Bekijk volle/desktop versie : niet verliefd worden!



04-02-2010, 11:07
Ik weet het nog zo goed, het enige dat ik tegen mezelf zei was " niet verliefd worden, niet verliefd worden". Ga maar met hem om, leer hem maar kennen, maar wordt vooral niet verliefd, want als je niet verliefd bent kan het ook geen pijn doen als blijkt dat het toch niet is wat ik wou dat het zou worden. Ik bouwde een enorme muur om me heen, de beste materialen werden gebruikt. Al zeggen ze wel vaker dat 100% bescherming niet bestaat, ik wist zeker dat het mij wel was gelukt.

Eindelijk kon ik met iemand omgaan zonder dat diegene dichtbij kon komen, te dichtbij.. nee dat zou me niet nog een keer overkomen verzekerde ik mezelf. De eerste telefoongesprekken waren zo leuk, hoe kon dat toch? ik kende je niet, jij mij ook niet en toch leek het alsof ik met een bekende aan het praten was. De klik was er vanaf de eerste seconde, dat kan ik en wil ik niet ontkennen. Maar ja, wat was een gesprek, met een gesprek kon me niks overkomen.. Na uren met elkaar te hebben gepraat brak het moment van de waarheid aan, ik zou je zien, WAJOUW!

Maar ik was niet zenuwachtig, waarom zou ik ook, je zou me toch niet kunnen raken, die muur stond er namelijk niet voor niks. Eerste date was eenvoudig maar daardoor niet minder leuk, wat was het leuk om je af en toe stiekem aan te raken, of te plagen en te slaan.. Achteraf gezien begon die muur toen af te breken, ik voelde me meteen op mijn gemak bij jou.. Jij was jij, dat was duidelijk, je deed je niet voor als iemand om interessant over te komen, nee, je bleef jezelf en dat was interessant genoeg voor me..

Als ik denk aan dat moment dat we op het bankje gingen zitten, ik met mijn hoofd leunend tegen je schouder, we durfden niet te bewegen hahaha.. Maar het was goed zo.. voor dat moment was het meer dan genoeg.. De uren vlogen om en onderweg naar huis was ik met mezelf in gevecht.. Mocht ik je nu wel of niet leuk vinden.. Mijn hart zei stiekem ja.. Mijn verstand zei NEE!.. Maar toen je mijn hand vast pakte, toen gingen mijn hart en verstand in gevecht.. Wie zou er toch winnen?
Ik kwam thuis en besloot om je niet te dichtbij te laten komen, want dat zou gevaarlijk zijn..

Maar als ik nu terug kijk, waar was ik nu eigenlijk zo bang voor? waarom heb ik gewoon niet van elke seconde genoten, ik kon toch meteen zien dat jij anders was, dat je speciaal was, waarom was ik zo koppig dat ik het niet toe wilde geven...

Dit heb ik precies een jaar geleden geschreven, en nu, een jaar later sta ik ik op het punt om met diegene te trouwen...

kwam dit stukje net tegen, wist niet eens dat ik dat ooit had geschreven.. maar het verwoord heel goed wat ik toen voelde, en ben blij dat mijn hart eindelijk heeft gewonnen...

04-02-2010, 11:11



Citaat door amitaf81:
Ik weet het nog zo goed, het enige dat ik tegen mezelf zei was " niet verliefd worden, niet verliefd worden". Ga maar met hem om, leer hem maar kennen, maar wordt vooral niet verliefd, want als je niet verliefd bent kan het ook geen pijn doen als blijkt dat het toch niet is wat ik wou dat het zou worden. Ik bouwde een enorme muur om me heen, de beste materialen werden gebruikt. Al zeggen ze wel vaker dat 100% bescherming niet bestaat, ik wist zeker dat het mij wel was gelukt. Eindelijk kon ik met iemand omgaan zonder dat diegene dichtbij kon komen, te dichtbij.. nee dat zou me niet nog een keer overkomen verzekerde ik mezelf. De eerste telefoongesprekken waren zo leuk, hoe kon dat toch? ik kende je niet, jij mij ook niet en toch leek het alsof ik met een bekende aan het praten was. De klik was er vanaf de eerste seconde, dat kan ik en wil ik niet ontkennen. Maar ja, wat was een gesprek, met een gesprek kon me niks overkomen.. Na uren met elkaar te hebben gepraat brak het moment van de waarheid aan, ik zou je zien, WAJOUW! Maar ik was niet zenuwachtig, waarom zou ik ook, je zou me toch niet kunnen raken, die muur stond er namelijk niet voor niks. Eerste date was eenvoudig maar daardoor niet minder leuk, wat was het leuk om je af en toe stiekem aan te raken, of te plagen en te slaan.. Achteraf gezien begon die muur toen af te breken, ik voelde me meteen op mijn gemak bij jou.. Jij was jij, dat was duidelijk, je deed je niet voor als iemand om interessant over te komen, nee, je bleef jezelf en dat was interessant genoeg voor me.. Als ik denk aan dat moment dat we op het bankje gingen zitten, ik met mijn hoofd leunend tegen je schouder, we durfden niet te bewegen hahaha.. Maar het was goed zo.. voor dat moment was het meer dan genoeg.. De uren vlogen om en onderweg naar huis was ik met mezelf in gevecht.. Mocht ik je nu wel of niet leuk vinden.. Mijn hart zei stiekem ja.. Mijn verstand zei NEE!.. Maar toen je mijn hand vast pakte, toen gingen mijn hart en verstand in gevecht.. Wie zou er toch winnen?
Ik kwam thuis en besloot om je niet te dichtbij te laten komen, want dat zou gevaarlijk zijn..
Maar als ik nu terug kijk, waar was ik nu eigenlijk zo bang voor? waarom heb ik gewoon niet van elke seconde genoten, ik kon toch meteen zien dat jij anders was, dat je speciaal was, waarom was ik zo koppig dat ik het niet toe wilde geven...

