Bekijk volle/desktop versie : Zijn hier mensen die na 6maanden relatie al touwplannen hebben



Pagina's : [1] 2

03-02-2010, 23:03
Vinden jullie dit te snel?
Of moet dit wel genoeg zijn om iemand door te hebben?


Ik zou persoonlijk niet té lang een relatie willen hebben.
Met té lang bedoel ik langer dan 1j.


Wie nog

03-02-2010, 23:04


Snel? Ik vind het eerder laat.

03-02-2010, 23:05
Het mag nog sneller hoor.

03-02-2010, 23:05
ik vind na 3maanden zelfs al OK.

03-02-2010, 23:10


6 maanden en dan trouwen? nooit.
ik wil hem eerst goed leren kennen misschien na anderhalf jaar
twee jaar zoiets..?

03-02-2010, 23:12
6 maanden te snel?

03-02-2010, 23:17
Is niet echt tijdsgebonden denk ik.
Geen termijn hoeven opleggen, het is gewoon het gevoel dat je moet ervaren, het gevoel dat het goed zit.

03-02-2010, 23:20

Citaat door -AARDBEITJ:
6 maanden en dan trouwen? nooit.
ik wil hem eerst goed leren kennen misschien na anderhalf jaar
twee jaar zoiets..?


Neej, 2jaar is te lang... als het dan niet lukt ofzo.. heb je die twee jaar verspild.

03-02-2010, 23:27

Citaat door Brugwachtster:
Is niet echt tijdsgebonden denk ik.
Geen termijn hoeven opleggen, het is gewoon het gevoel dat je moet ervaren, het gevoel dat het goed zit.


Ja, je hebt wel een punt, maar als je voelt in het begin dat het ergens niet goed zit... dan ga je het toch niet langer de hoop in dat relatie investeren?

03-02-2010, 23:27

Citaat door SingleLady:
Neej, 2jaar is te lang... als het dan niet lukt ofzo.. heb je die twee jaar verspild.


ja, maar andersom is het, je kent hem 2 maande
je trouwt, en je scheidt weer omdat je het niet met elkaar kunt vinden.
ik heb liever dat je elkaar goed leert kennen en dan pas trouwt,
dan dat je meteen trouwt en dan weer gaat scheiden.

03-02-2010, 23:31

Citaat door -AARDBEITJ:
ja, maar andersom is het, je kent hem 2 maande
je trouwt, en je scheidt weer omdat je het niet met elkaar kunt vinden.
ik heb liever dat je elkaar goed leert kennen en dan pas trouwt,
dan dat je meteen trouwt en dan weer gaat scheiden.



Je moet het niet onderschatten hoor...
Na twee jaar leuke dingen gaan doen met je vriendje en sneaky afspreken, ga je zijn ware aard niet kennen denk ik.. Okey, je weet wel wat meer over hem maar je leert pas iemand vanbinnen en -buiten kennen als je ermee leeft.
En na 2jaar kan dat voor meer neven effecten zorgen dan na enkele maanden, want dan verwacht je ook niet teveel van elkaar en zijn jullie elkaar ook niet "beu" gezien.

03-02-2010, 23:34
Emir Soltan... je hebt wel veel respect voor mij? Haha... daarom alle reacties verwijderen yek?
Voor wat staat het Afrikaans " boemsjakalaka "

03-02-2010, 23:36



Citaat door SingleLady:
Je moet het niet onderschatten hoor...
Na twee jaar leuke dingen gaan doen met je vriendje en sneaky afspreken, ga je zijn ware aard niet kennen denk ik.. Okey, je weet wel wat meer over hem maar je leert pas iemand vanbinnen en -buiten kennen als je ermee leeft.
En na 2jaar kan dat voor meer neven effecten zorgen dan na enkele maanden, want dan verwacht je ook niet teveel van elkaar en zijn jullie elkaar ook niet "beu" gezien.


als je na 2 jaar zijn ware aard niet leert kennen, dan na een paar maanden al helemaal niet.
Ik bedoel, ik heb liever dat ik gewoon 1x ga trouwen, dan dat ik zomaar trouw en dan steeds ga scheiden snap je.
ik heb geen haast of iets dergelijks maja zo ben ik eh

03-02-2010, 23:54

Citaat door -AARDBEITJ:
als je na 2 jaar zijn ware aard niet leert kennen, dan na een paar maanden al helemaal niet.
Ik bedoel, ik heb liever dat ik gewoon 1x ga trouwen, dan dat ik zomaar trouw en dan steeds ga scheiden snap je.
ik heb geen haast of iets dergelijks maja zo ben ik eh


Ik denk dat het ook afhangt hoe oud jij bent?

Want als je een bepaald leeftijd hebt bereikt, ben je klaar om te trouwen en als je dan iemand tegenkomt die er nog niet klaar voor is, dan houdt het op..

04-02-2010, 00:32
hahahaha touwplannen. Sorry tis droog maar ik moet erom lachen

Pagina's : [1] 2