Bekijk volle/desktop versie : wie heeft er een super (blunder) bruiloft meegemaakt



Pagina's : [1] 2

04-02-2010, 17:12
Ben je wel eens op een bruiloft geweest, waar je dacht van wooow super of een bruiloft waar je liever niet bij had willen zijn.

Het kan ook een verloving, geboortefeestje zijn.

Wat ging er goed en wat ging er minder goed of helemaal fout.
Bijv catering, muziek etc

Ben benieuwd!! Of gaan alle bruiloften net goed.

04-02-2010, 17:30


ruzzie tussen beide familie's, omdat de mannen van de bruids kant bij de vrouwen aan het dansen waren. de bruidegoms kant waren daar fel op tegen. (waar ik hun ook gelijk in geef)

04-02-2010, 17:44

Citaat door getrouwddame:
nou ik had meegemaakt dat famillie van bruid en bruidgom ging vechten.
en het ging over de kost ewa jah was niet leuk voor de bruidtjes maja


Dat lijkt me wel heel erg.

04-02-2010, 17:50
een bruiloft is haast altijd een drama!

04-02-2010, 17:55


Wat er ook kan gebeuren, het blijft een speciale dag toch... Het is de dag dat je samen in verbintenis gaat... XxX

04-02-2010, 18:03
nou zat aan tafel met nichten en vriendinne van me nichten,, opeens komt er een of andere troele( achteraf bleek die troela de nicht van haar te zijn) vlogen elkaar de haren...
wat was nou eerder hadden deze meiden ruzzie met elkaar en oip de bruiloft hebben ze het ff helemaal afgemaakt..
nou het eerst was het manne en vrouwe apart tijdens die ruzie iedereen was gemengt...

04-02-2010, 18:04

Citaat door boelilie:
Wat er ook kan gebeuren, het blijft een speciale dag toch... Het is de dag dat je samen in verbintenis gaat... XxX


wat nou als: de dakka niet komt opdagen, je moeder en schoonmoeder elkaar in de haren vliegen, de lichten uitvallen, de mensen na het eten weg gaan terwijl jij nog twee jurken moet, je negaffa kattig doet en je uitscheld, je man witte sokken heeft, je korset niet goed dichtblijft en knapt als je gaat zitten..de band niet door zingt als de microfoon nog een keer piept

just kiddingmensen die gaan trouwen: wens jullie een vette party toe!

04-02-2010, 18:08
Samiraaa wayaawwwwww eruugggggggg
afkloppen hoor

04-02-2010, 18:11

Citaat door safoera:
Samiraaa wayaawwwwww eruugggggggg
afkloppen hoor


Het zal je maar overkomen, Allah yahfadkoem
moet ik doorgaan?

04-02-2010, 18:13

Citaat door Samira222:
wat nou als: de dakka niet komt opdagen, je moeder en schoonmoeder elkaar in de haren vliegen, de lichten uitvallen, de mensen na het eten weg gaan terwijl jij nog twee jurken moet, je negaffa kattig doet en je uitscheld, je man witte sokken heeft, je korset niet goed dichtblijft en knapt als je gaat zitten..de band niet door zingt als de microfoon nog een keer piept

just kiddingmensen die gaan trouwen: wens jullie een vette party toe!



Hahahahaha, haal de optimist in mij maar weg zou ik zeggen

04-02-2010, 18:15
Heb toch een keer een baaaaaaaaaaaaaazzzzz bruiloft meegemaakt!!!
Alles was tot in de puntjes geregeld en er is niets maar dan ook echt niets misgeggaan!!!
Het was in een prachtig kasteel voorbij Parijs. Er waren 600 mensen. Er was een buffet met allerlei fruiten en soesjes etc. Er was een dakka en een band. Een van die bandleden ging op een gegeven moment soort van tapdansen op een trommel. Het was echt prachtig.! de trouwfeest was in 2003 en nog steeds heb ik geen betere trouwfeest mogen meemaken!

04-02-2010, 18:18
of als de bruidegom niet komt opdagen

04-02-2010, 18:20



Citaat door boelilie:
Hahahahaha, haal de optimist in mij maar weg zou ik zeggen


graaaag, wacht even ik stroop mijn mouwen even op:
waar waren we gebleven..let me think, oh ja, ben je er klaar voor:
kip zit te veel zout in, vlees te veel water, je man komt binnen en gaatt naast zijn moeder te zitten..jij daar alleen dus op jullie bank, je man geeft je de bloemen niet met als gevolg dat hij de hele tijd met de bos zit,
je man snapte niet 1, 2,3 dat de sluier omhoog moet en bleef maar naar je tante kijken die hem dat probeerde uit te leggen, je valt van de trap af, je man heeft je ring te klein gekocht en bleef maar in je vinger duwen..


lieve schat, jouw feest wordt vast

04-02-2010, 18:29
Precies 1 dag voor de bruiloft kregen wij een telefoontje dat de hele bruiloft niet doorgaat
(wij zouden die dag de decoratie en GEHELE catering verzorgen)
Wat blijkt, de vader van de bruid ging er vanuit dat de bruidegom ALLE kosten opzich zou nemen wat betreft de catering, maar toen hij zijn "schoonvader" aangaf dat de kosten in 2 zouden worden gesplitst werd de vader van de bruid zo boos dat hij de bruiloft heeft afgelast en heeft aangegeven dat hij zijn dochter niet meer mag huwen.....

Ik vond dit zo erg niet eens zozeer voor ons (ondanks dat we alle inkopen al hadden gedaan) maar meer voor het bruidje omdat ze met de liefde van haar leven zou trouwen, maar haar vader gaf haar de keus of hij of haar vader (was altijd al een heel streng mannetje)

04-02-2010, 18:32

Citaat door voordeeldeco:
Precies 1 dag voor de bruiloft kregen wij een telefoontje dat de hele bruiloft niet doorgaat
(wij zouden die dag de decoratie en GEHELE catering verzorgen)
Wat blijkt, de vader van de bruid ging er vanuit dat de bruidegom ALLE kosten opzich zou nemen wat betreft de catering, maar toen hij zijn "schoonvader" aangaf dat de kosten in 2 zouden worden gesplitst werd de vader van de bruid zo boos dat hij de bruiloft heeft afgelast en heeft aangegeven dat hij zijn dochter niet meer mag huwen.....

Ik vond dit zo erg niet eens zozeer voor ons (ondanks dat we alle inkopen al hadden gedaan) maar meer voor het bruidje omdat ze met de liefde van haar leven zou trouwen, maar haar vader gaf haar de keus of hij of haar vader (was altijd al een heel streng mannetje)


Dit is echt zielig! sommige geven alleen om de centjes, die vader had best eens aan het geluk van zijn dochter mogen denken en even zijn 'woede' opzij kunnen zetten, ik weet niet wat er allemaal meer speelde, maar dit is de eerste keer dat ik zo iets hoor

Pagina's : [1] 2