Dit heb ik precies een jaar geleden geschreven, en nu, een jaar later sta ik ik op het punt om met diegene te trouwen...

kwam dit stukje net tegen, wist niet eens dat ik dat ooit had geschreven.. maar het verwoord heel goed wat ik toen voelde, en ben blij dat mijn hart eindelijk heeft gewonnen...

wie van jullie ervaart dit ook zo, dat je in het begin er totaal neit voor open stond, en nu je op he tpunt staat te trouwen denk je, waar heb ik me toch zo druk over gemaakt...



dat heb ik ook had het never nooit verwacht het was gewoon voor de gezelligheid lachen en over koetjes en kalfjes praten maar en toen werden we 7eliefd

04-02-2010, 11:12

Citaat door noraina18:
dat heb ik ook had het never nooit verwacht het was gewoon voor de gezelligheid lachen en over koetjes en kalfjes praten maar en toen werden we 7eliefd



gek is dat he, want als je het toen al wist, dan was je waarschijnlijk anders met hem omgegaan, maar nu hebben jullie elkaar gezien hoe jullie echt zijn en zijn uiteindelijk voor elkaar gevallen.. allah ie kemel bigir

04-02-2010, 11:13
Aah dus een soort van dagboekje>> Howw cute

04-02-2010, 11:13



Citaat door amitaf81:
gek is dat he, want als je het toen al wist, dan was je waarschijnlijk anders met hem omgegaan, maar nu hebben jullie elkaar gezien hoe jullie echt zijn en zijn uiteindelijk voor elkaar gevallen.. allah ie kemel bigir



inderdaad, shokran liefie

04-02-2010, 11:18
Heb eerder stukken van je gelezen. Als ik me niet vergis heb je echt een heftige periode achter de rug. Maar gelukkig heb je dat nu achter de rug. Allah ykemmel blkhir inchaAllah!

04-02-2010, 11:23

Citaat door lala007:
Heb eerder stukken van je gelezen. Als ik me niet vergis heb je echt een heftige periode achter de rug. Maar gelukkig heb je dat nu achter de rug. Allah ykemmel blkhir inchaAllah!


inscha allah

en ja dat klopt... ik heb een herkansing gekregen, een herkansing waar ik niet in geloofde...

04-02-2010, 11:28
Allah ie kemel belghir meid. Geniet van ieder moment dat jullie samen zijn en zorg goed voor elkaar!

04-02-2010, 11:28

Citaat door meknesiaaa:
Aah dus een soort van dagboekje>> Howw cute


ja haha, alleen dan niet echt in een dagboek, maar had ik op het werk geschreven, kwam het net in een word bestandje tegen..

04-02-2010, 11:32
Sallaaam...


Toen ik dit las kreeg ik stiekem traantjes,
als 1 van mijn vriendinnen dit zou lezen, zou diegene denken dat het geschreven is door mij onder aan andere account.

Ik heb met het zelfde gevoel gezeten, bij mij was het zo erg dat ik het contact verbroken heb en tot vandaag de dag enorm spijt.

Alghier meid, en moge allah swt jullie altij dbij elkaar houden.


gr. Lahniena

04-02-2010, 11:38

Citaat door Lahniena:
Sallaaam...


Toen ik dit las kreeg ik stiekem traantjes,
als 1 van mijn vriendinnen dit zou lezen, zou diegene denken dat het geschreven is door mij onder aan andere account.

Ik heb met het zelfde gevoel gezeten, bij mij was het zo erg dat ik het contact verbroken heb en tot vandaag de dag enorm spijt.

Alghier meid, en moge allah swt jullie altij dbij elkaar houden.


gr. Lahniena


ach meid, waarom verbroken? leefde je met de gedachte dat het te mooi was om waar te zijn??

04-02-2010, 11:47

Citaat door ser_veersters:
Allah ie kemel belghir meid. Geniet van ieder moment dat jullie samen zijn en zorg goed voor elkaar!


Dank je wel, toevallig hebben we vandaag ruzie hahah, dus dit zorgt ervoor dat ik hem heel snel vergeef... af en toe met beide benen op de grond staan en ff realiseren hoe alles begon, dat zorgt ervoor dat woede snel verdwijnt.

04-02-2010, 12:31


Was te mooi voor woorden inderdaad, geen zin om gekwetst te worden juist op moment dat alles zo goed ging/gaat.

Maar ja, ga er niet te lang bij stil staan, het is gebeurd.

Het ergste van alles is dat ik poos opzoek ben geweest naar hem, wetend dat zijn nichtjes heel actief zijn op marokko.nl, maar je er dan niet bij helpen.

Maar ja, alghier inschallah.



Citaat door amitaf81:
ach meid, waarom verbroken? leefde je met de gedachte dat het te mooi was om waar te zijn??

04-02-2010, 13:10

Citaat door Lahniena:
Was te mooi voor woorden inderdaad, geen zin om gekwetst te worden juist op moment dat alles zo goed ging/gaat.

Maar ja, ga er niet te lang bij stil staan, het is gebeurd.

Het ergste van alles is dat ik poos opzoek ben geweest naar hem, wetend dat zijn nichtjes heel actief zijn op marokko.nl, maar je er dan niet bij helpen.

Maar ja, alghier inschallah.


was er maar een kleine kans dat ik hem ken, dan zou ik hem aan zijn oor trekken en bij jou afleveren!

04-02-2010, 22:21
Ik wil nog meer verhalen horen!