt noemen.. Fake-Friends Ik wou dat ik een vriendin had waarmee ik me geheimen kon delen.. Die ik kon vertrouwen, waar ik me op me gemak voelde.. Maar die had ik niet en zou ik waarschijnlijk ook nooit krijgen...
Toen ik helemaal klaar was hoorde ik de bel gaan, ik deed de deur open en zag me ''vriendin'' staan.. Zij was eigenlijk best wel aardig maar niet zo dat ik er kon vertrouwen. Ik pakte me tas en ging de deur uit. Ik woonde vlakbij school dus kon gemakkelijk lopend gaan. Aangekomen op school ging ik naar me kluisje, dat er niet uitzag, pakte me spullen. Ik had als eerste gym.. Een blokuur.. O wat haatte ik dat! Ik ging naar de kleedkamer en kleedde me in de wc om.. Ik schaamde me voor me figuur.. Zo dik was ik!! Maar ik kon er niks aan doen.. Of eigenlijk wel? Minder eten! Maar dat lukte niet.. Ik was klaar en ging de gymzaal binnen. Zitten en wachten op de uitleg. Maar eigenlijk was ik niet zo'n stil meisje. In me gedachte wel maar als ik bij vrienden was niet. Ik wilde niet buitengesloten voelen dus deed ik altijd mee. We zouden turnenopdrachten doen, waar is dus heel slecht mee was! Met al die vetrollen zou ik toch niks kunnen??!
Lerares: Ben jij al geweest?
Ik: Nee maar ik kan het niet..
Lerares: Als je dat altijd zegt kun je je diploma niet halen! Je bent hier om het te leren, kijk Demi (Klasgenote) en ik helpen je wel. Ik deed een stap naar voren.. Het ging heel snel maar het lukte wel.. Alleen dan niet op m'n eigen kracht. Na de les kleedde ik me weer aan in de wc en liep naar de volgende les met 3 andere vrienden: Ayse, Chantel en Zara.. Maar toen zag ik..

Beetje te lange begin he Ik w8 op Uppes


04-02-2010, 18:03


je eerste fan meld zich

04-02-2010, 18:05
niet stoppen meid je doet het goed

04-02-2010, 18:10
upup ga snel verder
je tweede fan

04-02-2010, 18:30


up ga door pleace vandaag nog een vervolgje

04-02-2010, 18:34


EenUpjeVoorJou

04-02-2010, 20:20

Younes!!!! Maar daarachter.. Larissa Als ze nu naar me toe komt dan heb ik een groot probleem! Ik was niet zo sterk om haar aan te kunnen! En zij, ze had zoveel vrienden, zag er altijd super uit en was natuurlijk sterker dan mij.. Wat moest ik doen? Stel dat ik in elkaar word geslagen waar Younes bij is? Ik was smoorverliefd op hem!
Opeens zag ik dat Larissa op me afkwam. Ze duwde me en riep: Wat hoorde ik?
Ik keek er bang aan en zei: Wat hoorde je?
Larissa: Je kunt alleen een grote bek hebben als je roddelt he?
Ik keek om me heen en zag opeens een hele groep om me heen! Younes stond helemaal vooraan.. Ik moet mijn kans grijpen en haar afmaken!
Ik: Ja en jij denkt dat je hier de beste bent he? Kun jij niet alleen naar me toe komen? Heb je altijd die (Ik wees naar de meiden achter haar die net als haar, er super uitzagen) billenmaatjes nodig?!
Larissa keek me vol afschuw aan.. Ik hoorde iedereen om me heen roepen, fittie fittie!!!! En ik dacht, shit ik ga eraan.. Maar opeens kwam er een golf van woede over me heen en ik zag dat ze me een vuist wilde geven. Ik ontweek die en hoorde iedereen toen roepen: OOOOOOOWW!! En toen gaf ik haar met m'n voet een stomp in d'r maag, Ze kromp in elkaar maar ik liet me gaan en gaf er ook een paar in haar gezicht.. Het ging gewoon zomaar!!! Toen ze naar me keek, schrok ik! WOOOOOW hoorde ik weer om me heen en dat dacht ik ook...



04-02-2010, 20:28
ga snel verder meid l

04-02-2010, 20:29
UPUPUP meid ga snel verder

04-02-2010, 20:40
Upaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!

