Bekijk volle/desktop versie : Menstruatie pijn HELP!!



Pagina's : [1] 2

04-02-2010, 12:23
Assalamu 3alaykom meiden,

Ik heb vanacht de hele nacht wakker gelegen van de menstruatie pijn ik heb al 4 paracetamol geslikt een warme bad genomen een warme kruik maar niks helpt

heeft iemand nog een andere sabaab?? ik word er gek van ik ben de hele tijd aan het huilen net als een baby

Moge allah swt jullie belonen!!

Ought Sarah

04-02-2010, 12:25


Aleve voor menstruatiepijn..whollah helpt als de beste...2 innemen voor de pijn begint. Verkrijgbaar bij kruidvat, etos, drogisterij etc. Succes!

04-02-2010, 12:27
Ik heb een zeer ernstige menustruatie pijn altijd.
Jaren nu, en de artsen hebben me van alles gegeven maar niets helpt.
Wat wel de pijn enorm vermindert is: parcetamol 1000mg zetpil, (ik moet 4x per dag indoen), en Diclofinac Zetpil. Je zult merken dat het lijkt alsof je helemaal niet ongesteld bent. Helemaal geen pijn

04-02-2010, 12:28
Lieverd, warme soep drinken met kruiden van maghreb ras el hanout !

je zal je beter voelen inchAllah !

Lah i chafiek ik voel met je mee

04-02-2010, 12:33



Citaat door riffia0000:
Ik heb een zeer ernstige menustruatie pijn altijd.
Jaren nu, en de artsen hebben me van alles gegeven maar niets helpt.
Wat wel de pijn enorm vermindert is: parcetamol 1000mg zetpil, (ik moet 4x per dag indoen), en Diclofinac Zetpil. Je zult merken dat het lijkt alsof je helemaal niet ongesteld bent. Helemaal geen pijn



Ja ik heb dat ook ik was laats bij de gynaceloog en ze zei tegen mij dat ik tot 7 paracetamol 500 gram mag innemen (per dag). Maar het lijkt alsof dit keer niks helpt.. En hier hebben ze geen aleve (ik woon in duitsland)

Ik denk dat ik indd even me man naar de apotheek stuur voor zetpillen misschien dat die sneller werken dankjewel lieverd (K)

04-02-2010, 12:33
Pffffff het ondergaan meer niet. Feminax helpt.

04-02-2010, 12:34

Citaat door wafalicious:
Lieverd, warme soep drinken met kruiden van maghreb ras el hanout !

je zal je beter voelen inchAllah !

Lah i chafiek ik voel met je mee


wat voor soep dan? ik heb echt geen zin om nu in de keuken te staan om harira te gaan maken hihi

barakalahu feek!!

04-02-2010, 12:35
er zijn tog van die marokkaanse 3shoeb waarmee je thee kan maken
die hielpen mij vroeger altijd

04-02-2010, 12:35
Heb je komijn thuis? moehim doe 2 grote eetlepels in een glas kamertemparatuur water, goed roeren en direct opdrinken!

04-02-2010, 12:36
Probeer eens Aleve. Beterschap.

04-02-2010, 12:38

Citaat door royalrifia:
Heb je komijn thuis? moehim doe 2 grote eetlepels in een glas kamertemparatuur water, goed roeren en direct opdrinken!

mijn tip zal je inshallah direct helpen!

04-02-2010, 12:39
Ook ik heb elke maand verschrikkelijk veel menstruatiepijn. De huisarts wilde mij De pil voorschrijven, maar ik wilde dat absoluut (nog) niet.

Nu drink ik aleve 550, echt een paar op een dag. Ik heb wel gemerkt dat ik er slaperig en moe van word al die pillen.

04-02-2010, 12:39


Met deze doe3a heb ik veel ervaring mee, het is zelfs zou dat ik weken niet kon lopen en artsen wisten niet wat er was, maar deze doe3a liet mij weer lopen en pijn was weg Allaahoe Akbar.


Dua bij pijn in het Arabisch
Eerst zeg je drie keer:

بِسْمِ اللهِ[/SIZE]



En daarna herhaal je zeven keer:

[SIZE="3"]أَعُوذُ بِاللهَ ِوَ قُدْرَتِهِ مِنْ شَرِّ مَا أَجِدُ وَ أُحَاذِرُ



Betekenis van de smeekbede bij pijn

Als je jouw hand op de pijnlijke plek gelegd hebt, zeg je drie keer: In de Naam van Allaah.

En daarna herhaal je zeven keer de woorden: Ik zoek toevlucht bij Allah en bij Zijn kracht tegen het kwade van wat ik voel en waar ik bescherming tegen zoek.

Uitspraak van de dua
Eerst zeg je drie keer: Bismillah.

En daarna herhaal je zeven keer: A’oedhoe biellaahie wa qoedratihi min sharrie maa adjiedoe wa oeh’aadier.

De overlevering en de smeekbede zijn overgeleverd door Moeslim. Deze smeekbede is een vorm van rokia.

04-02-2010, 12:42

Citaat door leilabeauty:
Dat is voor als je kou hebt gevat aan je buik
maar voor menstruatiepijn helpt dat echt niet! bij mij tenminste niet

ts, weet wat je meemaakt ik ga elke maand dood
3 dagen helse pijn, gelukkig gaat het nu al iets beter


oh oke maar toch wel proberen meid en plus volg hayati der raad op!Allah shafik inshallah!

04-02-2010, 12:42

Citaat door umm-ammatoellah:
wat voor soep dan? ik heb echt geen zin om nu in de keuken te staan om harira te gaan maken hihi

barakalahu feek!!



OOK gewoon een stoem oplossoep lieverd als je maar die kruiden binnenhebt met iets warms inchAllah !

Graag gedaan zina !

laat ons weten of het beter met je gaat !

Pagina's : [1] 2