04-02-2010, 21:07
upppp ga verder nieuwe fan meld zich upp verder verder

04-02-2010, 21:11

WOOOOOW hoorde ik weer om me heen en dat dacht ik ook...
Wat? Heb ik dat gedaan? Ben ik zo sterk? Ben ik zo agressief? Wat heb ik gedaan.. Ik keek om me heen, ik hoopte dat Younes daar was, op me af kwam en me steunde.. Maar ik zag dat Younes weg was.. Zou hij me nu een agressieve bitch vinden? Of juist stoer? Ik wist niet wat ik moest doen.. Uit frustatie spuugde ik nog in haar gezicht en wilde wegrennen.. Maar toen kwam Chantel naar me toe, ook voor haar was iedereen bang, als ik haar niet had was ik dus ECHT een... Ze sloeg een hand om me heen en nam me mee.. Gelukkig maar! Als zij dat niet zou doen zou iedereen me haten! Toen kreeg ik opeens meerdere mensen met me mee.. Allemaal complimentjes: Ja lekker voor haar, moest ze maar niet stoer doen. Je moest er nog een stoot geven! En ik vond me sterk! Ik was zo blij...!
Ik ging dus naar de les, Frans, en trilde eigenlijk nog steeds.. Straks krijg ik nog problemen ofzo. Maar toen ik uit was.. Was er niets aan de hand. Ik bleef nog een uurtje op school, iedereen was trots op me dat ik de vijand heb verslagen..! Ik was erg blij.. Het was half 4 en ik was van plan naar huis te gaan maar Chantel en Ayse vroegen of ik met hun mee ging, de stad in... Voor het eerst! Ik wilde wel gaan maar we zouden eerst langs mijn huis gaan. Nadat ik dat had gedaan waren we eindelijk de stad in.. We liepen winkels in en uit, ik had geen smaak maar gelukkig hun wel dus kozen ze erg leuke kleren voor me.. Gelukkig had ik geld gespaard en kon ik het dus wel kopen! Eindelijk leuke kleren!


04-02-2010, 21:31


Toen ik thuis was liet ik mijn kleren zien, ik had 2 setjes gekocht: 1 Grijze skinnybroek met een leuke blouse erbij en een jilet erop, en een Blauwe skinnybroek met een roze tuni.. Ik was zo blij! Maar toen opeens ging de telefoon..
Zus: Ja hallo?
Telefoon: Ja Goedemiddag met Meneer van der Steen.. Van de school van Romaisa El Hannani..
Zus: Ja, kan ik u ergens meehelpen?
Telefoon: Nou Romaisa is vandaag bij een gevecht betrokken.. Ik werd gebeld door een ouder die vertelde dat haar dochter ernstig gewond is.
Nadat me zus ophing brak ze uit: WAT HEB JIJ GEDAAN? JIJ BENT ALTIJD DE LAST!! JE WORDT GESCHORST A KUTKIND!! KUN JE NOOIT EVEN RUSTIG DOEN?!.. Ze pakte me nieuwe kleren en zei: Die kun je wel vergeten! Ze pakte een schaar en begon ze allemaal te knippen en tussendoor zei ze: DIT GELD HEB JE ZEKER GESTOLEN HOE KOM JE AAN DAT GELD A DIEF!! En ik maar roepen: NEE ALSJEBLIEFT IK HEB ZO LANG GESPAARD NIET DOENNNN!!!
Opeens kwam ze op me af... Ze begon me te slaan te schoppen en ik.. IK LEED PIJN!! Waarom deed ze dit toch! Ik lag daar.. Bewusteloos op de grond.. Na een kwartier stond ik op, liep naar de badkamer, pakte een washandje en begon het bloed van m'n weg te halen... Opeens zag ik me zus bij de deur staan.. Ik werd bang en deinsde achteruit..


04-02-2010, 21:39
Upp Upp upp upp

Nieuwe fan:Kus:

Vroeger heb ik dit ook meegemaakt maar me zus steunde me juist
wel en vrienden tjaah die waren toen ook niet te vertrouwe.

04-02-2010, 21:56
zet nog een vervolg
je bent online
xnieuwefan

Pagina's : [1] 2 3 4